• Anonym (Hur normalt är det?)

Har du haft SEX på jobbet

Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.

• Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet
  • Anonym (Gå p ä)

Självklart har man de.
    Varit hantverkare så har legat med två kunder 😃
    Sen har jag haft sex med en kollega i en lägenheter jag jobbade i och detta utspelades på 15 års period så inte dagligen 😂
    Nu jobbar jag på kontor annan inriktning i livet 
    så har haft KK relation med en kollega. Så när vi var på kurs med övernattning, höll på i 4år båda gifta 

Sen fick henne man ett bra jobb i annan del av Sverige så hon flyttade. Har lite sporadiskt kontakt forfarande 

Men inget sex på jobbet senaste 2åren typ 

• Anonym (Alice04)
    Man 78 skrev 2024-06-24 12:25:01 följande:
    Låter som du återberättar en porrfilm :)
    Ha ha!
    Ja, nästan.... Var nog liiite för mycket dialog för en porrfilm....Tungan ute
  • Anonym (Alice04)
    SannnaB skrev 2024-06-24 12:36:48 följande:
    Åh det låter härligt. Jag älskar att se en man onanera. Blir så våt av det.
    Då får det var en snygg en och rejält utrustad!Cool
  • SannnaB
    Anonym (Alice04) skrev 2024-06-24 12:57:12 följande:
    Då får det var en snygg en och rejält utrustad!Cool
    För min del så behöver han inte vara välutrustad men han får gärna vara snygg. 
  • 19mark82
    Anonym (Alice04) skrev 2024-06-24 11:02:21 följande:

Har en chef som är lite äldre (typ 45) och skitsnygg. Han märkte nog att jag tittade på honom. 
    Jobbade sent en kväll och gjorde klart en presentation till dagen efter. Gick in på chefens kontor och där satt han och runkade. Först blev det lite stelt och sen flabbade vi båda två. Visade sig att han och frugan bråkat. 
    Kunde ju inte låta bli att kommentera hans kropp och berömma hans storlek på de nedre regionerna.
    Det ena ledde till det andra.....
    Vi är nu mera KK och har sex 3-4 gånger i veckan...... för det mesta på jobbet.Cool

så du kom in utan att knacka på dörren? och han var där med byxor o kallingar nere? o vad sa han när du kom på honom? berätta gärna med mera detaljer för det låter verkligen påhitt men kanske (hoppas) jag har fel :)
  • Anonym (Alice04)
    19mark82 skrev 2024-06-24 13:43:18 följande:
    så du kom in utan att knacka på dörren? och han var där med byxor o kallingar nere? o vad sa han när du kom på honom? berätta gärna med mera detaljer för det låter verkligen påhitt men kanske (hoppas) jag har fel :)
    Ja jag gick in utan att knacka. Trodde inte han skulle vara där kl. 22..... Var där sent för att göra klart en presentation åt honom till dagen efter för att själv kunna va ledig. Går även in dagtid utan att knacka om det inte står "upptagen" på dörren. Det gör vi alla som jobbar direkt under honom. Inget konstigt med andra ord!
    Han blev generad som fan och bad om ursäkt osv....
    Det var jag som började skratta först och sen han. 
    Nej detta är inget påhitt men orkar inte skriva mer detaljerat än såhär.
  • Anonym (Vatten)
    Anonym (Alice04) skrev 2024-06-24 11:02:21 följande:

Har en chef som är lite äldre (typ 45) och skitsnygg. Han märkte nog att jag tittade på honom. 
    Jobbade sent en kväll och gjorde klart en presentation till dagen efter. Gick in på chefens kontor och där satt han och runkade. Först blev det lite stelt och sen flabbade vi båda två. Visade sig att han och frugan bråkat. 
    Kunde ju inte låta bli att kommentera hans kropp och berömma hans storlek på de nedre regionerna.
    Det ena ledde till det andra.....
    Vi är nu mera KK och har sex 3-4 gånger i veckan...... för det mesta på jobbet.Cool

Detta kan inte vara sant. Vem skulle göra så här om någon kunde komma in när som helst? Och vem skulle utsätta sig för sitt livs mest pinsamma situation? Och är han dessutom gift? Man tror att arbetskamraterna inte vet, men alla gör det. Och då är ryktet inte särskilt gott. Vet hur folk pratar, så jag skulle inte vilja vara i denna pinsamma situation. Men det är förmodligen bara en sexuell fantasi, och något som aldrig någonsin skulle kunna hända.
  • Anonym (4)
    Anonym (Vatten) skrev 2024-06-24 13:55:31 följande:
    Detta kan inte vara sant. Vem skulle göra så här om någon kunde komma in när som helst? Och vem skulle utsätta sig för sitt livs mest pinsamma situation? Och är han dessutom gift? Man tror att arbetskamraterna inte vet, men alla gör det. Och då är ryktet inte särskilt gott. Vet hur folk pratar, så jag skulle inte vilja vara i denna pinsamma situation. Men det är förmodligen bara en sexuell fantasi, och något som aldrig någonsin skulle kunna hända.
    De flesta historier i såna här trådar är påhittade. Av män som tar kvinnliga nick och försöker få riktiga kvinnor på forumet att skriva sexnoveller så dessa äckliga incelgubbar ska få något att runka till. Gå inte på deras lögner. De är bara ute efter att utnyttja kvinnor för gratis sexchattande. 

Skulle själv aldrig falla mig in att blanda in sex på arbetsplatsen. Ohygieniskt, opraktiskt och opassande inte minst. 
  • Anonym (Konsulten!)

Jag var utlånad en tid till ett annat kontor. Ett stort kontor med många delägare. Så när de hade delägarmöte en gång om året så hade alla på kontoret en middag och övernattning. Det blev ett jäkla drag och jag hamnade i säng med en trevlig tjej. Mitt som vi höll på som bäst i sängen knackade det på dörren. Det var en annan tjej som ville komma in. Men hon hörde att det var upptaget och drog.
    Vilket va lite synd. Jag hade gärna delat säng med dem båda, vem nu den andra va.
    Annars tycker jag att det är väldigt skönt att inte ha kollegor ja attraheras av. Det blir liksom svårt att inte fantisera om dem. Men som inlånad konsult är det fritt fram!

• hansub

Jag har en kollega, en helt vanlig tjej. Jag är alltid blygsam på jobbet och beter mig hyggligt. Hon har varit på semester i en vecka och jag skrev ett anonymt mejl till henne. Jag skrev till henne att jag ville ha en Dominant-slav-relation med henne. Och jag vet att hon omedelbart förstod vem som är författaren till mejlet.
    Det har gått tre dagar, jag kollar min postlåda varje timme, men hon har fortfarande inte svarat. Jag vet inte, det kanske är till det bättre. Blandade känslor, å ena sidan vill jag verkligen lyda hennes order och vara undergiven med henne, å andra sidan skäms jag väldigt över att nu vet hon allt om mig och har inte svarat på något

sub
Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet