• Anonym (Undrar)

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?

• Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
  • Anonym (.....)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-18 21:26:35 följande:
    Nej, självklart väljer alla partner baserat på sina egna kriterier vilket jag också klargjort tycker jag. Men blev paff över att oerfarenhet var en dealbreaker.

Har inte förväntningar på att hon ska nappa men frågar man inte får man inget ja. Och jag hade ärligt talat inget mer än semestersällskap i tankarna. Bara det skulle vara värt mycket. Även med en kvinna.
    Din falskhet lyser igenom i allt. Nej, vet du. Håll dig borta från kvinnor, och kanske framför allt de ensamstående mammorna. Du förtjänar inte dem utan bör söka dig till yngre (myndiga!) tjejer som själva bara är i början av livet och allt vad rör relationer. De som är på samma nivå som du.
  • Anonym (Uttjatat)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-18 08:41:03 följande:

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?

Man letar inte direkt partner efter de kriterierna. Varför skulle en manlig oskuld vara en bra kandidat som bonuspappa?

Jag hade inte varit intresserad ens för ett ons
  • Anonym (Uttjatat)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-18 08:41:03 följande:

Man letar inte direkt partner efter de kriterierna. Varför skulle en manlig oskuld vara en bra kandidat som bonuspappa?

Jag hade inte varit intresserad ens för ett ons
  • Anonym (Uttjatat)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-18 08:59:30 följande:

Ja vad vet jag, hon frågade mig om jag också hade barn i bagaget och då svarade jag att jag inte har något bagage alls. Hon undrande om det betydde att jag aldrig haft en tjej. Jag svarade ja. Hon frågade då om jag inte ens hade haft sex. Jag svarade jakande och då drog hon.

Det hade jag också gjort. Är man vuxen och aldrig har haft en relation så beror det ju på något. Det är inte direkt potentiellt bonusfamiljsmaterial
  • Anonym (Uttjatat)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-18 15:29:45 följande:

För femtielfte gången.... hon frågade.

Då måste du ha betett dig extremt märkligt. Jag hade aldrig kommit på tanken att fråga om någon var oskuld om de inte hade uppfört sig märkligt/svarat konstigt.
  • Anonym (vgr)

Vem har sagt att han inte gör det?

• Tr0llmamman

Oskuld bör inte ha någon betydelse så länge man verkligen klickar med varandra och trivs i varandras sällskap.

Är sexet viktigt så går det ju att jobba fram något bra, ihop, när man är redo :)

Mvh, Trollmamman
  • Anonym (Alltid)
    Tr0llmamman skrev 2019-06-19 02:29:37 följande:

Oskuld bör inte ha någon betydelse så länge man verkligen klickar med varandra och trivs i varandras sällskap.

Är sexet viktigt så går det ju att jobba fram något bra, ihop, när man är redo :)

Många kvinnor vill inte lära upp en oskuld. Nån som fumlar och har sig. Med en icke oskuld är sex alltid bra direkt, allt klickar. Och speciellt kvinnor själva är bra på sex.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (Uttjatat) skrev 2019-06-18 23:00:26 följande:
    Då måste du ha betett dig extremt märkligt. Jag hade aldrig kommit på tanken att fråga om någon var oskuld om de inte hade uppfört sig märkligt/svarat konstigt.
    Ja, både jag och TS är extremt märkliga som fick frågan av kvinnor om vi är oskulder. Inte konstigt att de kvinnorna försvann åt andra hållet så fort som möjligt.
    Såna här extremt märkliga män ska nog helst undvika kontakt med kvinnor.
    Ändå så träffade jag en kvinna senare som jag hade sex med. Som tur var så berättade jag inte innan, att jag var oskuld. För då hade hon tyckt att jag var extremt märklig.
    Hon verkade gilla mig och vi sågs ett par ggr till, hon ville bli ihop.
    Men som sagt, det var en jävla tur (eller tur, jag hade lärt mig min läxa) att jag inte berättade innan vilken extremt märklig människa jag var.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-18 16:26:46 följande:

Det var väl därför vi dejtade för att se om vi kunde passa ihop. Det finns säkert andra anledningar varför hon inte tycker vi passar ihop och hade vi fortsatt dejta hade jag kanske konstaterar att hon var fel för mig. Men jag hade inte föreställt mig att min oerfarenhet kunde vara en dealbreaker. Kanske naivt av mig.

Som sagt så är detta en speciell situation med en kvinna som är helt ensam med sina barn. Du kan se det som positivt att du slipper leva med någon annans barn på heltid.
Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?