Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Ni kvinnor som har yngre kk

Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-23 21:24:17 följande:
    Helt rätt!! Kör på bara! Älskar yngre män! mums! Jag hatar gamla gubbar. Jag är 68 och har två yngre älskar som är 25 och 29. De ger mig exakt vad jag behöver. Båda killarna har flickvänner men kan inte få nog av mig :) jag har haft yngre älskare sen jag skilde mig för tolv år sen. De är ljuvliga! För två år sen hade jag en sommarfling med en 19-åring som precis tagit studenten, son till en vännina. Han fick mig i studentpresent och sen var vi med varann så ofta vi kunde den sommaren innan han drog iväg för att studera i USA :)
    En gammtant som hatar gammla gubbar🤣
    Jag är mycket yngre än dig men skulle skämmas om jag var med en 19 årig tjej likväl som jag aldrig skulle doppa i en gammal pensionär men det finns ju folk till allt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-23 23:06:40 följande:

Lev och låt leva ditt trångsynta pucko 

Så jag är den trångsynta och inte du som skriver att du hatar äldre män🤗 och kalla någon jag inte känner tänker jag inte sänka mig till. Jag är 50 så du är på för gammal för mig. Och du förstår väl själv hur dom flesta i din omgivning ser på dig om dom fick veta. Och män med valmöjligheter väljer oftast inte en mer än 20 år äldre tant men det visste du nog redan?

Och det samma gäller ju mig att dom flesta unga tjejer inte vill ha mig på 50.
  • Anonym (Man)
    Miss Sunny skrev 2024-05-24 13:59:16 följande:
    Klockrent ....  Håller med dig till 100 %. 

Jag har nu blivit 65, men den dagen jag inte länger klarar attrahera yngre män lägger jag ner sexlivet. Man skal känna att man lever.
    Du kan vara rätt så lugn, det kommer alltid finnas unga killar som gör vad som helst för ett varmt hål att tömma i även om dom inte är det minsta attraherade.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kvinna, 49) skrev 2024-05-24 21:56:23 följande:
    De är attraherade, ingen tvekan om den saken. 😉
    Så du kan lägga ner bitterheten och se till att skaffa dig lite bra sex istället, det skulle du må bra av. 
    Nu skrev jag inte till dig och ser att du är betydligt yngre. Jag har under hela mitt liv aldrig hört en kompis säga att dom tänder på betydligt äldre. Men fattar ju att det så klart finns dom som gör det likväl som det finns dom som tänder på rejält överviktiga.

Säger det igen och det här kan dom flesta män skriva under på och det är att dom flesta män tänder inte på mycket äldre tanter. Däremot kommer det nog alltid finnas desperata män som doppar veken där dom får, men det är inte män med många valmöjligheter.

Jag har bra och regelbunden sex så den biten är inget du behöver tänka på.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Frågor) skrev 2024-06-06 21:42:25 följande:

Ni som har yngre kk, hur skulle ni säga att ni ser ut? Är ni väldigt smala och vältränade? Eftersom ungdomar visslar efter er och ger er komplimanger på gatan, menar jag.

Handlar inte i första hand om att se bra ut. Vissa unga killar som inte lyckas få jämnåriga tar den lätta utvägen och går på en gammal kvinna i stället. Sedan finns det så klart dom unga killar som föredrar en äldre kvinna men dom är i minoritet.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Malin) skrev 2024-06-08 12:33:54 följande:

Jag har en KK-relation med min systerson. Han är 18 år och jag är 54. Han bor granne med mig. Först var han inneboende eftersom han går på ett gymnasium med riksintag och hade ingen egen lägenhet första året. Sen dök det upp en precis bredvid min. Jag är ensamstående utan barn så vi kan ha hur mycket sex vi vill. Det senaste åren har det nog varit i snitt en gång om dagen. Vi har ingen plan på att sluta med detta. 

Fattar ju att du försöker vara lustig, men skämta om incest är så klart inte kul och kan inte bara en frisk person som ger tumme upp på ditt inlägg.

Finns så klart en liten risk att du är så sjuk som du skriver, har ju ändå sett några sjuka enar på dumpen.
Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk