• Anonym (Yngre)

Ni kvinnor som har yngre kk

Ni kvinnor som har yngre kk, hur funkar det för er? Några uppenbara problem som brukar dyka upp? Har alltid varit attraherad av äldre (10-15 år äldre) men vet inte om de bara är i fantasin som det är attraktivt då jag aldrig träffat någon. Man kan säga att jag inte riktigt vågat ta steget men känner ibland att det finns en viss spänning mellan mig och vissa äldre kvinnor. Kanske bara är jag som misstolkar.

Var har ni träffats och har de varit lika upphetsande och tillfredställande som ni föreställt er att vara med en yngre?

Har de funkat bra att ha en kk relation med någon som är såpass mycket yngre?

• Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk
  • Anonym (Man)
    Miss Sunny skrev 2024-05-24 13:59:16 följande:
    Klockrent ....  Håller med dig till 100 %. 

Jag har nu blivit 65, men den dagen jag inte länger klarar attrahera yngre män lägger jag ner sexlivet. Man skal känna att man lever.
    Du kan vara rätt så lugn, det kommer alltid finnas unga killar som gör vad som helst för ett varmt hål att tömma i även om dom inte är det minsta attraherade.
  • Anonym (Kvinna, 49)

Jag har nu blivit 65, men den dagen jag inte länger klarar attrahera yngre män lägger jag ner sexlivet. Man skal känna att man lever.
    Åh, så du har liknande erfarenheter. Vad är det med "mogna" män? Så trista...

Ja, attraktionskraft verkar vi ju inte sakna iallafall. Underbart när man direkt märker av när stämningen blir sådär skönt spänd och laddad. 

O ja, jag lever och känner det rejält 🤭 
  • Anonym (Kvinna, 49)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-24 15:13:43 följande:
    Du kan vara rätt så lugn, det kommer alltid finnas unga killar som gör vad som helst för ett varmt hål att tömma i även om dom inte är det minsta attraherade.
    De är attraherade, ingen tvekan om den saken. 😉
    Så du kan lägga ner bitterheten och se till att skaffa dig lite bra sex istället, det skulle du må bra av. 
  • Anonym (Älskaryngremän)

Håller med. Så härligt med yngre män!
  • Anonym (Älskaryngremän)
    Anonym (bärtilsdotter) skrev 2024-05-24 10:27:11 följande:
    Tack, hehe.... Det var alldeles magisk,  jag är fortfarande lite "skönt öm".  Maskulin, stark och viril. Han 28 och jag 63, 35 års skillnad. Vi har bytt nr., men han bor lite långt bort men vi får se.

Nej, jag tyckte inte det var så många vad jag kunde se. Säkert mer på helgerna, men då är det mer fylla och stökickt.  
    Ja men gud vad härligt för dig! Älskar kryssningar, där finns det en del yngre män som åker bara för att få ett knull med hos äldre kvinnor. Min närmaste vännina som är 72 fick nyligen napp på en 27-åring. De har fortsatt att ses och ha det mysigt ihop efter kryssningen, hon mår så bra :)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kvinna, 49) skrev 2024-05-24 21:56:23 följande:
    De är attraherade, ingen tvekan om den saken. 😉
    Så du kan lägga ner bitterheten och se till att skaffa dig lite bra sex istället, det skulle du må bra av. 
    Nu skrev jag inte till dig och ser att du är betydligt yngre. Jag har under hela mitt liv aldrig hört en kompis säga att dom tänder på betydligt äldre. Men fattar ju att det så klart finns dom som gör det likväl som det finns dom som tänder på rejält överviktiga.

Säger det igen och det här kan dom flesta män skriva under på och det är att dom flesta män tänder inte på mycket äldre tanter. Däremot kommer det nog alltid finnas desperata män som doppar veken där dom får, men det är inte män med många valmöjligheter.

Jag har bra och regelbunden sex så den biten är inget du behöver tänka på.
  • Anonym (Inget vidare)

När jag hade en yngre så mådde jag ännu sämre över min egen ålder, fick mer nojor osv. Så det gick inget vidare, men det var inte hans fel. 

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Inget vidare) skrev 2024-05-25 07:05:14 följande:

När jag hade en yngre så mådde jag ännu sämre över min egen ålder, fick mer nojor osv. Så det gick inget vidare, men det var inte hans fel. 

Jag hade en flirt med en äldre kvinna och vi hade nästan sex en kväll. Hon förstod inte vad jag såg hos henne, tyckte hon var för gammal. Hon ville ändå ses mer, men sen ändrade hon sig. Kanske var lika bra, om hon ändå hade känt på det sättet.
  • Anonym (Kaffedraken)

Hon berättade senare att hon låg med en annan man ibland när han var i stan. Hon sa att hon drogs till svin. En annan gång var hon ledsen och frågade varför män bara vill en sak med henne. Jag kunde inte svara på det, för jag ville inte bara en sak. Jag hade känslor för henne. Men hon ville ju ha svin. Jag var inget svin.

• Anonym (Hotwife)
    Anonym (Yngre) skrev 2019-05-20 19:10:37 följande:
    Ni kvinnor som har yngre kk

Ni kvinnor som har yngre kk, hur funkar det för er? Några uppenbara problem som brukar dyka upp? Har alltid varit attraherad av äldre (10-15 år äldre) men vet inte om de bara är i fantasin som det är attraktivt då jag aldrig träffat någon. Man kan säga att jag inte riktigt vågat ta steget men känner ibland att det finns en viss spänning mellan mig och vissa äldre kvinnor. Kanske bara är jag som misstolkar.

Var har ni träffats och har de varit lika upphetsande och tillfredställande som ni föreställt er att vara med en yngre?

Har de funkat bra att ha en kk relation med någon som är såpass mycket yngre?

Det fungerar utmärkt med yngre män och killar som KK. Det är bara sex ingen relation som skall fungera i vardagen så en ung och kåt KK är perfekt. Har för tillfället en KK som är 19 och jag är 30år äldre. Fungerar som sagt perfekt som ren sexkontakt. Han är kåt, potent och ordentligt utrustad, rejäla satser och är snabbt på gång igen efter en utlösning. Vad mer kan man önska av en KK.
Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk