Har du haft SEX på jobbet
Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.
Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.
Har hört att det inte är tillåtet för anställda på Ikea att vara ihop. Troligen för att det förekommit diverse skoj på arbetstid.
håller ni kontakten ännu ?
Jag får erkänna att jag har varit otrogen flera gånger under mitt liv, men jag har medvetet valt att inte ha sex på jobbet. Inviter har inte saknats, men jag vet också att det finns ögon överallt så jag har velat undvika skvaller och har hållit mina otrohetsaffärer utanför arbetet så att de kunnat skötas mer diskret.
Om man kan räkna skolan som jobb så ja. Har haft sex med två lärare när jag gick på högstadiet och två på gymnasiet. Senast var i en städskrupp en halvtimma innan studentutsläppet.
Jobbar på hotell i Karlskrona. Har haft sex med både kollegor och gäster.
Jajamän, tar ofta en runk efter morgonkaffet
Jag jobbar som sjuksköterska på ett sjukhus.
Det är närmast självklart att man ger överläkaren en avsugning eller ett knull i början av passet - man jobbar så mycket bättre när man är glad och avspänd så det blir ju mycket för patienternas skull också.
För nio år sen började den läckraste kvinnan jag sett på mitt dåvarande jobb och det gick som det gick..Hon sög av mig varje gång vi jobbade sent och stängde..bröstknull och allt annat förutom direkta samlag..Höll på i två år typ på jobbet sen bytte jag jobb..men håller på än i dag utanför arbetsplatsen..
På konferenser har jag legat med snyggingen på jobbet flera gånger. Skönaste kuken och älskaren någonsin.
Dagens runk avklarad ahh