Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Plus att han inte var tafatt alls. Den föreställningen om tafatta oskulder passar bättre in på en trettonåring eller folk på sexuellt obildade personer på 50-talet eller liknande. Min var väldigt självsäker första gången vi hade sex. Kanske inte någon wow-upplevelse första gången vi hade sex eftersom det just var hans första gång och det mest handlade om att han upplevde hur det var att överhuvudtaget ha sex. Men sexet blev mer och mer njutbart, mycket också för att jag tände på honom något så ofantligt. Och det var med honom jag fick min första orgasm med en man. De andra erfarna jag haft sex med visade inte lika mycket intresse som min nuvarande gjorde och gör.
Vad har du för bild av oskulder? Fumlig och nervös, ok. Men är de som Steve Carell i The 40 Year Old Virgin, tror att tuttar känns som en påse sand? Sprutar de i byxan så fort de får se en kvinna naken?
Vet du vad, sex är inte direkt raketvetenskap. Idag kan du nog räkna de oskulder som "inte har en aning om hur man gör" på ena handens tummar. Dessutom är äldre oskulder som inte längre vill vara det troligen väl pålästa rent teoretiskt, plus motiverade till att göra det skönt för kvinnan. Detta gör att det behövs max ett par gångers sex för att de ska bli hyfsat bra älskare. Den kvinna som inte kan hjälpa dem dit är antingen extremt tafatt eller sexuellt dysfunktionell.
Enda gången det kan vara motiverat att rata en oskuld är om du är ute efter ons och bara kan tända på nya män hela tiden. Men de allra flesta kvinnor påstår sig iaf vara ute efter något stabilt, antingen det är relation eller kk. Fast de kanske bara säger det för att det låter bra, de vill helst knulla runt?
De usla älskarna är de som bara tänker på sig själva, kör in-ut tills det går för dem och struntar i kvinnan. Men de hittar man på krogen och i relationer, ofta självsäkra typer som ser sig som Guds gåva till kvinnorna...
Jag menade inte ?inte ha en aning om hur man göt? rent bokstavligt.
Jag vill ha en erfaren dominant man som tar för sig. Inte en oskuld som man ska visa och som ska öva. Helt ointressant och avtändande.
Visst, men skriv då att du vill ha en dominant man som tar för sig och att du går igång på det. Det finns nämligen massor av erfarna män som inte är dominanta, det är inget som bara oskulder avstår från. De flesta män är lyhörda inför kvinnors behov och det uppskattas av de flesta kvinnor.
Kan och kan men det är ovanligt. Dominant och lyhörd är i princip oförenliga begrepp. För mig är dominant ett väldigt negativt laddat ord. En dominant kvinna går fetbort.
Märkligheter har vi alla, på ett eller annat sätt. En oskuld kan vara socialt inkompetent och olämplig som relationspartner, men det är inte kopplat till hans sexförmåga. Det är just kopplingen mellan oskuld och oduglig i sängen som jag vänder mig mot. Och läser man inläggen här tycks de mest odugliga männen både sexuellt och relationsmässigt redan vara i relationer...