Anonym (Yngre) skrev 2019-05-21 11:01:06 följande:
Tack för ett välskrivet inlägg och att du delar med dig, det uppskattas.
Jag vet inte hur det är för äldre män och sexlust men jag är 27 och känner inte att den avtagit något än.
Hur tycker du själva sexet skiljer sig från när du är med någon jämnårig? Mer passion, lättare att leva ut fantasier eller helt enkelt att det är mer sex?
Vet inte riktigt vad som har hindrat mig. Får ganska ofta komplimanger för mitt utseende även av lite äldre kvinnor.
Jag är nog lite osäker, rädd för vad som förväntas av mig. Det är nog just det att kvinnan är äldre med betydligt mer erfarenhet som skrämmer och samtidigt gör det så hett. Jag känner mig ganska liten i min känslor kring mig sjäkv trots att jag är ganska lång och tränad.
Skulle garanterat vara värt risken, har nog vara fastnat lite i tankarna kring det och så har det helt enkelt inte blivit att jag tagit steget.
Vad gäller själva sexet så vill jag inte skriva någon porr-berättelse utan jag tycker att jag har beskrivit det med:
"just de egenskaper som jag tror finns hos yngre män. Tex större sexuellt intresse (är kåtare), ser mig som en milf och tänder på mig, har stor förmåga och lust att utvecklas och lära sig saker. Många yngre män får för tidig utlösning men i stället är de genast redo för att älska igen och igen, vilket jag gillar."
Eller vad menade du?
Vi erfarna kvinnor vet att nästan alla män är osäkra, oavsett stora muskler eller ålder, och att yngre män kan vara lite mera rädda och osäkra, kanske särskilt med en attraktiv och mogen kvinna?
För mig är det inget problem utan mera bara som en självklarhet.
Jag har under livets gång träffat en hel del män och flera gånger har jag mött deras prestationsångest som ofta visat sig t ex genom sviktande stånd eller för tidig utlösning, ibland båda. Hittills har det alltid gått att lösa tillsammans.
När du kommer så nära en mogen kvinna så var inte rädd för att erkänna att du känner dig lite osäker men att du gillar henne och är mycket intresserad och villig. Säg: "-Jag vill förföra dig och älska med dig på det allra bästa sätt som jag kan, jag vill vara den älskare som du drömt om, men jag känner mig lite osäker, så du får gärna vägleda mig om du vill". Om du sade något sådant till mig och/eller visade det för mig så skulle jag se det positivt och det skulle stärka dig i mina ögon.
Fråga henne vad hon gillar och berätta vad du gillar.
Kom ihåg att vi redan vet och förstår att du är lite rädd och osäker.
I din egen tanke bör du hålla fast vid din övertygelse att det "skulle garanterat vara värt risken". Då blir det lättare att ta en liten tillfällig motgång, oavsett om det gäller att få kontakt eller när ni kommit i säng.
Lycka till!