• Anonym (Hur normalt är det?)

Har du haft SEX på jobbet

Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.

• Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Personalbostad)

Ja när jag bodde i en personalbostad 

• 044Quinnan

Sådant händer ju. På mitt jobb hade en av mina kollegor en affär vid sidan av med en yngre kille som hälsade på henne efter stängning. De lyckades hålla på under en Längre period och bara jag visste om det. Jag berättade inte för någon men tyckte det var så dumt? Hon sa hon inte kunde sluta för det var så skönt och spännande. Jag tyckte det var så fel.
    nu har jag själv sedan en tid haft det så på samma sätt med en mkt äldre man vaktmästare från fastighetsbolaget, och jag kan inte låta bli. 1-2 gånger i veckan sitter jag över oftast ensam i huset och så kommer han och vill ha och jag älskar det! 

• Anonym (Kul)
    044Quinnan skrev 2024-07-18 10:52:49 följande:

Sådant händer ju. På mitt jobb hade en av mina kollegor en affär vid sidan av med en yngre kille som hälsade på henne efter stängning. De lyckades hålla på under en Längre period och bara jag visste om det. Jag berättade inte för någon men tyckte det var så dumt? Hon sa hon inte kunde sluta för det var så skönt och spännande. Jag tyckte det var så fel.
    nu har jag själv sedan en tid haft det så på samma sätt med en mkt äldre man vaktmästare från fastighetsbolaget, och jag kan inte låta bli. 1-2 gånger i veckan sitter jag över oftast ensam i huset och så kommer han och vill ha och jag älskar det! 

Låter spännande. Gissar då att du har en partner hemma? När du skriver äldre. hur gamla är ni? Och är sexet bra? Eller är det själva spänningen som gör det?
  • Hjärtslaget

Haft sex otaliga gånger på mitt kontor.

Är en stor fördel att i princip ha ett eget kontor ;)

• Anonym (Javisst)

Säsongade i några år när jag var yngre. Fjällen på vintern och Gotland på sommaren. Alla låg med alla, hela tiden.  Alla tjejer låg iaf en gång med chefen. Det var en rolig tid

• Anonym (Yesss)

Ni som trycker tummen ner på inlägg om sex på jobbet i en tråd om sex på jobbet, varför gör ni det? Ärlig fråga. Varför ens gå in i en tråd om man är emot trådens ämne? varför inte bara scrolla vidare istället?

• Anonym (Ui)

Ja, gav mitt ex oralsex på jobbet. 

• Anonym (Nej det är inte normalt!)

Nej det är väl inte normalt att ha sex på arbetet. 
    På arbetet ska man jobba.
    Eller iofs om du jobbar som hora eller porrskådis så är det ju normalt att knulla på sin arbetsplats. Då får du t.om betalt för att släppa till..
    Annars så låter man väl bli snusk på sin arbetsplats. 
    Inte så trevligt för dom andra i samma byggnad.Ingen vill se andra ha sex på jobbet så håll för fan byxorna på.

Sen beror det ju lite på VAD det är för jobb.
    Om man tex jobbar på sjukhus som kirurg går dom och jökar med sjuksyster i pausen mellan sina operationer eller är det fel att göra så kanske!?
    Om man jobbar i affär går man och jökar med kollegan mellan kyldiskarna då, eller är det ohygieniskt att göra så kanske?
    Om man jobbar som lärare,  jökar dom i klassrummet när barnen är på rast då eller är det rent olämpligt att knulla i ett klassrum kanske!?

Däremot om man tex jobbar på viking line så är det inte så konstigt. 
    Det finns kanske bättre ställen att jöka på än där man ska jobba. 
    Förhoppningsvis så blir man sparkad om man snuskar sig på jobbet. Spec om man är läkare eller lärare tex.

• Anonym (Torsdagsfräckis)
    Anonym (Yesss) skrev 2024-07-20 20:00:30 följande:

Ni som trycker tummen ner på inlägg om sex på jobbet i en tråd om sex på jobbet, varför gör ni det? Ärlig fråga. Varför ens gå in i en tråd om man är emot trådens ämne? varför inte bara scrolla vidare istället?

Dessa människor har inget sexliv och ingen hobby, då kan det nog bli så.

Färga garn med växtfärg är trevligt, har jag hört. Ni kanske skulle testa det?
Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet