Inlägg från: Anonym (Älskaryngremän) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskaryngremän)

Ni kvinnor som har yngre kk

Anonym (Kvinna, 49) skrev 2024-05-23 21:17:34 följande:
    Råkade snubbla över denna gamla tråd men kände att den är ju väldigt aktuellt för mig och tänker svara på frågorna. 😄

Jag är 49 och min kk/fwb/älskare är 26. 

Vi träffades genom jobbet och från början hade jag verkligen inte tänkt mig att vi skulle hamna i denna situation. Det dröjde inte många dagar efter att vi träffats första gången förrän jag märkte en stämning mellan oss som var aningen vibrerande. Väldigt spännande känsla men jag ignorerade den länge och skrattade bara lite för mig själv eftersom jag tyckte jag var löjlig. 
    Men en dag blev vi ensamma på kvällen när alla andra hade hunnit gå och då gick det inte att ignorera längre. Han la en hand på min höft och tittade på mig rakt i ögonen. Just då blev jag alldeles torr i munnen men hämtade mig när han kysste mig. 

Det funkar faktiskt superbra. Vi är nog mer tokiga i varandra än vad vi vågar erkänna. Vi pratar om allt möjligt, bryr oss om varandra även utanför sängen och träffas och umgås utan att ligga. Klart att det märks att det skiljer över 20 år på oss men eftersom vi inte ska ha ett "riktigt" förhållande så gör det inget. En gång råkade han säga att hans mamma var gammal och då skrattade jag och påminde honom om att det bara skiljer ett år mellan mig och hans mamma. 🤭 "Det är omöjligt att förstå" sa han då och kysste mig tills jag nästan tappade andan. 

Vi är kompatibla i sängen, jag vet hur han vill ha det och han vet sannerligen vad jag vill ha. 

Så även om tråden är gammal är det fortfarande en aktuell sak och jag ångrar inte en sekund att jag "råkade" få en ung älskare. 
    Helt rätt!! Kör på bara! Älskar yngre män! mums! Jag hatar gamla gubbar. Jag är 68 och har två yngre älskar som är 25 och 29. De ger mig exakt vad jag behöver. Båda killarna har flickvänner men kan inte få nog av mig :) jag har haft yngre älskare sen jag skilde mig för tolv år sen. De är ljuvliga! För två år sen hade jag en sommarfling med en 19-åring som precis tagit studenten, son till en vännina. Han fick mig i studentpresent och sen var vi med varann så ofta vi kunde den sommaren innan han drog iväg för att studera i USA :)

Lev och låt leva ditt trångsynta pucko 

Anonym (Man) skrev 2024-05-23 22:51:36 följande:
    En gammtant som hatar gammla gubbar🤣
    Jag är mycket yngre än dig men skulle skämmas om jag var med en 19 årig tjej likväl som jag aldrig skulle doppa i en gammal pensionär men det finns ju folk till allt.
    Anonym (bärtilsdotter) skrev 2024-05-23 23:45:33 följande:
    Just det !   Senast i gårnatt på dansbandskryssning på Birka..... Hehe. En härligt underbar natt med en (mkt)yngre mann ;)
    Härligt! Grattis! hur gammal är du och hur gammal är han?  fanns det många yngre män att välja bland?
    Miss Sunny skrev 2024-05-24 13:59:16 följande:
    Klockrent ....  Håller med dig till 100 %. 

Jag har nu blivit 65, men den dagen jag inte länger klarar attrahera yngre män lägger jag ner sexlivet. Man skal känna att man lever.
    Håller med. Så härligt med yngre män!
    Anonym (bärtilsdotter) skrev 2024-05-24 10:27:11 följande:
    Tack, hehe.... Det var alldeles magisk,  jag är fortfarande lite "skönt öm".  Maskulin, stark och viril. Han 28 och jag 63, 35 års skillnad. Vi har bytt nr., men han bor lite långt bort men vi får se.

Nej, jag tyckte inte det var så många vad jag kunde se. Säkert mer på helgerna, men då är det mer fylla och stökickt.  
    Ja men gud vad härligt för dig! Älskar kryssningar, där finns det en del yngre män som åker bara för att få ett knull med hos äldre kvinnor. Min närmaste vännina som är 72 fick nyligen napp på en 27-åring. De har fortsatt att ses och ha det mysigt ihop efter kryssningen, hon mår så bra :)
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-25 23:00:18 följande:

Jag är en 58 årig kvinna som uteslutande har sex med yngre män. Jag attraheras av yngre män. Det får mig själv att känna mig ung. 18-25 helst. Max 30

Gött Marie! Har du några unga kk just nu? Var brukar du träffa dom? Nätet, krogen, etc?
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-25 23:24:04 följande:

Träffar både på nätet och på krogen. Har en fast kk på 22 just nu men hinner med lite ons också

Grattis!!

han måste njuta av dig till fullo förstår jag. så underbart när de yngre sprutar i en :)

Anonym (Marie) skrev 2024-05-26 21:56:44 följande:
    Ja det är så underbart att känna en hård ung kuk komma i mig :)
    Gillar du verkligen tar hand om unga lammkött! 22 år är riktigt lammkött :) Ser du väldigt bra ut för att vara 58?
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-27 10:04:21 följande:

Ja för att va 58 ser jag bra ut. Brukar få höra att jag ser ut att va 40-45. Sen har jag en annan fördel som män/killar gillar. Jag har riktigt stora bröst. 

Men ja jag gillar yngre män. Deras kukar är hårdare, de orkar längre och flera gånger på rad.

Wow dom måste killarna gilla att ligga och klämma och suga på länge. Brukar ni köra rollspel mamma/son ibland? Extra lämpligt när du har stora bröst :) Det är nåt jag är förtjust i om det känns rätt med den unge mannen. 
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-29 21:56:23 följande:
    Jodå dom håller gärna på med mina bröst. Smeka, klämma och suga på dom. Med min kk så kör vi en del rollspel. Med ons så är det enbart sex som gäller. Med dom vill jag bara känna deras hårda kuk I mig och känna hur de fyller mig sin varma härliga sperma
    Det är så magiskt! Vad brukar ni köra för rollspel? Blir väldigt nyfiken.
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-29 22:18:41 följande:
    Styvmamma son
    Lärare elev
    Hantverkare och hemmafru
     De är väl dom vanligaste.
    Tack för inspirationen! Det ska jag prova med mina hingstar :)
    Anonym (?) skrev 2024-05-29 22:16:46 följande:
    Nyfiken runktomte?
    Vad vill du mer veta för detaljer?
    Det är svårt att vara en runktomte för mig som mogen kvinna :)
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-29 22:26:28 följande:
    Hur många hingstar har du? :) vilken ålder gillar du? :)
    Jag har två nu några år under 30. Men kör även ons ibland. Helt ok med 18-åringar också då jag gillar att lära upp osäkra män. Var brukar du träffa dina? Jag bor i Sthlm så har många valmöjligheter. Jag uppskattar ibland också när unga killar kommer fram till mig på stan och frågar om en fika. Då får jag snabbt en känsla för vilka dom är när vi fikar.
    Anonym (?) skrev 2024-05-29 22:51:36 följande:

Var ju en "milf-hunter" i yngre år. Hade en del kvinnor som inte fick sex i sina förhållanden, också de som var singel och inte fick sex alls.
    Är nu 57 och mina äldsta är nu strax över 70.
    Fortfarande attraktiva kvinnor. 
    Kanske inte kroppsligt men intellektuellt

Sånt är alltid toppen att höra! Vilken är din största åldersskillnad?
    Anonym (Klara) skrev 2024-05-29 22:49:42 följande:

Varför ska jag testa igen? jag tänder ju inte på åldersskillnader så det känns rätt meningslöst att prova fler gånger då.

är hellre med någon i min egen ålder som visar lite mer respekt och inte ser mig som någon porrfantasi som går i uppfyllelse.

Trötta gubbar är rena döden. jag gillar alla typer av yngre men fattar hur du menar.  Många äldre som gillar yngre tänder inte på toyboy grejen utan snarare vill de ha maskulin ung man som är viril och kåt och behandlar kvinnan med respek.
    Anonym (?) skrev 2024-05-29 23:03:04 följande:
    Varför behöver du veta det?
    antecknar i min bok. Eller om du vill vara bjussig på detaljer :)
    Anonym (Helena) skrev 2024-06-06 13:41:09 följande:

Jag har för det mesta blivit uppraggad, både på krogen, nätet eller på stan. I de flesta fall har det nog främst varit killar som trott att jag varit yngre eftersom jag ser yngre ut, och sen när det kommit fram hur gammal jag är så har de tyckt att det varit lite extra upphetsande bara. De har varit allt mellan 17 till 10 år yngre. Har både gällt KK, ONS, dejt och seriös relation. 

Jag finner det extremt upphetsande med yngre män då de har något som de äldre ofta saknar. Sen så går jag även igång på den kontrasten som ålderskillnaden skapar, den är oerhört eggande i sig. Tycker att det har fungerat fantastiskt bra med yngre killar som KK och jag vet inte ens om jag skulle vilja testa någon i min egen ålder igen. 

Det är nu ett tag sedan jag hade en senast, men längtan finns där. Har dock varit dålig på att utsätta mig för situationer där attraktion kan uppstå. 

Hur gammal är du? 

Word Helena. 

Det är verkligen eggande i sig med åldersskillnaden. Jag älskar yngre, gärna mer än 20 år. Nyligen var det till och med en yngre man som kom fram och flörtade när jag satt på en parkbänk och kopplade av en stund :) han fick inte mitt nummer men bestämde att ses igen vid bänken samma tid några dagar senare?

Anonym (Helena) skrev 2024-06-06 16:45:44 följande:

Jag går även igång på det lite förbjudna i det ska jag tillstå, samt att det verkligen är en egoboost om en ung man tycker att jag är attraktiv. Att attrahera en jämnårig eller äldre ser jag inte alls på samma sätt eftersom dessa män oftast bara jämför en med random kvinna i deras egen ålder. Det betyder liksom mer att bli jämförd och utvald i en grupp med yngre kvinnor, om vi säger så. 

Sen gillar jag också spänningen som kan uppstå innan något har hänt. Kommer han våga? Gillar att förföra och retas lite, helst ska han vilja så mycket att han till slut bara måste göra något åt det. Att det är så olidligt att han går sönder annars. Jag kan sätta mig alldeles för nära, vara närgången, men ändå inte ta första steget. Trampa runt där alldeles på gränsen, så nära men likväl så långt borta. 

Gick du tillbaka och träffade honom igen? 

Känner att det verkligen är dags för mig att ge mig ut igen. För bara någon vecka sedan var det ett gäng gymnasiekillar som visslade när jag gick förbi dem på stan. Det är lite väl ungt även för mig, men det fick mig även att inse att jag har kvar dragningskraften. Efter att ha levt i en lång och monogam relation blir man lite fundersam på om takterna sitter i än. 

Kör på säger jag bara. Håller med dig i allt du skriver. Exakt så är det. 

Hur gammal är du? Känner du även lockelse till rollspel mamma/son?

Anonym (Helena) skrev 2024-06-06 17:32:22 följande:
    Jag är 45. Har fortfarande rätt små barn då jag fått barn efter 40, så just den typen av rollspel lockar mig föga just nu. 😅 Däremot tycker jag om att lära upp och ha den ledande rollen. 
    Ska träffa honom på lördag.

45, då kan ju absolut lära upp 18-20 åringar :)
    Anonym (Frågor) skrev 2024-06-06 21:42:25 följande:

Ni som har yngre kk, hur skulle ni säga att ni ser ut? Är ni väldigt smala och vältränade? Eftersom ungdomar visslar efter er och ger er komplimanger på gatan, menar jag.

Jag är kurvig och har breda höfter, väldigt kvinnlig appeal. Ganska stora bröst. Det finns många yngre killar som är intresserade av äldre. Bland mina väninnor är det blandat, vissa är som jag medan andra aldrig kan tänka sig en yngre för att de tex har barn i den åldern. Det är ett tips jag kan ge er yngre. Det finns många äldre kvinnor som vill ha yngre älskare men också många som inte alls är intresserade. Så får ni många nej, ta det inte så hårt, gå vidare bara. Jag lovar att ni förr eller senare får det ni önskar om ni bara ser hyfsat ok ut och har rimliga sociala skills.
Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk