• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • JohannaLi
    Evi82 skrev 2018-11-17 10:28:20 följande:

Vi hade bim samma dag men jag plussade 6 dagar innan bim. Har du inte testat ?

Haha nä är så jäkla nervös för blankt, hatar de där testerna blir bara besviken. Och pallade inte i veckan Ifall det var negativt så orkar man inte gå till jobbet med den känslan. Hade bestämt att jag skulle testa idag, men bangar ur nu, blir så nervös! Men ska nog prova om ngn timme. Intalar mig att det är negativt så blir jag inte så besviken...
  • Evi82
    JohannaLi skrev 2018-11-17 10:33:51 följande:

Haha nä är så jäkla nervös för blankt, hatar de där testerna blir bara besviken. Och pallade inte i veckan Ifall det var negativt så orkar man inte gå till jobbet med den känslan. Hade bestämt att jag skulle testa idag, men bangar ur nu, blir så nervös! Men ska nog prova om ngn timme. Intalar mig att det är negativt så blir jag inte så besviken...

Har du inga symptom? Mina är ont ryggen lätt mes värk som kommer o går och trötthet.
  • mammsenS
    ranten skrev 2018-11-17 09:06:51 följande:

Hoppar in här, varit mer aktiv i de andra trådarna men denna månaden fick jag inte ta pergotime så vi laddade inför nästa månad men nu har det synts något på testen i 2 dagar. Igår svagt svagt idag lite tydligare, vad tror ni är det spökstreck eller ett plus?

Fick exakt lika svagt på mitt RFSU test imorse. Är såå rädd för att det är spökstreck då mitt resultat inte visades förens 10 20 minuter ungefär. Är sjukt trött och på nått sätt så känner jag mig gravid men ändå inte. Hoppas det är pluss för oss :)
  • JohannaLi
    Evi82 skrev 2018-11-17 10:41:13 följande:

Har du inga symptom? Mina är ont ryggen lätt mes värk som kommer o går och trötthet.

Har molvärk till och från sen en vecka tillbaka, men det brukar jag ha en vecka innan mens. Tempen är högre än vanligt 37,3 idag ligger på 36,5 vanligtvis. Inga andra symptom än...
  • saijda

Hej, Är på BIM+4/5 idag. Inte vågat ta test ännu. Har de senaste dagarna vaknat med halsbränna/illamående som dyker upp flera gånger under dagen med samt så drar det i höfterna. Förutom det så är jag extremt trött och humöret svänger.

Ska se om jag vågar ta ett test idag :0

Hur går det för er? :)

• ranten
    mammsenS skrev 2018-11-17 10:48:23 följande:

Fick exakt lika svagt på mitt RFSU test imorse. Är såå rädd för att det är spökstreck då mitt resultat inte visades förens 10 20 minuter ungefär. Är sjukt trött och på nått sätt så känner jag mig gravid men ändå inte. Hoppas det är pluss för oss :)

Håller tummarna för att vi har lyckats!

Men ska det inte vara inom en viss tid för att det ska vara giltigt? Du får testa imorgon igen :)
  • Honsomlängtar

[quote=79220339][quote-nick]JohannaLi skrev 2018-11-17 11:09:04 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser ut som ett solklart plus hörru <3

• EllieJo

[quote=79220339][quote-nick]JohannaLi skrev 2018-11-17 11:09:04 följande:[/quote-nick][/quote]

Vilken lycka!! Grattis <3

Svar på tråden Vi som har BIM november 18