• Anonym (Hur normalt är det?)

Har du haft SEX på jobbet

Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.

• Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet
  • Anonym (Patetiska incels)
    Är snarare alla källarrunkare som hittar på historier i den här tråden som saknar ett sexliv. Projicering deluxe från er sida. 
  • Anonym (Torsdagsfräckis)
    Anonym (Patetiska incels) skrev 2024-07-20 22:41:17 följande:
    Är snarare alla källarrunkare som hittar på historier i den här tråden som saknar ett sexliv. Projicering deluxe från er sida. 
    Knappast.

Vi är inte alla förtorkade pryda kvinnor, oavsett vad du tror.
  • Anonym (4)
    Anonym (Torsdagsfräckis) skrev 2024-07-20 22:47:36 följande:
    Knappast.

Vi är inte alla förtorkade pryda kvinnor, oavsett vad du tror.
    Ni är snarare förtorkade incelgubbar.

Anonym 4:

Okej, jag är då en incelgubbe som har genomgått vakuumaspiration med dilatation under lätt narkos en gång i ungdomen. Långt senare deltog jag som gravid kontrollgrupp i en studie och gjorde extra ultraljud för flödesmätning av kärlen som försörjer fostret, samt donerade moderkakan till vetenskapen. Jag har också haft en 4 cm stor vätskefylld äggstockscysta som hade 5% risk att vara elakartad. Det var obehagligt att gå omkring med och gjorde rätt ont när den sprack. Jag var väldigt glad att det inte var elakartad vävnad. 

Jag måste vara en hyfsat ovanlig incelgubbe. 

• Anonym (4)
    Anonym (Torsdagsfräckis) skrev 2024-07-20 23:08:16 följande:

Anonym 4:

Okej, jag är då en incelgubbe som har genomgått vakuumaspiration med dilatation under lätt narkos en gång i ungdomen. Långt senare deltog jag som gravid kontrollgrupp i en studie och gjorde extra ultraljud för flödesmätning av kärlen som försörjer fostret, samt donerade moderkakan till vetenskapen. Jag har också haft en 4 cm stor vätskefylld äggstockscysta som hade 5% risk att vara elakartad. Det var obehagligt att gå omkring med och gjorde rätt ont när den sprack. Jag var väldigt glad att det inte var elakartad vävnad. 

Jag måste vara en hyfsat ovanlig incelgubbe. 

Ganska vanligt med incellosers som härjar på forumet och låtsas vara kvinnor med en massa påhittade sexhistorier. På tal om att inte ha nåt liv.
    Anonym (4) skrev 2024-07-20 23:11:12 följande:
    Ganska vanligt med incellosers som härjar på forumet och låtsas vara kvinnor med en massa påhittade sexhistorier. På tal om att inte ha nåt liv.
    Det angår mig inte. Jag skriver ibland för att det roar mig och jag kan inte tala om det jag gör i verkliga livet.
  • Anonym (EjLars)

Det beror ju på definitionen av "sex" men pillande på jobbet innan vi flyttade ihop har förekommit, ja.

• Kirenaj68

Det har jag med min fru, men det räknas kanske. Jag har en egen hytt på färjan jag jobbar på och frugan åker med ibland. Då passar vi givetvis påFlört

• Anonym (Nej det är inte normalt!)

Ni som inte kan behärska er på jobbet utan bara måste ha sex där..
    Får ni betalt medans ni sätter på era kollegor eller?
    Då är ni ju sexarbetare ju!! Ingen skillnad. 😁

Sen betyder det inte att bara för att vi andra är vettiga nog att inte jöka på jobbet, att vi skulle vara förtorkade kvinnor bara för det.

Bara för att man inte beter sig som en vilde så betyder inte det att man inte kan ha sex utanför jobbet. Där normala människor oftast har sex faktiskt.

Det är bara konstigt folk som har sex på ett vanligt jobb eller rentav riktigt olämpligt anställda som chefen säkert skulle sparka om han visste vad hans anställda höll på med under arbetstid..

• CitroneIIa
    Anonym (Nej det är inte normalt!) skrev 2024-07-20 23:43:13 följande:

Ni som inte kan behärska er på jobbet utan bara måste ha sex där..
    Får ni betalt medans ni sätter på era kollegor eller?
    Då är ni ju sexarbetare ju!! Ingen skillnad. 😁

Sen betyder det inte att bara för att vi andra är vettiga nog att inte jöka på jobbet, att vi skulle vara förtorkade kvinnor bara för det.

Bara för att man inte beter sig som en vilde så betyder inte det att man inte kan ha sex utanför jobbet. Där normala människor oftast har sex faktiskt.

Det är bara konstigt folk som har sex på ett vanligt jobb eller rentav riktigt olämpligt anställda som chefen säkert skulle sparka om han visste vad hans anställda höll på med under arbetstid..

Precis. Och det är dessa som tråden är till för.
    Tror du att du på något sätt presenterar något nytt, som folk blir chockade av och bryr sig om?

Tråden handlar om de som skiter i det du säger och är till för de som gör det ändå.
    Trodde nog det var lite uppenbart, faktiskt.

Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet