Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Ja vad vet jag, hon frågade mig om jag också hade barn i bagaget och då svarade jag att jag inte har något bagage alls. Hon undrande om det betydde att jag aldrig haft en tjej. Jag svarade ja. Hon frågade då om jag inte ens hade haft sex. Jag svarade jakande och då drog hon.
För femtielfte gången.... hon frågade.
Vem har sagt att han inte gör det?
Oskuld bör inte ha någon betydelse så länge man verkligen klickar med varandra och trivs i varandras sällskap.
Är sexet viktigt så går det ju att jobba fram något bra, ihop, när man är redo :)
Oskuld bör inte ha någon betydelse så länge man verkligen klickar med varandra och trivs i varandras sällskap.
Är sexet viktigt så går det ju att jobba fram något bra, ihop, när man är redo :)
Det var väl därför vi dejtade för att se om vi kunde passa ihop. Det finns säkert andra anledningar varför hon inte tycker vi passar ihop och hade vi fortsatt dejta hade jag kanske konstaterar att hon var fel för mig. Men jag hade inte föreställt mig att min oerfarenhet kunde vara en dealbreaker. Kanske naivt av mig.