• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • sariiparii

BIM 22 november, femte försöket och ett svagt plus på stickan imorse. Ser verkligen fram emot nästa test imorgon bitti! Har fått 4 missfall tidigare och har 2 flickor. Båda flickorna blev till på första försöket så nu när vi är inne på femte försöket har väntan varit extra lång och man tror lätt att det är något fel på en. Men nu håller jag verkligen tummarna, för det var ett svagt rosa streck på stickan. Hoppas det är ännu starkare imorgon!

• sariiparii

1/11 teresee, kstadtjej87, mallllllin 

2/11 Nova92, Ma18 

3/11 gummsanmadde, Z1987 

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte 

5/11 mimmisen1991, Emmas92 

6/11 Va1kyrja, Sångfågeln87 

7/11 Incognita, CE, LoveEver 

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda 

9/11 ero13 

10/11 Strösocker 

11/11 Livethänder, Selmans , Carola18 

12/11 Missempi , Mezzy, Pixma 

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fian82 

14/11 mangon, 

15/11 April2, Granskott 

16/11 SofieElise

17/11 Clemmentina, marängsviss, EllieJo 

18/11 småfossingar 

19/11 JohannaLi, Evi 82 , MammsenS, MrsMM

20/11 idaisraelsson, Ängel, Tredtopp, nathel 

21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad, Olivia1992 

22/11 väntarpåplusset, CarrooJ, Tiolina, Linzan, Sariiparii

23/11 Miichaella, lw12, Solgul 

24/11 Persi91, Tirin, Jordgubb

25/11 saraholm 

26/11 Mia86a, Piffan87, DoriaP, mallllllin 

27/11 Cassandra92 

28/11 LinaLinnea, Jagerika 

29/11 minnie768 

30/11 em0ma, Canary, Ma18, Jsv17, Kstadtjej87 

Pluslista: 

Emmas92 bim -1 

Pemmelie BIM -1 

Va1kyrja BIM -3 

LoveEver BIM +1 

EllieJo BIM -7 

småfossingar BIM -5

Evi82 BIM -6

Pixma BIM

SofieElise BIM+1

Granskott BIM+2

JohannaLi -2

• Marängsviss

Min kropp spelar nog mig ett spratt. I fredags fick jag bruna, något blodblandade flytningar och jag tänkte att mensen var på g. Sedan har det bara fortsatt så, idag är dag 3 med små, små, bruna flytningar. Ingen riktig mens i sikte. Såhär var det även förra månaden, men då satte mensen igång dag 3 på kvällen... Jag har aldrig haft liknande innan förra månaden utan mensen brukar vara som en klocka och komma igång direkt.

Jag hade kvar rfsu-stickor hemma och har testat, det visar absolut ingenting. Bim var igår eller i förrgår.

Någon som känner igen sig? Vad kan det vara som händer i kroppen? Känner inte igen hur kroppen beter sig.

• Väntarpåpluset

Så roligt att se alla som plussat de sista dagarna som jag inte varit inne och läst! Grattis till er alla <3

Imorse visade äntligen min teststrimmel svagt positivt och jag har aldrig fått det på de här 25 mlU tidigare men jag har fått svagt positivt på tidig tester från både CB och RFSU tidigare men mensen kommit efter några dagar. Så här ser mitt test på 25 mlU ut efter ett par minuter. Ska jag prova mig på ett digitalt redan ikväll eller vänta till imorgon bitti tycker ni?

• SofieElise
    Väntarpåpluset skrev 2018-11-18 12:50:00 följande:

Så roligt att se alla som plussat de sista dagarna som jag inte varit inne och läst! Grattis till er alla <3

Imorse visade äntligen min teststrimmel svagt positivt och jag har aldrig fått det på de här 25 mlU tidigare men jag har fått svagt positivt på tidig tester från både CB och RFSU tidigare men mensen kommit efter några dagar. Så här ser mitt test på 25 mlU ut efter ett par minuter. Ska jag prova mig på ett digitalt redan ikväll eller vänta till imorgon bitti tycker ni?

Åh det ser lovande ut! Vänta till imorgon bitti med morgonurinet eller ev till tisdagmorgon
  • Evi82

Vänta till imorgon bitti :) lycka till
  • mammsenS

Jag hoppas verkligen ditt är positivt!

Jag litar inte alls på dom där testerna tyvärr:(

Fick lika som ditt igår morse och idag kom mensen :( men det betyder ju inte att det blir så för dig :D

Testa ett cb imorgon stort lycka till !
  • Väntarpåpluset
    SofieElise skrev 2018-11-18 12:54:20 följande:

Åh det ser lovande ut! Vänta till imorgon bitti med morgonurinet eller ev till tisdagmorgon

Ja det är nog bäst att vänta 2 dygn till men det är så svårt att hålla sig :D fick du några svaga streck innan du plussade?
  • Väntarpåpluset
    mammsenS skrev 2018-11-18 13:29:40 följande:

Jag hoppas verkligen ditt är positivt!

Jag litar inte alls på dom där testerna tyvärr:(

Fick lika som ditt igår morse och idag kom mensen :( men det betyder ju inte att det blir så för dig :D

Testa ett cb imorgon stort lycka till !

Det är så frustrerande olika tycker jag med alla de här olika testerna, jag blir nästan galen varje månad. Jag har råkat ut för för skuggstreck och falskt positivt med både RFSU testa tidigt och Cb testa tidigt men då alltid fått blankt med de här strimlorna så nu är det första gången någonsin som det visat ett svagt streck så jag är lite orolig för att det ska ge mig falska förhoppningar pga alla man läst som fått falskt positivt med dessa. Jag får hålla ut till i morgon bitti <3 tack
Svar på tråden Vi som har BIM november 18