Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Vänsterfeminist är inte en kvinna som är vänster eller en feminist som är väster, det är någon som anammat en vänsterfeministisk ideologi t.e.x radikalfeminism, intersektionalitetsfeminism oavsett om personen är vänster eller inte. Könet är inte relevant. Det finns många vänsterkvinnor som kritiserar vänsterfeminism.
"Tyvärr är de flesta män rädda för att utvecklas. Istället blir de just defensiva och aggressiva"
Det är BS precis som det övriga i jag citerade och stinker vänsterfeminism och/eller bitter kvinna som nedvärderar män för att känna sig bättre precis som bittra manliga oskulder gör när de surar på kvinnor. Är det inte skämmigt att försvara BS med är du rädd?
Finns ingen anledning att vara rädd för kvinnliga vänsterfeminister, de är så få att det inte påverkar urvalet bland kvinnor om man gallrar bort dem.
Oskulder skrämmer inte men gnälliga bittra människor däremot
Tycker också det. Sen har man läst att många kvinnor inte vill lära upp en oskuld, det ska klicka direkt. Undrar om det är vanligt att allt funkar klockrent första gången.
"Det är ju förvisso sant att män inte vill/orkar/klarar att utvecklas. Det är sant för de flesta människor som är 23+ och i synnerhet för de över 45."
Sant för de flesta människor...menar du att kvinnor inte vill/orkar/klarar att utvecklas?
"Dessutom verkar det nya vara att man ser till att bli kränkt och försöker kränka tillbaka så fort man får chansen, så som du själv reagerar"
Ska vi bilda klubb?Det nya verkar vara att tro att alla blir kränkta/rädda av allt, för att man blir det själv? Du har inte tänkt på att andra kanske är lite mer vana med lite tuffare jargong och ger svar på tal?
De duger kanske inte i svenska mått mätt eftersom ett obefintligt sexliv verkar indikera på dålig karaktär av något slag. Men jag har inga problem med manliga oskulder. Detta eftersom jag kommer från en kultur där det inte är tabu att vara oskuld under stor del, eller till och med under hela sin livstid. Så jag har en förståelse för vuxna oskulder.
Min nuvarande var oskuld när vi blev tillsammans och jag är en ensamstående mamma. Dessutom är han många år yngre än mig. Det var inte hans oskuld som var den stora grejen för mig, utan det viktigaste för mig var att överhuvudtaget bli tillsammans med honom.