Har du haft SEX på jobbet
Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.
Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.
Självklart har man de.
Varit hantverkare så har legat med två kunder 😃
Sen har jag haft sex med en kollega i en lägenheter jag jobbade i och detta utspelades på 15 års period så inte dagligen 😂
Nu jobbar jag på kontor annan inriktning i livet
så har haft KK relation med en kollega. Så när vi var på kurs med övernattning, höll på i 4år båda gifta
Sen fick henne man ett bra jobb i annan del av Sverige så hon flyttade. Har lite sporadiskt kontakt forfarande
Men inget sex på jobbet senaste 2åren typ
Har en chef som är lite äldre (typ 45) och skitsnygg. Han märkte nog att jag tittade på honom.
Jobbade sent en kväll och gjorde klart en presentation till dagen efter. Gick in på chefens kontor och där satt han och runkade. Först blev det lite stelt och sen flabbade vi båda två. Visade sig att han och frugan bråkat.
Kunde ju inte låta bli att kommentera hans kropp och berömma hans storlek på de nedre regionerna.
Det ena ledde till det andra.....
Vi är nu mera KK och har sex 3-4 gånger i veckan...... för det mesta på jobbet.
Har en chef som är lite äldre (typ 45) och skitsnygg. Han märkte nog att jag tittade på honom.
Jobbade sent en kväll och gjorde klart en presentation till dagen efter. Gick in på chefens kontor och där satt han och runkade. Först blev det lite stelt och sen flabbade vi båda två. Visade sig att han och frugan bråkat.
Kunde ju inte låta bli att kommentera hans kropp och berömma hans storlek på de nedre regionerna.
Det ena ledde till det andra.....
Vi är nu mera KK och har sex 3-4 gånger i veckan...... för det mesta på jobbet.
Jag var utlånad en tid till ett annat kontor. Ett stort kontor med många delägare. Så när de hade delägarmöte en gång om året så hade alla på kontoret en middag och övernattning. Det blev ett jäkla drag och jag hamnade i säng med en trevlig tjej. Mitt som vi höll på som bäst i sängen knackade det på dörren. Det var en annan tjej som ville komma in. Men hon hörde att det var upptaget och drog.
Vilket va lite synd. Jag hade gärna delat säng med dem båda, vem nu den andra va.
Annars tycker jag att det är väldigt skönt att inte ha kollegor ja attraheras av. Det blir liksom svårt att inte fantisera om dem. Men som inlånad konsult är det fritt fram!
Jag har en kollega, en helt vanlig tjej. Jag är alltid blygsam på jobbet och beter mig hyggligt. Hon har varit på semester i en vecka och jag skrev ett anonymt mejl till henne. Jag skrev till henne att jag ville ha en Dominant-slav-relation med henne. Och jag vet att hon omedelbart förstod vem som är författaren till mejlet.
Det har gått tre dagar, jag kollar min postlåda varje timme, men hon har fortfarande inte svarat. Jag vet inte, det kanske är till det bättre. Blandade känslor, å ena sidan vill jag verkligen lyda hennes order och vara undergiven med henne, å andra sidan skäms jag väldigt över att nu vet hon allt om mig och har inte svarat på något