Har du haft SEX på jobbet
Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.
Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.
Ja en gång, det var också så jag upptäckte att jag gillade män. Spännande tider!
Har haft en väldigt massa sex på arbetsplatser men aldrig på arbetstid. Har dels jobbat som värdinna på en swingersklubb som jag självklar även besökte även på kvällar när jag jobbade. Har även arbetat på ett antal rehabiliteringsanläggningar dör man som personal haft förmånen att få hyra pool, bastu, och andra delar av anläggningarna när dom inte använts för behandlingar och det har hänt att det hettat till lite när man bjudit in vänner från swingers och BDSM&scenen för lite relax och bubbel.
Har dock alltid skilt på när jag jobbar och bör jag är privat även om det är på arbetsplatsen.
Tog tillfället i akt och satte på en tight ung liten ekonomiassistent på mitt kontor efter att hon gjorde slut med sin pojkvän. Duktigt i analen tog hon den över skrivbordet.
Nej, finns ingen på mitt jobb som skulle vilja ha sex med mig.