Inlägg från: Anonym (Alice04) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alice04)

Har du haft SEX på jobbet

Har en chef som är lite äldre (typ 45) och skitsnygg. Han märkte nog att jag tittade på honom. 
    Jobbade sent en kväll och gjorde klart en presentation till dagen efter. Gick in på chefens kontor och där satt han och runkade. Först blev det lite stelt och sen flabbade vi båda två. Visade sig att han och frugan bråkat. 
    Kunde ju inte låta bli att kommentera hans kropp och berömma hans storlek på de nedre regionerna.
    Det ena ledde till det andra.....
    Vi är nu mera KK och har sex 3-4 gånger i veckan...... för det mesta på jobbet.Cool

• Anonym (Alice04)
    Man 78 skrev 2024-06-24 12:25:01 följande:
    Låter som du återberättar en porrfilm :)
    Ha ha!
    Ja, nästan.... Var nog liiite för mycket dialog för en porrfilm....Tungan ute
  • Anonym (Alice04)
    SannnaB skrev 2024-06-24 12:36:48 följande:
    Åh det låter härligt. Jag älskar att se en man onanera. Blir så våt av det.
    Då får det var en snygg en och rejält utrustad!Cool
  • Anonym (Alice04)
    19mark82 skrev 2024-06-24 13:43:18 följande:
    så du kom in utan att knacka på dörren? och han var där med byxor o kallingar nere? o vad sa han när du kom på honom? berätta gärna med mera detaljer för det låter verkligen påhitt men kanske (hoppas) jag har fel :)
    Ja jag gick in utan att knacka. Trodde inte han skulle vara där kl. 22..... Var där sent för att göra klart en presentation åt honom till dagen efter för att själv kunna va ledig. Går även in dagtid utan att knacka om det inte står "upptagen" på dörren. Det gör vi alla som jobbar direkt under honom. Inget konstigt med andra ord!
    Han blev generad som fan och bad om ursäkt osv....
    Det var jag som började skratta först och sen han. 
    Nej detta är inget påhitt men orkar inte skriva mer detaljerat än såhär.
Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet