Inlägg från: Anonym (Marie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Marie)

Ni kvinnor som har yngre kk

Jag är en 58 årig kvinna som uteslutande har sex med yngre män. Jag attraheras av yngre män. Det får mig själv att känna mig ung. 18-25 helst. Max 30

• Anonym (Marie)

Träffar både på nätet och på krogen. Har en fast kk på 22 just nu men hinner med lite ons också

• Anonym (Marie)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-26 06:44:14 följande:

Grattis!!

han måste njuta av dig till fullo förstår jag. så underbart när de yngre sprutar i en :)

Ja det är så underbart att känna en hård ung kuk komma i mig :)
  • Anonym (Marie)

Ja för att va 58 ser jag bra ut. Brukar få höra att jag ser ut att va 40-45. Sen har jag en annan fördel som män/killar gillar. Jag har riktigt stora bröst. 

Men ja jag gillar yngre män. Deras kukar är hårdare, de orkar längre och flera gånger på rad.

• Anonym (Marie)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-27 20:45:56 följande:
    Wow dom måste killarna gilla att ligga och klämma och suga på länge. Brukar ni köra rollspel mamma/son ibland? Extra lämpligt när du har stora bröst :) Det är nåt jag är förtjust i om det känns rätt med den unge mannen. 
    Jodå dom håller gärna på med mina bröst. Smeka, klämma och suga på dom. Med min kk så kör vi en del rollspel. Med ons så är det enbart sex som gäller. Med dom vill jag bara känna deras hårda kuk I mig och känna hur de fyller mig sin varma härliga sperma
  • Anonym (Marie)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-29 22:10:32 följande:
    Det är så magiskt! Vad brukar ni köra för rollspel? Blir väldigt nyfiken.
    Styvmamma son
    Lärare elev
    Hantverkare och hemmafru
     De är väl dom vanligaste.
  • Anonym (Marie)
    Anonym (Älskaryngremän) skrev 2024-05-29 22:24:34 följande:
    Tack för inspirationen! Det ska jag prova med mina hingstar :)
    Hur många hingstar har du? :) vilken ålder gillar du? :)
  • Anonym (Marie)
    Anonym (Klara) skrev 2024-05-29 22:28:39 följande:

Har bara provat en gång, men gillade inte att han hela tiden anspelade på att han var min "toyboy". Var inte med honom pga hans ålder då jag inte tänder på mycket yngre och han kändes som en jämnårig mentalt och fysiskt.
    Sexuellt kändes det som han var lite mer på min nivå än jämnåriga män som inte verkar ha så hög lust. Men det fungerade inte just pga hans kommentarer om åldersskillnaden.

Hur gammal är du och hur gammal var han? Tråkigt att det inte kändes bra. Testa med någon annan så ska du se att det känns bättre
Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk