• Anonym (Hur normalt är det?)

Har du haft SEX på jobbet

Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.

• Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet
  • Anonym (Lärare?)

Nu blir jag nyfiken. Finns det lärare som haft sex på sin arbetsplats? Jobbar nämligen själv som lärare och ibland funderar man ju på om det skulle vara genomförbart. Egentligen kan ju vemsomhelst övernatta på skolan med tanke på att alla har en kod för att larma av och på... pinsamt om man skulle bli påkommen dock.

• Anonym (Mmm)

Japp, flera gånger. Nu bor vi ihop.

• Anonym (Anonym kille)

Ja har haft det på en konferens, jag va 22 hon va 40. Det va skönt helt enkelt.

• Anonym (Busig)

Har haft sex på mitt kontor en gång vilket var så otroligt spännande! Hade träffat en kille från bc eller hittasexpartner.com , minns inte varifrån just nu.
    Men tog in han på mitt kontor en sen fredag när alla hade gått hem. Så vi körde för fullt där i mitt rum! Glad

• Anonym (Lärare)
    Anonym (Lärare?) skrev 2019-09-20 20:50:20 följande:

Nu blir jag nyfiken. Finns det lärare som haft sex på sin arbetsplats? Jobbar nämligen själv som lärare och ibland funderar man ju på om det skulle vara genomförbart. Egentligen kan ju vemsomhelst övernatta på skolan med tanke på att alla har en kod för att larma av och på... pinsamt om man skulle bli påkommen dock.

Jag har, på två arbetsplatser. Dock inte med någon kollega...
    Övernatta skulle jag aldrig våga då larmet skulle kunna gå igång och som du skriver hade det varit extremt pinsamt att bli påkommen!
  • Anonym (Duktig Flicka)

Jag har haft sex med kollegor på firmafester men även på jobbet. Är gift sedan flera år, men min man är ok med det. Ibland har han varit med och tittat på, eller så berättar jag allt för honom när jag kommer hem. Så har vi gjort i nästan 10 år och det funkar för oss. Vi har även gjort så när vi är på semester. Min gillar att titta på och jag gillaR att ha åskådare. 

• Man 78
    Anonym (Duktig Flicka) skrev 2023-07-17 13:45:55 följande:

Jag har haft sex med kollegor på firmafester men även på jobbet. Är gift sedan flera år, men min man är ok med det. Ibland har han varit med och tittat på, eller så berättar jag allt för honom när jag kommer hem. Så har vi gjort i nästan 10 år och det funkar för oss. Vi har även gjort så när vi är på semester. Min gillar att titta på och jag gillaR att ha åskådare. 

Du kanske skulle bli porrskådis? :)
  • Anonym (Duktig Flicka)
    Man 78 skrev 2023-07-17 13:47:10 följande:
    Du kanske skulle bli porrskådis? :)
    Nej, det tror jag inte.,inte så många åskådare. 
  • Man 78
    Anonym (Duktig Flicka) skrev 2023-07-17 13:56:48 följande:
    Nej, det tror jag inte.,inte så många åskådare. 
    Är väl oftast bara en (gubbe) åt gången då också haha. 
Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet