• Anonym (Hur normalt är det?)

Har du haft SEX på jobbet

Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.

• Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet
  • Anonym (Kvinna54)
    Pentra skrev 2019-03-21 14:45:15 följande:

Ja. Fast bara med mig själv. ... /Pentra

Jag med...;)
  • Anonym (Anonym)

Japp, med chefen många gånger!

• PehrHolm

Ja, det är väldigt normalt och forskning har visat att de flesta någon gång knullat på jobbet och under arbetstid.

På mitt arbete ser man ofta man och kvinna smita in på toaletten tillsammans för att komma ut 10 minuter senare med vars ett leende på läpparna.

Då brukar någon skrika "Knullisar".

• MammAmma

Ja, när jag jobbade på restaurang, med en av bartenderna. Vi låg då och då både på jobbet och hemma, under ca ett års tid.

• Pentra
    PehrHolm skrev 2019-03-22 00:12:55 följande:
    Ja, det är väldigt normalt och forskning har visat att de flesta någon gång knullat på jobbet och under arbetstid. På mitt arbete ser man ofta man och kvinna smita in på toaletten tillsammans för att komma ut 10 minuter senare med vars ett leende på läpparna. Då brukar någon skrika "Knullisar".

• älskamigmucho

Jag har haft sex både på mina tidigare arbetsplatser o på andras... det har varit allt mellan en snabbis mot chefens skrivbord till sex i gymmet duscharna och i tjänstebilarna såklart!

• Anonym (Nej inte jag.)

På mitt jobb (äldreboende) hade vi en slags skandal med två kollegor som jobbade natt, en tjej och en kille. De kunde tydligen inte hålla händerna ifrån vara varandra och enligt ryktet som säkert är överdrivet så hade de sex mest hela nätterna.

Varför jag tror det är överdrivet är för att när de två hade jobbat så var alla patienter bytta på, rena, och de hade skött jobbet väldigt bra vilket man tyvärr inte kan säga om de andra nattskiften. Så det var dumt att sära på dem och inte låta dem jobba ihop längre tycker jag.

• Anonym (Päron)

[quote=79518923][quote-nick]Anonym (Hur normalt är det?) skrev 2019-03-21 14:35:14 följande:[/quote-nick

så en fredag jobbade både hon och jag sent och att vi skulle på bok rea senare på kvällen. vi kom aldrig dit. hon kom till mitt rum, började prata om det vanliga

jag stängde av min dator och satte mig bredvid henne. jag fick en kram av henne, -och kände hennes ljuvliga doft. jag blev givetvis upphetsad. Vi började kyssas

sen frågade hon mig om jag var säker. jag svarade ja utan att veta vad hon menade. Vi fortsatte, och det ena ledde till det andra. Nu har vi intensiv sex varannan dag. Jag har börjat få känslor för henne . 

JO en sak till hon är inte svensk. inte för att jag bryr mig om hennes etnicitet

Vad borde jag göra eller vad skulle ni göra?

[/quote]

Vad har hon för bakgrund?

• sexposed

Jag och min sambo har haft sex på på jobbet, även ett att jobb ned ett x.

Blir så ibland

Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet