• Anonym (Yngre)

Ni kvinnor som har yngre kk

Ni kvinnor som har yngre kk, hur funkar det för er? Några uppenbara problem som brukar dyka upp? Har alltid varit attraherad av äldre (10-15 år äldre) men vet inte om de bara är i fantasin som det är attraktivt då jag aldrig träffat någon. Man kan säga att jag inte riktigt vågat ta steget men känner ibland att det finns en viss spänning mellan mig och vissa äldre kvinnor. Kanske bara är jag som misstolkar.

Var har ni träffats och har de varit lika upphetsande och tillfredställande som ni föreställt er att vara med en yngre?

Har de funkat bra att ha en kk relation med någon som är såpass mycket yngre?

• Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk
  • Anonym (Man)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-23 21:24:17 följande:
    Helt rätt!! Kör på bara! Älskar yngre män! mums! Jag hatar gamla gubbar. Jag är 68 och har två yngre älskar som är 25 och 29. De ger mig exakt vad jag behöver. Båda killarna har flickvänner men kan inte få nog av mig :) jag har haft yngre älskare sen jag skilde mig för tolv år sen. De är ljuvliga! För två år sen hade jag en sommarfling med en 19-åring som precis tagit studenten, son till en vännina. Han fick mig i studentpresent och sen var vi med varann så ofta vi kunde den sommaren innan han drog iväg för att studera i USA :)
    En gammtant som hatar gammla gubbar🤣
    Jag är mycket yngre än dig men skulle skämmas om jag var med en 19 årig tjej likväl som jag aldrig skulle doppa i en gammal pensionär men det finns ju folk till allt.
  • Anonym (Älskaryngremän)

Lev och låt leva ditt trångsynta pucko 

Anonym (Man) skrev 2024-05-23 22:51:36 följande:
    En gammtant som hatar gammla gubbar🤣
    Jag är mycket yngre än dig men skulle skämmas om jag var med en 19 årig tjej likväl som jag aldrig skulle doppa i en gammal pensionär men det finns ju folk till allt.
  • Anonym (bärtilsdotter)
    Anonym (Q45) skrev 2019-05-21 15:26:27 följande:

Jag har aldrig känt mig sliskig när jag har tagit kontakt med någon ung man och jag har aldrig blivit bemött som om någon skulle betrakta mig så.

Jag närmar mig alltid på ett ganska oskyldigt och gärna lite skämtsamt sätt.
    Med enbart blickar kan man faktiskt åstadkomma en hel del.
    På så sätt ger jag både mig själv och killen möjlighet att slinka ur situationen på ett lättsamt sätt utan att någon ska behöva känna sig särskilt obekväm. Självfallet är jag observant på hans signaler och avbryter om jag inte känner att det finns vibbar från bådas håll.
    Det har hänt mer än en gång att en ung man som jag någon gång tidigare har givit blickar och visat sitt intresse vid ett senare tillfälle har tagit kontakt med mig. Kanske blev han skraj och osäker första gången, kanske rädd för vad polarna ska tycka? Men när saken fått mogna en stund så har han blivit både nyfiken och tillräckligt sugen för att våga ta kontakt med mig?

Just det !   Senast i gårnatt på dansbandskryssning på Birka..... Hehe. En härligt underbar natt med en (mkt)yngre mann ;)
  • Anonym (Lök)
    Anonym (Kvinna, 49) skrev 2024-05-23 22:40:51 följande:
    Anonym (Onsdag) skrev 2020-06-24 09:05:11 följande:

Många kvinnor blir inte attraherade av yngre. Mest jämnåriga män som föredras

Vilket trams. De som är jämnåriga med mig är så fruktansvärt tråkiga så att klockorna stannar. 
    Tycker du verkligen det tråkiga? Så du är inte ensam om att attraheras av yngre män 
  • Anonym (Älskaryngremän)
    Anonym (bärtilsdotter) skrev 2024-05-23 23:45:33 följande:
    Just det !   Senast i gårnatt på dansbandskryssning på Birka..... Hehe. En härligt underbar natt med en (mkt)yngre mann ;)
    Härligt! Grattis! hur gammal är du och hur gammal är han?  fanns det många yngre män att välja bland?
  • Anonym (Njut)

Själv så föredrar jag äldre kvinnor, är 45 själv gillar kmed pondus som vet vad de vill.. 

• Anonym (Kvinna, 49)
    Anonym (Lök) skrev 2024-05-24 06:06:24 följande:
    Tycker du verkligen det tråkiga? Så du är inte ensam om att attraheras av yngre män 
    Ja, de är ofta väldigt tråkiga. Inte spontana för ett öre och alldeles för trötta och skyller på att saker inte är praktiska nog. Senast jag hamnade i en situation där det skulle ha kunnat bli sex spontant fick jag höra: 
    "jobbigt",
    "smutsigt",
    "vi är väl inga desperata tonåringar eller?"
    "skärp dig nu, du är vuxen"

Inte det minsta upphetsande och lusten dog ut. 

Nästa man ville bara diskutera sin ångest som var jobbig. Han beklagade sig hur mycket energi jobbet tog och att han inte längre hade lust att slappna av.
    Nähä, jag märker det... 

Tacka vet jag en yngre man. Han har vett att ta tag i mig, vi kan prata, ha obegränsat med sex på alla möjliga och omöjliga platser. Han är alltid på och har han en dålig dag är han ändå intresserad av oss som personer och par. 
  • Anonym (bärtilsdotter)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-24 06:42:13 följande:
    Härligt! Grattis! hur gammal är du och hur gammal är han?  fanns det många yngre män att välja bland?
    Tack, hehe.... Det var alldeles magisk,  jag är fortfarande lite "skönt öm".  Maskulin, stark och viril. Han 28 och jag 63, 35 års skillnad. Vi har bytt nr., men han bor lite långt bort men vi får se.

Nej, jag tyckte inte det var så många vad jag kunde se. Säkert mer på helgerna, men då är det mer fylla och stökickt.  
  • Anonym (Man)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-23 23:06:40 följande:

Lev och låt leva ditt trångsynta pucko 

Så jag är den trångsynta och inte du som skriver att du hatar äldre män🤗 och kalla någon jag inte känner tänker jag inte sänka mig till. Jag är 50 så du är på för gammal för mig. Och du förstår väl själv hur dom flesta i din omgivning ser på dig om dom fick veta. Och män med valmöjligheter väljer oftast inte en mer än 20 år äldre tant men det visste du nog redan?

Och det samma gäller ju mig att dom flesta unga tjejer inte vill ha mig på 50.
  • Miss Sunny
    Anonym (Kvinna, 49) skrev 2024-05-24 08:58:23 följande:
    Ja, de är ofta väldigt tråkiga. Inte spontana för ett öre och alldeles för trötta och skyller på att saker inte är praktiska nog. Senast jag hamnade i en situation där det skulle ha kunnat bli sex spontant fick jag höra: 
    "jobbigt",
    "smutsigt",
    "vi är väl inga desperata tonåringar eller?"
    "skärp dig nu, du är vuxen"

Inte det minsta upphetsande och lusten dog ut. 

Nästa man ville bara diskutera sin ångest som var jobbig. Han beklagade sig hur mycket energi jobbet tog och att han inte längre hade lust att slappna av.
    Nähä, jag märker det... 

Tacka vet jag en yngre man. Han har vett att ta tag i mig, vi kan prata, ha obegränsat med sex på alla möjliga och omöjliga platser. Han är alltid på och har han en dålig dag är han ändå intresserad av oss som personer och par. 
    Klockrent ....  Håller med dig till 100 %. 

Jag har nu blivit 65, men den dagen jag inte länger klarar attrahera yngre män lägger jag ner sexlivet. Man skal känna att man lever.
Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk