• Anonym (Hur normalt är det?)

Har du haft SEX på jobbet

Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.

• Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet
  • Anonym (2:an)
    Anonym (Revisor) skrev 2024-08-24 09:15:56 följande:

Tog tillfället i akt och satte på en tight ung liten ekonomiassistent på mitt kontor efter att hon gjorde slut med sin pojkvän. Duktigt i analen tog hon den över skrivbordet.

snyggt! Var det hennes första gång i 2:an?

Kom du i henne?  Skål
  • Anonym (Arbetsnarkoman)
    Anonym (horneysingel) skrev 2024-07-30 14:21:03 följande:

Jag har haft sex på jobbet under arbetstid på två olika jobb.

Finns inget mera intensivt, spännande och förbjudet. Kräver dessutom att man klarar av att prestera under press, lite som en atlet på något sätt ;) För mig fick ordet kontorsstol en helt annan innebörd där den kom till användning under en utav alla sessioner.
  • Anonym (No way)
    Anonym (Hur normalt är det?) skrev 2019-03-21 10:52:57 följande:
    Har du haft SEX på jobbet

Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.

Nej, det är inte särskilt normalt, snarare gränslöst om något.
  • Anonym (Jh)

Haha sex på jobbet? Jadå! Jobbar som hantverkare och under tiden min sambo studerade så hände det ibland att hon kom ut till jobb med lunch och jag jobbar ofta helt ensam i tomma icke bebodda hus eller lägenheter så ser vart bara o knulla på efter maten! Såklart lite spånnande! 

• 044Quinnan

Jo några gånger på mitt jobb efter stängning och flera gånger på mäns jobb, i en liten arabisk butik när
    mitt jobb flera gånger och hos mig med hantverkare som jobbat där flera gånger?
    självklart inte alltid smart men oh så skönt och porrigt!  

• Anonym (No way)
    Anonym (Revisor) skrev 2024-08-24 09:15:56 följande:

Tog tillfället i akt och satte på en tight ung liten ekonomiassistent på mitt kontor efter att hon gjorde slut med sin pojkvän. Duktigt i analen tog hon den över skrivbordet.

Du verkar inte ha särskilt höga krav på någonting
  • Anonym (Patetiska incels)
    Anonym (No way) skrev 2024-08-31 19:33:30 följande:
    Du verkar inte ha särskilt höga krav på någonting
    En livlig fantasi har han dock. Och ett rejält önsketänkande. 
  • Meddelande borttaget
  • Tornhöken
    MedelåldersMaria skrev 2024-09-01 15:40:27 följande:

Inte sex, men fick smisk en gång av min chef.

Hade du gjort något dåligt?
  • Anonym (Hin Håle)

Ja, i min ungdom hände det till och från. 

• Anonym (Arbetsnarkoman)
    044Quinnan skrev 2024-08-30 18:13:10 följande:

Jo några gånger på mitt jobb efter stängning och flera gånger på mäns jobb, i en liten arabisk butik när
    mitt jobb flera gånger och hos mig med hantverkare som jobbat där flera gånger?
    självklart inte alltid smart men oh så skönt och porrigt!  

Själv haft sex på jobbet ett flertal gånger men fantastiskt intressant att höra att du haft hantverkare som arbetat lite extra. Något man hör talas om och ser på film mm men ändå trott knappt förekommer. Nu blev jag motbevisad härligt
  • Meddelande borttaget
  • Tornhöken
    MedelåldersMaria skrev 2024-09-02 22:32:04 följande:
    Haha, det var inte direkt så det gick till
    Okej, det kanske var en bonus för något bra du gjort?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nope)

Jag skulle aldrig våga ha sex PÅ jobbet. Sen vad man gör efter jobbet är en helt annan femma 

• Anonym (Hin Håle)
    Anonym (Nope) skrev 2024-09-03 12:43:32 följande:

Jag skulle aldrig våga ha sex PÅ jobbet. Sen vad man gör efter jobbet är en helt annan femma 

Så på jobbet, men efter du jobbat funkar? 
  • BjästaBo

Jobbar i vården så även om det finns väldigt snygga tjejer där så är det inte läge för sex på jobbet..... För bra respekt för dem och när skulle man ens ha tid? Är ju personalbrist.... Sedan -r ju vi killar extremt osexiga i vårdkläder....

• Teres555

Jobbade på en camping i fyra månader när jag var 22år.

Hade sommarjobbat där i tonåren, så jag kunde stället.

Låg med en av ägarna den sommaren några gånger, hans fru var oxå delägare till detta men hon skötte mest saker utanför.

Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet