Har du haft SEX på jobbet
Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.
Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.
Tog tillfället i akt och satte på en tight ung liten ekonomiassistent på mitt kontor efter att hon gjorde slut med sin pojkvän. Duktigt i analen tog hon den över skrivbordet.
Jag har haft sex på jobbet under arbetstid på två olika jobb.
Haha sex på jobbet? Jadå! Jobbar som hantverkare och under tiden min sambo studerade så hände det ibland att hon kom ut till jobb med lunch och jag jobbar ofta helt ensam i tomma icke bebodda hus eller lägenheter så ser vart bara o knulla på efter maten! Såklart lite spånnande!
Jo några gånger på mitt jobb efter stängning och flera gånger på mäns jobb, i en liten arabisk butik när
mitt jobb flera gånger och hos mig med hantverkare som jobbat där flera gånger?
självklart inte alltid smart men oh så skönt och porrigt!
Tog tillfället i akt och satte på en tight ung liten ekonomiassistent på mitt kontor efter att hon gjorde slut med sin pojkvän. Duktigt i analen tog hon den över skrivbordet.
Inte sex, men fick smisk en gång av min chef.
Ja, i min ungdom hände det till och från.
Jo några gånger på mitt jobb efter stängning och flera gånger på mäns jobb, i en liten arabisk butik när
mitt jobb flera gånger och hos mig med hantverkare som jobbat där flera gånger?
självklart inte alltid smart men oh så skönt och porrigt!
Jag skulle aldrig våga ha sex PÅ jobbet. Sen vad man gör efter jobbet är en helt annan femma
Jag skulle aldrig våga ha sex PÅ jobbet. Sen vad man gör efter jobbet är en helt annan femma
När jag jobbade på kontor hände det ett par gånger.
Aldrig hänt, tyvärr
Jobbar i vården så även om det finns väldigt snygga tjejer där så är det inte läge för sex på jobbet..... För bra respekt för dem och när skulle man ens ha tid? Är ju personalbrist.... Sedan -r ju vi killar extremt osexiga i vårdkläder....
Jobbade på en camping i fyra månader när jag var 22år.
Hade sommarjobbat där i tonåren, så jag kunde stället.
Låg med en av ägarna den sommaren några gånger, hans fru var oxå delägare till detta men hon skötte mest saker utanför.