Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Då får du börja röra dig i kretsar där välutbildad kultur och friluftsintresserad kvinnor finns. T ex kulturföreningar, arrangerade fjällvandringar, intresseorganisationer, musikpubar, temaresor.
Det är jag bitvis redan. Har deltagit i flera vandringsresor, det blir nu i år också, vandring på Korsika.
Är medlem i en kulturell vänförening, går ibland på event de anordnar.
Vad menar du? Är ensamstående mammor någon slags andrahandssortering som ska vara glada och nöjda med det dom får?
I inlägg 134 medgav jag att jag formulerade mig illa, förmodligen pga att jag kände mig rätt bitter när jag skrev tråden.
I inlägg 149 förtydligade jag att alla, män som kvinnor, har rätt att välja partner på vilka kriterier de vill.
Jag har inte med ett ord skrivit att jag bara är intresserad av kvinnans kön, det är ord du lägger i min mun.
Tvärtom har jag förklarat att jag inte är speciellt intresserad av ons utan vill ha en relation. Därför söker jag inte på knullsajter utan mer seriösa sajter. Undantaget en period för ett antal år sedan då jag sökte på BC om det fanns någon som ville ta en oskuld. Allt detta har jag förklarat. Också att jag inte ser det som ett oöverstigligt hinder om kvinnan har barn.
Så om du inte lägger ord i munnen på mig, vad är det som jag missat att förklara?
Då ska du utnyttja möjligheten att prata och umgås med kvinnor. Inte med målet att få en date eller relation utan som trevligt umgänge.
Ja det behöver jag säkert bli bättre på. Är lite av en ensamvarg och det gör egentligen inget att vara ensam om man inte alltid är det. Och jag vill ju ha en relation.
Men har säkert varit dålig på att ta tillvara på alla möjligheter till kontakt när möjligheterna uppstått.
Ja, du verkar ha mycket som talar för dig (förutom din taskiga syn på ensamstående mammor...). Du är välutbildad, har vettiga intressen, bra jobb får jag anta, du verkar ju inte helt socialt missanpassad om du ändå kommer överrens med arbetskamrater. Får känslan av att ditt största problem är att du är lite för blyg. Håller med Kjell2, ut och umgås. Nu är det sommar också, bästa årstiden för att vara social och kanske få till en flirt.
Och än en gång läser alla min kommentar (Jag hör vad du säger) med helt andra ögon än vad jag själv ser eller tänker. Ofta har det den outtalade innebörden ?men jag håller inte nödvändigtvis med om det?.
Jag har inga problem med att ändra på mig bara jag vet vad jag ska göra. Analysera vad jag gör säger en del. Det gör jag varje gång men som är uppenbart är att jag tolkar/läser av på ett helt annat sätt än gemene man.
Ni läser att jag framställer mig som offer, jag läser nåt helt annat. ( ok just den meningen kanske det blir offervarning för). Ibland tror jag nästan många avsiktligt missförstår vad jag försöker säga. (Ok, mer offer...)
Är lite taskigt att inte vara ärlig med killen. Oddsen att han hittar någon som är ok med att han är oskuld och vuxen är liten speciellt ju äldre han blir. Bästa chansen han har är att hitta kvinnor som själva är oskulder. Googlar man så kan han satsa på Japan där förlorar många inte oskulden förrän i 30 års åldern och dom är även blyga och försiktiga så är han det kan det fungera bättre där. Eller kan usa där det finns en trend att vänta fungera. Sverige är rätt kört ser man på hur kvinnor brukar svara på hur dom ser på saken då vill dom ha någon erfaren och det är välkänt att dom dras till män som dom vet har haft andra för dom ser det som någon skum kvalitetsstämpel. Är något biologiskt. Men som jag skrev testa i länder där det inte är lika tabu att inte vara erfaren.
Är lite taskigt att inte vara ärlig med killen. Oddsen att han hittar någon som är ok med att han är oskuld och vuxen är liten speciellt ju äldre han blir. Bästa chansen han har är att hitta kvinnor som själva är oskulder. Googlar man så kan han satsa på Japan där förlorar många inte oskulden förrän i 30 års åldern och dom är även blyga och försiktiga så är han det kan det fungera bättre där. Eller kan usa där det finns en trend att vänta fungera. Sverige är rätt kört ser man på hur kvinnor brukar svara på hur dom ser på saken då vill dom ha någon erfaren och det är välkänt att dom dras till män som dom vet har haft andra för dom ser det som någon skum kvalitetsstämpel. Är något biologiskt. Men som jag skrev testa i länder där det inte är lika tabu att inte vara erfaren.