• Anonym (Yngre)

Ni kvinnor som har yngre kk

Ni kvinnor som har yngre kk, hur funkar det för er? Några uppenbara problem som brukar dyka upp? Har alltid varit attraherad av äldre (10-15 år äldre) men vet inte om de bara är i fantasin som det är attraktivt då jag aldrig träffat någon. Man kan säga att jag inte riktigt vågat ta steget men känner ibland att det finns en viss spänning mellan mig och vissa äldre kvinnor. Kanske bara är jag som misstolkar.

Var har ni träffats och har de varit lika upphetsande och tillfredställande som ni föreställt er att vara med en yngre?

Har de funkat bra att ha en kk relation med någon som är såpass mycket yngre?

• Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk
  • Anonym (Frågor)

Ni äldre kvinnor som har yngre män, har ni lätt för att komma? Får ni orgasm varje gång? Får ni det lättare med yngre än med äldre män? Eller är det nåt annat som gör att ni föredrar yngre män?

Jag är en 48-årig kvinna som aldrig har fått orgasm vid sex, så jag är nyfiken.

• Anonym (bärtilsdotter)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-25 01:43:56 följande:
    Ja men gud vad härligt för dig! Älskar kryssningar, där finns det en del yngre män som åker bara för att få ett knull med hos äldre kvinnor. Min närmaste vännina som är 72 fick nyligen napp på en 27-åring. De har fortsatt att ses och ha det mysigt ihop efter kryssningen, hon mår så bra :)
    WOW !  72 ...  Ja, då fattar jag att hon mår bra.  Bekanta har sagt åt mig att jag är så glad och positiv ......  Ja, dom skulde bara ha vetat varför ... hehe ;)  Man mår helt enkelt mycket bättre psykisk (och faktisk fysiskt) av ett gott sexliv.  Inte bara det som händer i sängen, men också "spelet" runt det hela. Spänningen, jakten... att bli jaktad på av en yngre man, flirten och första närmandet.  Man verkligen känner att man lever. Många tror att det bara är "loosers" som knullar äldre, men det är många attraktive yngre män som föredrar mogna kvinnor, (väl.. några är upptagna, men det är inte mitt problem)  Det är bara för natten, ingen relation.

Nej, det blir inte länge för nästa kryssning. Nu jobbar jag inte heltid längre, och kan åka på mittvecka. Billigare, och mindre konkurrens från yngre hetingar... hehe ;)
  • Miss Sunny
    Anonym (Frågor) skrev 2024-05-25 11:58:41 följande:

Ni äldre kvinnor som har yngre män, har ni lätt för att komma? Får ni orgasm varje gång? Får ni det lättare med yngre än med äldre män? Eller är det nåt annat som gör att ni föredrar yngre män?

Kan bara svara för mig själv. Jag får lättare orgasm med yngre, starkare och skönare också. Går inte att jämnföra alls.     Nåt annat som gör att jag föredrar ?   Väl, listan är så lång att jag vet inte hur jag skal börja.   Som de andra skriver här ovan, högpotenta och välutrustade. Dom kan flera omgånger, inte bara "øøøhh"  och så är det över.  Sleta fina kroppar, spänstiga och starka inte lönnfeta.  Lekna och fantasifulla, inte kört sig fast i nåt spår. Kan va dominanta, men också låta mig styra ibland. Variation, bus och skoj.  Ja det mästa är bättre, allt vill jag påstå.  Kommer aldrig att återgå till halvslak gubbkuk, klarar inte tända.
  • Miss Sunny
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-25 01:43:56 följande:
    Ja men gud vad härligt för dig! Älskar kryssningar, där finns det en del yngre män som åker bara för att få ett knull med hos äldre kvinnor. Min närmaste vännina som är 72 fick nyligen napp på en 27-åring. De har fortsatt att ses och ha det mysigt ihop efter kryssningen, hon mår så bra :)
    Och tvärtom. Också uttråkade gifta kvinnor, för ett litet äventyr med en ung man. 
  • Anonym (Kvinna, 49)
    Anonym (Frågor) skrev 2024-05-25 11:58:41 följande:

O ja, det är så intensivt. Jag får orgasm varje gång vi har sex, han vet precis hur han ska ta på mig för att väcka varje del i kroppen. Nu har jag ganska lätt för att komma oavsett ålder på älskaren men det är bara min unga älskare som får igång kroppen helt. 
    Att träffa den yngre var inte planerat, han "övertalade" mig om att det var det absolut bästa och han visade på alla sätt att han ville ha mig. 

Det låter hemskt att du aldrig har fått uppleva orgasm vid sex. Jag förstår att du är nyfiken och att du vill uppleva det. Mitt förslag är garanterat att du skaffar dig en engagerad älskare oavsett ålder på honom. En yngre är dock att föredra för de är hungriga och väldigt måna om att att du ska njuta. Ditt jobb är naturligtvis att han ska få sitt livs omgång tillsammans med dig 😉
  • Anonym (Marie)

Jag är en 58 årig kvinna som uteslutande har sex med yngre män. Jag attraheras av yngre män. Det får mig själv att känna mig ung. 18-25 helst. Max 30

• Anonym (Älskaryngremän)
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-25 23:00:18 följande:

Jag är en 58 årig kvinna som uteslutande har sex med yngre män. Jag attraheras av yngre män. Det får mig själv att känna mig ung. 18-25 helst. Max 30

Gött Marie! Har du några unga kk just nu? Var brukar du träffa dom? Nätet, krogen, etc?
  • Anonym (Marie)

Träffar både på nätet och på krogen. Har en fast kk på 22 just nu men hinner med lite ons också

• Anonym (Älskaryngremän)
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-25 23:24:04 följande:

Träffar både på nätet och på krogen. Har en fast kk på 22 just nu men hinner med lite ons också

Grattis!!

han måste njuta av dig till fullo förstår jag. så underbart när de yngre sprutar i en :)

• Anonym (Marie)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-26 06:44:14 följande:

Grattis!!

han måste njuta av dig till fullo förstår jag. så underbart när de yngre sprutar i en :)

Ja det är så underbart att känna en hård ung kuk komma i mig :)
Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk