• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • SofieElise
    Väntarpåpluset skrev 2018-11-18 14:56:55 följande:

Ja det är nog bäst att vänta 2 dygn till men det är så svårt att hålla sig :D fick du några svaga streck innan du plussade?

Nej, fast jag hade bestämt mig för att inte testa mig innan mensen uppenbart var sen, så hade kanske kunnat få det
  • Väntarpåpluset
    SofieElise skrev 2018-11-18 15:11:04 följande:

Nej, fast jag hade bestämt mig för att inte testa mig innan mensen uppenbart var sen, så hade kanske kunnat få det

Wow det är verkligen imponerande gjort av dig!! Har tänkt det så många gånger men aldrig kunnat hålla mig borta från tester och besvikelse :/ va roligt att du är gravid :D grattis
  • SofieElise
    Väntarpåpluset skrev 2018-11-18 15:21:05 följande:

Wow det är verkligen imponerande gjort av dig!! Har tänkt det så många gånger men aldrig kunnat hålla mig borta från tester och besvikelse :/ va roligt att du är gravid :D grattis

Tack :) håller tummarna för dig! Uppdatera när du testat
  • Anonym (Ängel)

Jag testade negativt imorse med cb digital. Är på äl+14 har bim om två dagar men eftersom min lutealfas är så lång så är det nog att räkna med att mensen kommer på tis. Eller har någon fått negativt på äl+14 men fortfarande varit gravid? :(

• HejsanJenny

För mig var lyckan kortvarig. Efter pluset för ungefär en vecka sedan så kom det en blödning några dagar senare och nu visar testet negativt. Hoppas på december istället, men känner mig så vilse och så, så ledsen nu. Känner att jag inte har någon koll på hur jag ska räkna med ägglossning nu.

• Jagerika
    HejsanJenny skrev 2018-11-19 07:32:57 följande:

För mig var lyckan kortvarig. Efter pluset för ungefär en vecka sedan så kom det en blödning några dagar senare och nu visar testet negativt. Hoppas på december istället, men känner mig så vilse och så, så ledsen nu. Känner att jag inte har någon koll på hur jag ska räkna med ägglossning nu.

Beklagar :/ kanske börja använda ägglossningstester? Jag hade börjat använda tester 1 vecka efter blödningen och fortsätta tills positivt resultat <3 skickar styrkekramar!!
  • saijda

Fortfarande ingen mens i sikte...

bara en konstig värmande känsla i magen, typ molvärk

Tempen har stigit till 36.90 (brukar ligga på 36.2 max 36.5)

drar och strålar i ljumskarna/höfterna

extremt trött

illamående (framför allt på morgonen)

Halsbränna (framför allt på kvällen)

Vet inte vad jag ska tro. Den har aldrig varit såhär sen :0 enligt app så är den 6 dagar sen...Tog ett nytt test nyss, väntar...

• Tiana
    saijda skrev 2018-11-19 10:28:53 följande:

Fortfarande ingen mens i sikte...

bara en konstig värmande känsla i magen, typ molvärk

Tempen har stigit till 36.90 (brukar ligga på 36.2 max 36.5)

drar och strålar i ljumskarna/höfterna

extremt trött

illamående (framför allt på morgonen)

Halsbränna (framför allt på kvällen)

Vet inte vad jag ska tro. Den har aldrig varit såhär sen :0 enligt app så är den 6 dagar sen...Tog ett nytt test nyss, väntar...

Likadant här till och från... Är på BIM +10 idag.

Nytt test för mig imorgon. Håller tumme!

• SofieElise
    SofieElise skrev 2018-11-18 17:41:05 följande:

Tack :) håller tummarna för dig! Uppdatera när du testat

Hur har det gått?
  • saijda
    Tiana skrev 2018-11-19 12:07:11 följande:

Likadant här till och från... Är på BIM +10 idag.

Nytt test för mig imorgon. Håller tumme!

Så skumt detta! Tog test idag som verkar vara blankt.. Fortfarande ingen mens och tempen är ju högre än normalt. Vilket märke använder du? Jag använde mig utav rfsu men funderar på att testa apotekets egna eller clearblue. Jag kanske ska avvakta några dagar - en vecka. Vad tror du?
Svar på tråden Vi som har BIM november 18