• Anonym (Hur normalt är det?)

Har du haft SEX på jobbet

Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.

• Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet
  • Tornhöken
    Anonym (horneysingel) skrev 2024-07-30 14:46:14 följande:
    Penetrations sex två ggr på Ica med min dåvarande man. Jag ägde butiken. Ena ggn mot en frys inne i affären, andra ggn inne på kontoret
    Nu jobbar jag hemifrån åh jag brukar få besök, så både avsugningar, penetrationssex. Åh faktiskt haft en slickslav på besök oxå. 
    Har du olika snubbar som besöker dig?
  • Anonym (benny)

Ja en gång, det var också så jag upptäckte att jag gillade män. Spännande tider!

• Anonym (horneysingel)
    Tornhöken skrev 2024-07-30 15:36:44 följande:
    Har du olika snubbar som besöker dig?
    Jo, olika
    Är singel & faktiskt lite slampig nu
  • Tornhöken
    Anonym (horneysingel) skrev 2024-07-30 21:32:24 följande:
    Jo, olika
    Är singel & faktiskt lite slampig nu
    Ja det finns ingen lag mot  det
  • Anonym (Nej det är inte normalt!)
    Anonym (Yesss) skrev 2024-07-22 21:34:00 följande:
    Nej det var inte du som skrev att inläggen skulle vara påhittade av incels, det var ett par andra med negativ inställning till inläggen i tråden som skrev samtidigt. Ber om ursäkt för missen.

I övrigt ger du intryck av att vara upprörd av intrycken så som du skriver.
    Nej då. Jag blir sällan upprörd. Och att folk inte kan behärska sig på jobbet utan att ligga är inget jag ens skulle kunna bli upprörd över. 

Jag tycker bara det är så jäkla fruktansvärt patetiskt löjligt att ni inte har något annat ställe att knulla på istället för jobbet.

Om ni inte är såna stackare utan hem så kan ni knulla hemma med frugan eller maken istället för att skämma ut er totalt bland alla arbetskamrater och samhället.
    Vi vill inte se era beniga arslen efteråt. Så knulla I en käkla garderob istället så någon slipper se era äckliga kroppar.

Men vad bryr NI er om det? Ni bryr er inte så länge ni får leva som ni är födda. Som vildar från en annan planet än vi människor.
    Ni är Annunakis..Monster från vår tid..
  • Anonym (horneysingel)
    Anonym (Nej det är inte normalt!) skrev 2024-07-30 22:32:32 följande:
    Nej då. Jag blir sällan upprörd. Och att folk inte kan behärska sig på jobbet utan att ligga är inget jag ens skulle kunna bli upprörd över. 

Jag tycker bara det är så jäkla fruktansvärt patetiskt löjligt att ni inte har något annat ställe att knulla på istället för jobbet.

Om ni inte är såna stackare utan hem så kan ni knulla hemma med frugan eller maken istället för att skämma ut er totalt bland alla arbetskamrater och samhället.
    Vi vill inte se era beniga arslen efteråt. Så knulla I en käkla garderob istället så någon slipper se era äckliga kroppar.

Men vad bryr NI er om det? Ni bryr er inte så länge ni får leva som ni är födda. Som vildar från en annan planet än vi människor.
    Ni är Annunakis..Monster från vår tid..
    Ta det lugnt, Kerstin/Bertil! 
    En del av oss går igång på spänningen, tabun.
    Finns faktiskt andra ställen att sexa på än i sovrummet med släckt lampa.
    åh du kan ju faktiskt skrolla förbi istället för att försöka få andra att tycka som dig om Du nu blir så upprörd.
  • Anonym (Nej det är inte normalt!)
    Anonym (horneysingel) skrev 2024-07-30 23:08:45 följande:
    Ta det lugnt, Kerstin/Bertil! 
    En del av oss går igång på spänningen, tabun.
    Finns faktiskt andra ställen att sexa på än i sovrummet med släckt lampa.
    åh du kan ju faktiskt skrolla förbi istället för att försöka få andra att tycka som dig om Du nu blir så upprörd.
    Jag behöver inte få någon att tycka som mig, eftersom dom flesta redan tyckte så långt innan jag ens skrev något.

Vem har sagt att bara för att man beter sig som det är tänkt på jobbet som vi. Och JOBBAR stället för att ligga.
    Att vi enbart skulle ha sex i något släckt sovrum!?
    Så antingen ligger man bara i ett släckt sovrum eller så ligger man på jobbet.

Oj du har då inte mycket erfarenhet av sex om du tror att det bara är det att välja mellan. Stackare!
    Nej det finns massor med olika sätt att få spännande sex, utan att ligga på jobbet..T.om mycket mer spännande sätt att ha sex på utan att behöva riskera jobbet. 

Jag antar att det är DET som är spännande för er , att riskera jobbet..Så själva sexet ni har är inte ett dugg spännande egentligen tror jag.
  • Anonym (BBW)

Har haft en väldigt massa sex på arbetsplatser men aldrig på arbetstid. Har dels jobbat som värdinna på en swingersklubb som jag självklar även besökte även på kvällar när jag jobbade. Har även arbetat på ett antal rehabiliteringsanläggningar dör man som personal haft förmånen att få hyra pool, bastu, och andra delar av anläggningarna när dom inte använts för behandlingar och det har hänt att det hettat till lite när man bjudit in vänner från swingers och BDSM&scenen för lite relax och bubbel. 

Har dock alltid skilt på när jag jobbar och bör jag är privat även om det är på arbetsplatsen. 

• Anonym (Revisor)

Tog tillfället i akt och satte på en tight ung liten ekonomiassistent på mitt kontor efter att hon gjorde slut med sin pojkvän. Duktigt i analen tog hon den över skrivbordet.

• VasseB

Nej, finns ingen på mitt jobb som skulle vilja ha sex med mig.

Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet