Inlägg från: Anonym (Q45) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Q45)

Ni kvinnor som har yngre kk

Jag har haft ett några olika älskare som har varit betydligt yngre än jag och just nu är min älskare ca 20 år yngre.
    I de flesta fall har det fungerat mycket bra, kanske tack vare att jag är kräsen och väljer med omsorg?
    Problemen med att man är i olika livssituationer och har olika erfarenhet, så som beskrivits ovan, har hittills alltid gått bra att hantera, kanske mest genom att jag förstår, är överseende och hellre försöker uppskatta olikheterna. Jag föredrar att ha en yngre älskare och då får jag självfallet ta det onda med det goda. 

När jag har valt att vara med en yngre älskare så beror det på att jag söker just de egenskaper som jag tror finns hos yngre män. Tex större sexuellt intresse (är kåtare), ser mig som en milf och tänder på mig, har stor förmåga och lust att utvecklas och lära sig saker. Många yngre män får för tidig utlösning men i stället är de genast redo för att älska igen och igen, vilket jag gillar.

Vår relation har fokuserat mest på sex och mindre på relation i övrigt. Visst har det också lett fram till ömsesidiga känslor och förälskelse men jag är lyckligt gift så jag har alltid sett till att hålla djupare kärlek utanför en sådan relation. Då har jag hellre valt att avbryta.

Mina älskare har jag hittills träffat IRL, t ex på krogen, genom jobbet, eller andra "vardagliga" situationer. Men jag är också öppen för att prova nätdejting.
    Blickar och uppmärksamhet är viktigt och kan aldrig underskattas. Se till att du kommer i samtal med kvinnan och om du känner att ni kommit så långt att det bara finns minsta lilla tecken på öppning så var inte rädd att ge en komplimang och om den faller i god jord så våga berätta att du skulle föredra en mogen kvinna framför tjejerna i din egen ålder eller berätta att din högsta dröm är att få vara med en mogen kvinna.
    Jag tror att nästan alla kvinnor tycker om att få uppskattning och gillar att någon flirtar lite med dem.
    Vad är det värsta som kan hända? Att hon avböjer din invit? Skulle det vara så farligt eller skulle det vara värt risken? Sannolikt måste du våga försöka mer än en gång för att så småningom lyckas.
    Men i mitt fall så är det nog oftast jag som tagit initiativet.

• Anonym (Q45)
    Marie7 skrev 2019-05-21 11:00:43 följande:

Till Anonym (Q45) hur fungerar dina relationer i helhet? Du väljer med omsorg vilket jag oxå gör, men vore kul att höra mer. Är ju lite tabu fortfarande det här med ung man äldre kvinna.

Jag tror att du som mogen kvinna ganska väl förstår innehållet i min beskrivning:
    "I de flesta fall har det fungerat mycket bra.
    Problemen med att man är i olika livssituationer och har olika erfarenhet har hittills alltid gått bra att hantera, kanske mest genom att jag förstår, är överseende och hellre försöker uppskatta olikheterna.
    Jag föredrar att ha en yngre älskare och då får jag självfallet ta det onda med det goda."
    Rent praktiskt har det kunnat uppstå problem när han har börjat ställa krav, villkor eller förväntningar på mig, men då har det nog lett till att jag har avslutat. Det som kanske har ställt till mest problem är när han har fått djupare känslor för mig, och tom varit svartsjuk på mitt övriga liv, även då har jag valt att avsluta. Men om jag har begränsat mig och sett till att sexet är det som varit i fokus i vår relation så har det inte varit några problem.
    Kanske förstod jag inte riktigt din frågeställning? Precisera gärna eller ge egna exempel.
  • Anonym (Q45)
    Anonym (Yngre) skrev 2019-05-21 11:01:06 följande:
    Tack för ett välskrivet inlägg och att du delar med dig, det uppskattas.

Jag vet inte hur det är för äldre män och sexlust men jag är 27 och känner inte att den avtagit något än.

Hur tycker du själva sexet skiljer sig från när du är med någon jämnårig? Mer passion, lättare att leva ut fantasier eller helt enkelt att det är mer sex?

Vet inte riktigt vad som har hindrat mig. Får ganska ofta komplimanger för mitt utseende även av lite äldre kvinnor.

Jag är nog lite osäker, rädd för vad som förväntas av mig. Det är nog just det att kvinnan är äldre med betydligt mer erfarenhet som skrämmer och samtidigt gör det så hett. Jag känner mig ganska liten i min känslor kring mig sjäkv trots att jag är ganska lång och tränad.

Skulle garanterat vara värt risken, har nog vara fastnat lite i tankarna kring det och så har det helt enkelt inte blivit att jag tagit steget.
    Vad gäller själva sexet så vill jag inte skriva någon porr-berättelse utan jag tycker att jag har beskrivit det med:
    "just de egenskaper som jag tror finns hos yngre män. Tex större sexuellt intresse (är kåtare), ser mig som en milf och tänder på mig, har stor förmåga och lust att utvecklas och lära sig saker. Många yngre män får för tidig utlösning men i stället är de genast redo för att älska igen och igen, vilket jag gillar."
    Eller vad menade du?

Vi erfarna kvinnor vet att nästan alla män är osäkra, oavsett stora muskler eller ålder, och att yngre män kan vara lite mera rädda och osäkra, kanske särskilt med en attraktiv och mogen kvinna?
    För mig är det inget problem utan mera bara som en självklarhet.

Jag har under livets gång träffat en hel del män och flera gånger har jag mött deras prestationsångest som ofta visat sig t ex genom sviktande stånd eller för tidig utlösning, ibland båda. Hittills har det alltid gått att lösa tillsammans.

När du kommer så nära en mogen kvinna så var inte rädd för att erkänna att du känner dig lite osäker men att du gillar henne och är mycket intresserad och villig. Säg: "-Jag vill förföra dig och älska med dig på det allra bästa sätt som jag kan, jag vill vara den älskare som du drömt om, men jag känner mig lite osäker, så du får gärna vägleda mig om du vill". Om du sade något sådant till mig och/eller visade det för mig så skulle jag se det positivt och det skulle stärka dig i mina ögon. Fråga henne vad hon gillar och berätta vad du gillar. 
    Kom ihåg att vi redan vet och förstår att du är lite rädd och osäker.

I din egen tanke bör du hålla fast vid din övertygelse att det "skulle garanterat vara värt risken". Då blir det lättare att ta en liten tillfällig motgång, oavsett om det gäller att få kontakt eller när ni kommit i säng.

Lycka till!
  • Anonym (Q45)
    Marie7 skrev 2019-05-21 12:05:42 följande:

Anonym (Q45)

Jag beundrar din självsäkerhet! Oftast varit jag som blivit lämnad. Att de tröttnat. Också tyckt att jag varit kräsen i mina val av kks, men är kanske jag som är problemet. Min senaste kk har dumpat mig 4 gånger. Kommit tillbaka efter någon månad. Får se hur det blir denna gång. Eg borde jag inte träffa han, men så fort han hör av sig är jag såld.

Ja, det beror nog hur man väljer att se på saken.
    Visst har jag också blivit "lämnad" men det har jag ju varit inställd på hela tiden. Han är mycket yngre än jag och mindre erfaren. Han kommer utvecklas mer än jag under denna period i livet och i vår relation. Självfallet är sannolikheten mycket stor för att han kommer att gå vidare i livet.
    Men jag har aldrig sett det så att jag blivit dumpad eller ens att han lämnat mig.
    Tvärtom så har jag nog oftare under hela vår relation skämtat om det och räknat med, kanske tom med uppmuntrat, att han förr eller senare kommer gå vidare till en jämnårig flickvän.

Det har även hänt mig några gånger att någon av mina älskare har haft ett uppehåll och sedan kommit tillbaka. Men jag betraktar det inte som att jag blivit dumpad. Vi har ju liksom inte lovat varandra trohet eller gett varandra några andra stora löften.
    Jag har ganska lätt för att få djupare känslor, om jag gillar honom extra mycket som person och om vi har jättebra sex många gånger. Men jag försöker hela tiden vara trygg i mig själv och påminna mig själv om att det i första hand handlar om sex och inte om någon långvarig djupare relation.

Med en av mina tidigare älskare och hans fästmö har jag i dag en typ av djupare och respektfull kompisrelation med dem båda. Jag tycker det är ganska kul när jag nu tänker på det. Fästmön vet självfallet om vårt tidigare förhållande och över ett glas vin har hon berättat att hon gillar att jag har "lärt upp honom". Han brukar skoja om att både han och hans fästmö skulle vilja ha trekant med mig, men jag vet inte om det bara är från hans sida, om det bara är på skämt eller om där finns något allvar bakom och i så fall från dem båda. I så fall skulle det vara en ny erfarenhet även för mig.

• Anonym (Q45)
    Marie7 skrev 2019-05-21 13:00:37 följande:

Anonym (Q45)

Då förstår jag hur du menar. Låter sunt och bra. Jag är nog för ego för att uppskatta det om han träffar en tjej. Vet att han bara varit på lånad tid. Är jobbigt när man får känslor. Blir lätt så när man träffats länge. Han har sitt liv och jag mitt med familj och så. Skönt att utbyta lite erfarenheter.

Ja, det kan bli jobbigt ibland när man utvecklar känslor, särskilt när det blir ömsesidigt djupare känslor från båda håll.
    Första gången var det riktigt jobbigt och det varade ganska lång tid.
    Men nu har jag fått viss erfarenhet och haft ett par olika förhållanden med unga älskare så jag har funnit ett förhållningssätt som hjälper för mig. Även om det inte alltid är så där jätteenkelt.
    Men som sagt, jag uppskattar verkligen att få ha en ung älskare under en tid, jag lever upp och tycker på det stora hela att livet är helt fantastiskt, så jag får ta det onda med det goda.
    Nu vet jag inte hur du har det men i mitt fall så har jag alltid min plattform och grundpelare i min allra djupaste och äkta kärlek som är enbart för min äkta man.
  • Anonym (Q45)

Jag har aldrig känt mig sliskig när jag har tagit kontakt med någon ung man och jag har aldrig blivit bemött som om någon skulle betrakta mig så.

Jag närmar mig alltid på ett ganska oskyldigt och gärna lite skämtsamt sätt.
    Med enbart blickar kan man faktiskt åstadkomma en hel del.
    På så sätt ger jag både mig själv och killen möjlighet att slinka ur situationen på ett lättsamt sätt utan att någon ska behöva känna sig särskilt obekväm. Självfallet är jag observant på hans signaler och avbryter om jag inte känner att det finns vibbar från bådas håll.
    Det har hänt mer än en gång att en ung man som jag någon gång tidigare har givit blickar och visat sitt intresse vid ett senare tillfälle har tagit kontakt med mig. Kanske blev han skraj och osäker första gången, kanske rädd för vad polarna ska tycka? Men när saken fått mogna en stund så har han blivit både nyfiken och tillräckligt sugen för att våga ta kontakt med mig?

• Anonym (Q45)
    Jag menade:
    "Det har hänt mer än en gång att en ung man som jag någon gång tidigare har givit blickar, och visat mitt intresse för honom, vid ett senare tillfälle har tagit kontakt med mig."
Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk