• Anonym (Yngre)

Ni kvinnor som har yngre kk

Ni kvinnor som har yngre kk, hur funkar det för er? Några uppenbara problem som brukar dyka upp? Har alltid varit attraherad av äldre (10-15 år äldre) men vet inte om de bara är i fantasin som det är attraktivt då jag aldrig träffat någon. Man kan säga att jag inte riktigt vågat ta steget men känner ibland att det finns en viss spänning mellan mig och vissa äldre kvinnor. Kanske bara är jag som misstolkar.

Var har ni träffats och har de varit lika upphetsande och tillfredställande som ni föreställt er att vara med en yngre?

Har de funkat bra att ha en kk relation med någon som är såpass mycket yngre?

• Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk
  • Anonym (Älskaryngremän)
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-26 21:56:44 följande:
    Ja det är så underbart att känna en hård ung kuk komma i mig :)
    Gillar du verkligen tar hand om unga lammkött! 22 år är riktigt lammkött :) Ser du väldigt bra ut för att vara 58?
  • Anonym (Marie)

Ja för att va 58 ser jag bra ut. Brukar få höra att jag ser ut att va 40-45. Sen har jag en annan fördel som män/killar gillar. Jag har riktigt stora bröst. 

Men ja jag gillar yngre män. Deras kukar är hårdare, de orkar längre och flera gånger på rad.

• Puccini
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-27 10:04:21 följande:

Ja för att va 58 ser jag bra ut. Brukar få höra att jag ser ut att va 40-45. Sen har jag en annan fördel som män/killar gillar. Jag har riktigt stora bröst. 

Men ja jag gillar yngre män. Deras kukar är hårdare, de orkar längre och flera gånger på rad.

Det verkar bara vara att Gratulera de som får dig på kroken..eller kanske vilka du väljer ut som ska få napp...  😀
  • Miss Sunny

Instämmer på den + att dom knullar hårdare, snabbare och mer bestämd. Girigt och intenst, så blir jag triggad utav deras njutning. Ger mig mycket starkare och skönare orgasmer.  

Wow dom måste killarna gilla att ligga och klämma och suga på länge. Brukar ni köra rollspel mamma/son ibland? Extra lämpligt när du har stora bröst :) Det är nåt jag är förtjust i om det känns rätt med den unge mannen. 
  • Anonym (Marie)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-27 20:45:56 följande:
    Wow dom måste killarna gilla att ligga och klämma och suga på länge. Brukar ni köra rollspel mamma/son ibland? Extra lämpligt när du har stora bröst :) Det är nåt jag är förtjust i om det känns rätt med den unge mannen. 
    Jodå dom håller gärna på med mina bröst. Smeka, klämma och suga på dom. Med min kk så kör vi en del rollspel. Med ons så är det enbart sex som gäller. Med dom vill jag bara känna deras hårda kuk I mig och känna hur de fyller mig sin varma härliga sperma
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-29 21:56:23 följande:
    Jodå dom håller gärna på med mina bröst. Smeka, klämma och suga på dom. Med min kk så kör vi en del rollspel. Med ons så är det enbart sex som gäller. Med dom vill jag bara känna deras hårda kuk I mig och känna hur de fyller mig sin varma härliga sperma
    Det är så magiskt! Vad brukar ni köra för rollspel? Blir väldigt nyfiken.
  • Anonym (?)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-29 22:10:32 följande:
    Nyfiken runktomte?
    Vad vill du mer veta för detaljer?
  • Anonym (Marie)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-29 22:10:32 följande:
    Styvmamma son
    Lärare elev
    Hantverkare och hemmafru
     De är väl dom vanligaste.
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-29 22:18:41 följande:
    Styvmamma son
    Lärare elev
    Hantverkare och hemmafru
     De är väl dom vanligaste.
    Tack för inspirationen! Det ska jag prova med mina hingstar :)
Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk