Har du haft SEX på jobbet
Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.
Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.
För nio år sen började den läckraste kvinnan jag sett på mitt dåvarande jobb och det gick som det gick..Hon sög av mig varje gång vi jobbade sent och stängde..bröstknull och allt annat förutom direkta samlag..Höll på i två år typ på jobbet sen bytte jag jobb..men håller på än i dag utanför arbetsplatsen..
Inte när vi jobbade i hop men hon kom till mitt nya jobb och där blev det analt
Jag har gjort affärsbesök hos en man jag tycker om för en tid sedan, ja.
Finns fördelar med att styra sin egen tid. Han presenterade mig för ett par kollegor också, allt är normalt, nothing to see here...hahaha..
Vi hade sex i fem olika lokaler medan han visade mig runt. På sista stället var vi bara sex meter från hans kollega som talade i telefon med lurar och hade noll koll på omgivningen.
Dags för ett jobbe-pass å en liten ronk
Ja. Med 200 andra i samma byggnad.
Har en chef som är lite äldre (typ 45) och skitsnygg. Han märkte nog att jag tittade på honom.
Jobbade sent en kväll och gjorde klart en presentation till dagen efter. Gick in på chefens kontor och där satt han och runkade. Först blev det lite stelt och sen flabbade vi båda två. Visade sig att han och frugan bråkat.
Kunde ju inte låta bli att kommentera hans kropp och berömma hans storlek på de nedre regionerna.
Det ena ledde till det andra.....
Vi är nu mera KK och har sex 3-4 gånger i veckan...... för det mesta på jobbet.
Har en chef som är lite äldre (typ 45) och skitsnygg. Han märkte nog att jag tittade på honom.
Jobbade sent en kväll och gjorde klart en presentation till dagen efter. Gick in på chefens kontor och där satt han och runkade. Först blev det lite stelt och sen flabbade vi båda två. Visade sig att han och frugan bråkat.
Kunde ju inte låta bli att kommentera hans kropp och berömma hans storlek på de nedre regionerna.
Jag har bara haft sex med mig själv på jobbet. Smugit in på toan när lusten fallit på och onanerat.