• Anonym (Yngre)

Ni kvinnor som har yngre kk

Ni kvinnor som har yngre kk, hur funkar det för er? Några uppenbara problem som brukar dyka upp? Har alltid varit attraherad av äldre (10-15 år äldre) men vet inte om de bara är i fantasin som det är attraktivt då jag aldrig träffat någon. Man kan säga att jag inte riktigt vågat ta steget men känner ibland att det finns en viss spänning mellan mig och vissa äldre kvinnor. Kanske bara är jag som misstolkar.

Var har ni träffats och har de varit lika upphetsande och tillfredställande som ni föreställt er att vara med en yngre?

Har de funkat bra att ha en kk relation med någon som är såpass mycket yngre?

• Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk
  • Anonym (Helena)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-06-06 16:56:20 följande:

Kör på säger jag bara. Håller med dig i allt du skriver. Exakt så är det. 

Hur gammal är du? Känner du även lockelse till rollspel mamma/son?

Jag är 45. Har fortfarande rätt små barn då jag fått barn efter 40, så just den typen av rollspel lockar mig föga just nu. 😅 Däremot tycker jag om att lära upp och ha den ledande rollen. 
  • Miss Sunny
    Anonym (Helena) skrev 2024-06-06 13:41:09 följande:

Jag har för det mesta blivit uppraggad, både på krogen, nätet eller på stan. I de flesta fall har det nog främst varit killar som trott att jag varit yngre eftersom jag ser yngre ut, och sen när det kommit fram hur gammal jag är så har de tyckt att det varit lite extra upphetsande bara. De har varit allt mellan 17 till 10 år yngre. Har både gällt KK, ONS, dejt och seriös relation. 

Jag finner det extremt upphetsande med yngre män då de har något som de äldre ofta saknar. Sen så går jag även igång på den kontrasten som ålderskillnaden skapar, den är oerhört eggande i sig. Tycker att det har fungerat fantastiskt bra med yngre killar som KK och jag vet inte ens om jag skulle vilja testa någon i min egen ålder igen. 

Det är nu ett tag sedan jag hade en senast, men längtan finns där. Har dock varit dålig på att utsätta mig för situationer där attraktion kan uppstå. 

Hur gammal är du? 

Har haft yngre kk/älskare i flera år, och jag klarar inte återgå till gubbar.  Jag är 65 år nu, då lägger jag heller ner sexlivet.
  • Anonym (Älskaryngremän)
    Anonym (Helena) skrev 2024-06-06 17:32:22 följande:
    Jag är 45. Har fortfarande rätt små barn då jag fått barn efter 40, så just den typen av rollspel lockar mig föga just nu. 😅 Däremot tycker jag om att lära upp och ha den ledande rollen. 
    Ska träffa honom på lördag.

45, då kan ju absolut lära upp 18-20 åringar :)
  • Anonym (Frågor)

Ni som har yngre kk, hur skulle ni säga att ni ser ut? Är ni väldigt smala och vältränade? Eftersom ungdomar visslar efter er och ger er komplimanger på gatan, menar jag.

• Anonym (Man)
    Anonym (Frågor) skrev 2024-06-06 21:42:25 följande:

Ni som har yngre kk, hur skulle ni säga att ni ser ut? Är ni väldigt smala och vältränade? Eftersom ungdomar visslar efter er och ger er komplimanger på gatan, menar jag.

Handlar inte i första hand om att se bra ut. Vissa unga killar som inte lyckas få jämnåriga tar den lätta utvägen och går på en gammal kvinna i stället. Sedan finns det så klart dom unga killar som föredrar en äldre kvinna men dom är i minoritet.
  • Anonym (Helena)

Det var jag som skrev det där om att bli visslad på.

Smal - ja. Vältränad - nej. Jag tränar faktiskt inte alls. Men, jag har generna på min sida och ser ändå senig ut. Har dock en aktiv livsstil och är ingen sån person som sitter still till vardag, så det påverkar väl också, även om jag inte gymmar. Timglasformad. XS i kläder. Har absolut en ungdomlig figur trots att jag har fött barn. Gick dock inte upp särskilt mkt under mina graviditeter. 

• Anonym (Älskaryngremän)

Jag är kurvig och har breda höfter, väldigt kvinnlig appeal. Ganska stora bröst. Det finns många yngre killar som är intresserade av äldre. Bland mina väninnor är det blandat, vissa är som jag medan andra aldrig kan tänka sig en yngre för att de tex har barn i den åldern. Det är ett tips jag kan ge er yngre. Det finns många äldre kvinnor som vill ha yngre älskare men också många som inte alls är intresserade. Så får ni många nej, ta det inte så hårt, gå vidare bara. Jag lovar att ni förr eller senare får det ni önskar om ni bara ser hyfsat ok ut och har rimliga sociala skills.
  • Anonym (34 Malmö)
    Anonym (Helena) skrev 2024-06-06 13:41:09 följande:

Jag har för det mesta blivit uppraggad, både på krogen, nätet eller på stan. I de flesta fall har det nog främst varit killar som trott att jag varit yngre eftersom jag ser yngre ut, och sen när det kommit fram hur gammal jag är så har de tyckt att det varit lite extra upphetsande bara. De har varit allt mellan 17 till 10 år yngre. Har både gällt KK, ONS, dejt och seriös relation. 

Jag finner det extremt upphetsande med yngre män då de har något som de äldre ofta saknar. Sen så går jag även igång på den kontrasten som ålderskillnaden skapar, den är oerhört eggande i sig. Tycker att det har fungerat fantastiskt bra med yngre killar som KK och jag vet inte ens om jag skulle vilja testa någon i min egen ålder igen. 

Det är nu ett tag sedan jag hade en senast, men längtan finns där. Har dock varit dålig på att utsätta mig för situationer där attraktion kan uppstå. 

Hur gammal är du? 

Är så nyfiken på dig . Hur får Jag tag i dig 🙈
  • Anonym (Malin)

Jag har en KK-relation med min systerson. Han är 18 år och jag är 54. Han bor granne med mig. Först var han inneboende eftersom han går på ett gymnasium med riksintag och hade ingen egen lägenhet första året. Sen dök det upp en precis bredvid min. Jag är ensamstående utan barn så vi kan ha hur mycket sex vi vill. Det senaste åren har det nog varit i snitt en gång om dagen. Vi har ingen plan på att sluta med detta. 

• Anonym (Ungbbc)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-06-06 22:23:04 följande:
    Jag är kurvig och har breda höfter, väldigt kvinnlig appeal. Ganska stora bröst. Det finns många yngre killar som är intresserade av äldre. Bland mina väninnor är det blandat, vissa är som jag medan andra aldrig kan tänka sig en yngre för att de tex har barn i den åldern. Det är ett tips jag kan ge er yngre. Det finns många äldre kvinnor som vill ha yngre älskare men också många som inte alls är intresserade. Så får ni många nej, ta det inte så hårt, gå vidare bara. Jag lovar att ni förr eller senare får det ni önskar om ni bara ser hyfsat ok ut och har rimliga sociala skills.
    Jaa det stämmer ordentligt speciellt när man fått lite försmak för äldre kvinnor ni vet vad ni vill ha och tar för sen så har vi unga killar kåtheten och staminan för att hänga med takten 🙈
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Malin) skrev 2024-06-08 12:33:54 följande:

Jag har en KK-relation med min systerson. Han är 18 år och jag är 54. Han bor granne med mig. Först var han inneboende eftersom han går på ett gymnasium med riksintag och hade ingen egen lägenhet första året. Sen dök det upp en precis bredvid min. Jag är ensamstående utan barn så vi kan ha hur mycket sex vi vill. Det senaste åren har det nog varit i snitt en gång om dagen. Vi har ingen plan på att sluta med detta. 

Låter som en bra plan Drömmer
  • Anonym (Man)
    Anonym (Malin) skrev 2024-06-08 12:33:54 följande:

Fattar ju att du försöker vara lustig, men skämta om incest är så klart inte kul och kan inte bara en frisk person som ger tumme upp på ditt inlägg.

Finns så klart en liten risk att du är så sjuk som du skriver, har ju ändå sett några sjuka enar på dumpen.
  • Anonym (Helena)

Åh gud, vad händer med mig? 

Jag blev kontaktad av en 12 år yngre man och har fallit huvudstupa för honom. Han är allt jag någonsin kunnat drömma om både till det yttre och inre. Sexet vi har är magiskt och vi är båda omättliga. Vi kan komma med varandra igen och igen och igen i timmar. Hans inre är det finaste jag vet, vi har hittat en mental koppling som gör att det sexuella formligen exploderar. 

Han säger att han är villig att göra allt för mig. Att han älskar mig villkorslöst och aldrig har känt så här för nån annan. 

Jag är 45 och har tre barn med min exman. Min nuvarande har inga barn. Han säger att han struntar i allt sånt så länge han får vara med mig och att det är det enda av betydelse. Vågar jag lita på det? 

• honeyryder30

Jag (F35) är sedan några månader i min första KK-relation med en 10 år yngre man. Det fungerar bra tycker jag, tänker att åldersskillnaden är ett större hinder för en "riktig" relation.

Jag tänker nog inte på att han är så mycket yngre, jag känner mig väl så gammal som han är och kanske mer har börjat notera att jämnåriga börjar blivit gamla... 

Jag träffade min på krogen.

Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk