Inlägg från: Anonym (Konsulten!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Konsulten!)

Har du haft SEX på jobbet

Jag var utlånad en tid till ett annat kontor. Ett stort kontor med många delägare. Så när de hade delägarmöte en gång om året så hade alla på kontoret en middag och övernattning. Det blev ett jäkla drag och jag hamnade i säng med en trevlig tjej. Mitt som vi höll på som bäst i sängen knackade det på dörren. Det var en annan tjej som ville komma in. Men hon hörde att det var upptaget och drog.
    Vilket va lite synd. Jag hade gärna delat säng med dem båda, vem nu den andra va.
    Annars tycker jag att det är väldigt skönt att inte ha kollegor ja attraheras av. Det blir liksom svårt att inte fantisera om dem. Men som inlånad konsult är det fritt fram!

• Anonym (Konsulten!)
    Anonym (Räknas det om vi är gifta idag) skrev 2024-07-05 23:36:23 följande:

Räknas jobbsex om vi är gifta idag? Han är min chef och vi träffades på jobbet. Vi hade sex på jobbet när vi var nykära (och enstaka gånger nu med som krydda).

I sådana fall har jag haft sex på jobbet. Men räknas det bara om det inte ledde till något mer har jag inte haft det.

Räknas!
  • Anonym (Konsulten!)
    Anonym (Ingrid) skrev 2024-07-06 23:44:36 följande:

Vanligt och vanligt vet jag inte, men klart det förekommer.

Har haft det en gång. Min sambo och jag träffades när vi var kollegor (är det inte längre) och när vi var nykära och ensamma kvar på kontoret passade vi såklart på att ha sex där.

Fint! Hoppas ni fick lön för mödan!
Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet