• Anonym (Yngre)

Ni kvinnor som har yngre kk

Ni kvinnor som har yngre kk, hur funkar det för er? Några uppenbara problem som brukar dyka upp? Har alltid varit attraherad av äldre (10-15 år äldre) men vet inte om de bara är i fantasin som det är attraktivt då jag aldrig träffat någon. Man kan säga att jag inte riktigt vågat ta steget men känner ibland att det finns en viss spänning mellan mig och vissa äldre kvinnor. Kanske bara är jag som misstolkar.

Var har ni träffats och har de varit lika upphetsande och tillfredställande som ni föreställt er att vara med en yngre?

Har de funkat bra att ha en kk relation med någon som är såpass mycket yngre?

• Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk
  • Anonym (Älskaryngremän)
    Anonym (?) skrev 2024-05-29 22:16:46 följande:
    Nyfiken runktomte?
    Vad vill du mer veta för detaljer?
    Det är svårt att vara en runktomte för mig som mogen kvinna :)
  • Anonym (Marie)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-29 22:24:34 följande:
    Tack för inspirationen! Det ska jag prova med mina hingstar :)
    Hur många hingstar har du? :) vilken ålder gillar du? :)
  • Anonym (Klara)

Har bara provat en gång, men gillade inte att han hela tiden anspelade på att han var min "toyboy". Var inte med honom pga hans ålder då jag inte tänder på mycket yngre och han kändes som en jämnårig mentalt och fysiskt.
    Sexuellt kändes det som han var lite mer på min nivå än jämnåriga män som inte verkar ha så hög lust. Men det fungerade inte just pga hans kommentarer om åldersskillnaden.

• Anonym (Marie)
    Anonym (Klara) skrev 2024-05-29 22:28:39 följande:

Har bara provat en gång, men gillade inte att han hela tiden anspelade på att han var min "toyboy". Var inte med honom pga hans ålder då jag inte tänder på mycket yngre och han kändes som en jämnårig mentalt och fysiskt.
    Sexuellt kändes det som han var lite mer på min nivå än jämnåriga män som inte verkar ha så hög lust. Men det fungerade inte just pga hans kommentarer om åldersskillnaden.

Hur gammal är du och hur gammal var han? Tråkigt att det inte kändes bra. Testa med någon annan så ska du se att det känns bättre
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-29 22:26:28 följande:
    Hur många hingstar har du? :) vilken ålder gillar du? :)
    Jag har två nu några år under 30. Men kör även ons ibland. Helt ok med 18-åringar också då jag gillar att lära upp osäkra män. Var brukar du träffa dina? Jag bor i Sthlm så har många valmöjligheter. Jag uppskattar ibland också när unga killar kommer fram till mig på stan och frågar om en fika. Då får jag snabbt en känsla för vilka dom är när vi fikar.
  • Anonym (Klara)
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-29 22:30:39 följande:
    Hur gammal är du och hur gammal var han? Tråkigt att det inte kändes bra. Testa med någon annan så ska du se att det känns bättre

Varför ska jag testa igen? jag tänder ju inte på åldersskillnader så det känns rätt meningslöst att prova fler gånger då.

är hellre med någon i min egen ålder som visar lite mer respekt och inte ser mig som någon porrfantasi som går i uppfyllelse.

• Anonym (?)

Var ju en "milf-hunter" i yngre år. Hade en del kvinnor som inte fick sex i sina förhållanden, också de som var singel och inte fick sex alls.
    Är nu 57 och mina äldsta är nu strax över 70.
    Fortfarande attraktiva kvinnor. 
    Kanske inte kroppsligt men intellektuellt

Anonym (?) skrev 2024-05-29 22:51:36 följande:

Var ju en "milf-hunter" i yngre år. Hade en del kvinnor som inte fick sex i sina förhållanden, också de som var singel och inte fick sex alls.
    Är nu 57 och mina äldsta är nu strax över 70.
    Fortfarande attraktiva kvinnor. 
    Kanske inte kroppsligt men intellektuellt

Sånt är alltid toppen att höra! Vilken är din största åldersskillnad?
    Anonym (Klara) skrev 2024-05-29 22:49:42 följande:

Varför ska jag testa igen? jag tänder ju inte på åldersskillnader så det känns rätt meningslöst att prova fler gånger då.

är hellre med någon i min egen ålder som visar lite mer respekt och inte ser mig som någon porrfantasi som går i uppfyllelse.

Trötta gubbar är rena döden. jag gillar alla typer av yngre men fattar hur du menar.  Många äldre som gillar yngre tänder inte på toyboy grejen utan snarare vill de ha maskulin ung man som är viril och kåt och behandlar kvinnan med respek.
  • Anonym (?)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-29 22:56:27 följande:
    Sånt är alltid toppen att höra! Vilken är din största åldersskillnad?
    Varför behöver du veta det?
Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk