Ni kvinnor som har yngre kk
Jag är 49 och min kk/fwb/älskare är 26.
Vi träffades genom jobbet och från början hade jag verkligen inte tänkt mig att vi skulle hamna i denna situation. Det dröjde inte många dagar efter att vi träffats första gången förrän jag märkte en stämning mellan oss som var aningen vibrerande. Väldigt spännande känsla men jag ignorerade den länge och skrattade bara lite för mig själv eftersom jag tyckte jag var löjlig.
Men en dag blev vi ensamma på kvällen när alla andra hade hunnit gå och då gick det inte att ignorera längre. Han la en hand på min höft och tittade på mig rakt i ögonen. Just då blev jag alldeles torr i munnen men hämtade mig när han kysste mig.
Det funkar faktiskt superbra. Vi är nog mer tokiga i varandra än vad vi vågar erkänna. Vi pratar om allt möjligt, bryr oss om varandra även utanför sängen och träffas och umgås utan att ligga. Klart att det märks att det skiljer över 20 år på oss men eftersom vi inte ska ha ett "riktigt" förhållande så gör det inget. En gång råkade han säga att hans mamma var gammal och då skrattade jag och påminde honom om att det bara skiljer ett år mellan mig och hans mamma. 🤭 "Det är omöjligt att förstå" sa han då och kysste mig tills jag nästan tappade andan.
Vi är kompatibla i sängen, jag vet hur han vill ha det och han vet sannerligen vad jag vill ha.
Så även om tråden är gammal är det fortfarande en aktuell sak och jag ångrar inte en sekund att jag "råkade" få en ung älskare.