• Anonym (Yngre)

Ni kvinnor som har yngre kk

Ni kvinnor som har yngre kk, hur funkar det för er? Några uppenbara problem som brukar dyka upp? Har alltid varit attraherad av äldre (10-15 år äldre) men vet inte om de bara är i fantasin som det är attraktivt då jag aldrig träffat någon. Man kan säga att jag inte riktigt vågat ta steget men känner ibland att det finns en viss spänning mellan mig och vissa äldre kvinnor. Kanske bara är jag som misstolkar.

Var har ni träffats och har de varit lika upphetsande och tillfredställande som ni föreställt er att vara med en yngre?

Har de funkat bra att ha en kk relation med någon som är såpass mycket yngre?

• Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk
  • Anonym (Q45)

Jag har aldrig känt mig sliskig när jag har tagit kontakt med någon ung man och jag har aldrig blivit bemött som om någon skulle betrakta mig så.

Jag närmar mig alltid på ett ganska oskyldigt och gärna lite skämtsamt sätt.
    Med enbart blickar kan man faktiskt åstadkomma en hel del.
    På så sätt ger jag både mig själv och killen möjlighet att slinka ur situationen på ett lättsamt sätt utan att någon ska behöva känna sig särskilt obekväm. Självfallet är jag observant på hans signaler och avbryter om jag inte känner att det finns vibbar från bådas håll.
    Det har hänt mer än en gång att en ung man som jag någon gång tidigare har givit blickar och visat sitt intresse vid ett senare tillfälle har tagit kontakt med mig. Kanske blev han skraj och osäker första gången, kanske rädd för vad polarna ska tycka? Men när saken fått mogna en stund så har han blivit både nyfiken och tillräckligt sugen för att våga ta kontakt med mig?

• Anonym (Q45)
    Jag menade:
    "Det har hänt mer än en gång att en ung man som jag någon gång tidigare har givit blickar, och visat mitt intresse för honom, vid ett senare tillfälle har tagit kontakt med mig."
  • Marie7

Anonym (Q45)

Du får gärna skriva meddelande privat om du vill utbyta erfarenheter. Skulle vara intressant att höra hur ditt förhållningssätt är. Kan behöva lite tips och råd. Kram på dig!

• Anonym (Ingen)

Det finns inte kvinnor vill bara ha äldre det är det enda som gäller

• Anonym (Onsdag)

Många kvinnor blir inte attraherade av yngre. Mest jämnåriga män som föredras

• Anonym (Kvinna, 49)
    Anonym (Yngre) skrev 2019-05-20 19:10:37 följande:

Ni kvinnor som har yngre kk, hur funkar det för er? Några uppenbara problem som brukar dyka upp? Har alltid varit attraherad av äldre (10-15 år äldre) men vet inte om de bara är i fantasin som det är attraktivt då jag aldrig träffat någon. Man kan säga att jag inte riktigt vågat ta steget men känner ibland att det finns en viss spänning mellan mig och vissa äldre kvinnor. Kanske bara är jag som misstolkar.

Var har ni träffats och har de varit lika upphetsande och tillfredställande som ni föreställt er att vara med en yngre?

Råkade snubbla över denna gamla tråd men kände att den är ju väldigt aktuellt för mig och tänker svara på frågorna. 😄

Jag är 49 och min kk/fwb/älskare är 26. 

Vi träffades genom jobbet och från början hade jag verkligen inte tänkt mig att vi skulle hamna i denna situation. Det dröjde inte många dagar efter att vi träffats första gången förrän jag märkte en stämning mellan oss som var aningen vibrerande. Väldigt spännande känsla men jag ignorerade den länge och skrattade bara lite för mig själv eftersom jag tyckte jag var löjlig. 
    Men en dag blev vi ensamma på kvällen när alla andra hade hunnit gå och då gick det inte att ignorera längre. Han la en hand på min höft och tittade på mig rakt i ögonen. Just då blev jag alldeles torr i munnen men hämtade mig när han kysste mig. 

Det funkar faktiskt superbra. Vi är nog mer tokiga i varandra än vad vi vågar erkänna. Vi pratar om allt möjligt, bryr oss om varandra även utanför sängen och träffas och umgås utan att ligga. Klart att det märks att det skiljer över 20 år på oss men eftersom vi inte ska ha ett "riktigt" förhållande så gör det inget. En gång råkade han säga att hans mamma var gammal och då skrattade jag och påminde honom om att det bara skiljer ett år mellan mig och hans mamma. 🤭 "Det är omöjligt att förstå" sa han då och kysste mig tills jag nästan tappade andan. 

Vi är kompatibla i sängen, jag vet hur han vill ha det och han vet sannerligen vad jag vill ha. 

Så även om tråden är gammal är det fortfarande en aktuell sak och jag ångrar inte en sekund att jag "råkade" få en ung älskare. 
  • Anonym (Älskaryngremän)
    Anonym (Kvinna, 49) skrev 2024-05-23 21:17:34 följande:
    Råkade snubbla över denna gamla tråd men kände att den är ju väldigt aktuellt för mig och tänker svara på frågorna. 😄

Jag är 49 och min kk/fwb/älskare är 26. 

Vi träffades genom jobbet och från början hade jag verkligen inte tänkt mig att vi skulle hamna i denna situation. Det dröjde inte många dagar efter att vi träffats första gången förrän jag märkte en stämning mellan oss som var aningen vibrerande. Väldigt spännande känsla men jag ignorerade den länge och skrattade bara lite för mig själv eftersom jag tyckte jag var löjlig. 
    Men en dag blev vi ensamma på kvällen när alla andra hade hunnit gå och då gick det inte att ignorera längre. Han la en hand på min höft och tittade på mig rakt i ögonen. Just då blev jag alldeles torr i munnen men hämtade mig när han kysste mig. 

Det funkar faktiskt superbra. Vi är nog mer tokiga i varandra än vad vi vågar erkänna. Vi pratar om allt möjligt, bryr oss om varandra även utanför sängen och träffas och umgås utan att ligga. Klart att det märks att det skiljer över 20 år på oss men eftersom vi inte ska ha ett "riktigt" förhållande så gör det inget. En gång råkade han säga att hans mamma var gammal och då skrattade jag och påminde honom om att det bara skiljer ett år mellan mig och hans mamma. 🤭 "Det är omöjligt att förstå" sa han då och kysste mig tills jag nästan tappade andan. 

Vi är kompatibla i sängen, jag vet hur han vill ha det och han vet sannerligen vad jag vill ha. 

Så även om tråden är gammal är det fortfarande en aktuell sak och jag ångrar inte en sekund att jag "råkade" få en ung älskare. 
    Helt rätt!! Kör på bara! Älskar yngre män! mums! Jag hatar gamla gubbar. Jag är 68 och har två yngre älskar som är 25 och 29. De ger mig exakt vad jag behöver. Båda killarna har flickvänner men kan inte få nog av mig :) jag har haft yngre älskare sen jag skilde mig för tolv år sen. De är ljuvliga! För två år sen hade jag en sommarfling med en 19-åring som precis tagit studenten, son till en vännina. Han fick mig i studentpresent och sen var vi med varann så ofta vi kunde den sommaren innan han drog iväg för att studera i USA :)
  • Anonym (Domina)
    Anonym (Yngre) skrev 2019-05-20 19:10:37 följande:

Är 50 och träffar sprutglad 24-årig kille med bångstyrigt stånd. Fungerar perfekt.
  • Anonym (Kvinna, 49)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-23 21:24:17 följande:
    Helt rätt!! Kör på bara! Älskar yngre män! mums! Jag hatar gamla gubbar. Jag är 68 och har två yngre älskar som är 25 och 29. De ger mig exakt vad jag behöver. Båda killarna har flickvänner men kan inte få nog av mig :) jag har haft yngre älskare sen jag skilde mig för tolv år sen. De är ljuvliga! För två år sen hade jag en sommarfling med en 19-åring som precis tagit studenten, son till en vännina. Han fick mig i studentpresent och sen var vi med varann så ofta vi kunde den sommaren innan han drog iväg för att studera i USA :)
    Mmmm, låter underbart! 
  • Anonym (Kvinna, 49)
    Anonym (Ingen) skrev 2019-11-15 01:41:22 följande:

Det finns inte kvinnor vill bara ha äldre det är det enda som gäller

Anonym (Onsdag) skrev 2020-06-24 09:05:11 följande:

Många kvinnor blir inte attraherade av yngre. Mest jämnåriga män som föredras

Vilket trams. De som är jämnåriga med mig är så fruktansvärt tråkiga så att klockorna stannar. 
Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk