Vi som har BIM november 18
BIM +3 här men alla test visar negativt. Inte minsta antydan till streck. ???? Känner mig så besviken och ledsen.
BIM +3 här men alla test visar negativt. Inte minsta antydan till streck. ???? Känner mig så besviken och ledsen.
Tack!<3 Har inte fått några finnar eller andra menssymptom men så än lever hoppet! Men känns mörkt :(
Å jag förstår dig verkligen men så länge inte mensen dyker upp så lever ju hoppet tänker jag. Styrkekramar
stort grattis till er förresten <3
Å jag förstår dig verkligen men så länge inte mensen dyker upp så lever ju hoppet tänker jag. Styrkekramar
Håller tummarna för oss båda!
Samma situation här. Bim+2 idag och total negativt test.inga gravid känningar och inga menskänningar...
Var iväg och köpte ett dyrare test och...
Tack! Är helt skakig än!! Från och med i tisdags denna vecka så provade jag varje morgon med RFSUs tester! Senast igår, fredag morgon visade det negativt. Är så himla glad!!!!
Men åh vilken lycka:)) Vilka var testen som visade neg? Och när visade de neg? Idag?
Stort GRATTIS:))
Tack!! Plussade på tre dagar efter bim.
Grattis!!! Vilken bim-dag plussade du?
Håller tummarna för ett plus hos dig <3
Åh, det ger ju mig lite extra hopp! Bim-1 idag och negativt test i morse. Vi väntar och ser...
För mig var lyckan kortvarig. Efter pluset för ungefär en vecka sedan så kom det en blödning några dagar senare och nu visar testet negativt. Hoppas på december istället, men känner mig så vilse och så, så ledsen nu. Känner att jag inte har någon koll på hur jag ska räkna med ägglossning nu.
Tack <3
Beklagar :/ kanske börja använda ägglossningstester? Jag hade börjat använda tester 1 vecka efter blödningen och fortsätta tills positivt resultat <3 skickar styrkekramar!!