Inlägg från: Väntarpåpluset |Visa alla inlägg
  • Väntarpåpluset

Vi som har BIM november 18

4e försöket för mig nu i november och håller tummarna för att det blir lika många plus som i octobertråden. Jag skriver upp mig på listan

1/11 Canary, em0ma, teresee, kstadtjej87

2/11 Nova92

3/11 gummsanmadde, Z1987, Carola18

5/11 mimmisen1991

7/11 Jojjans

8/11 Poolen, Siri88, Elimil, Noanda

9/11 ero13

11/11 Livethänder, Selmans

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fian82

14/11 mangon

15/11 saraholm, April2

19/11 JohannaLi, Evi82

22/11 väntarpåplusset

• Väntarpåpluset

Ny i novembertråden så kort om mig; 35 år och gift med en norrman på 35 (vi är bosatta i Norge) vi försöker på vårat första barn och detta blir vårat 4e försök. Väntar på min mens som kommer om 2 dagar (tog en clear blue tidig test imorse som var negativ så hoppar därför in här) nu vill jag att dagarna ska gå fort till nästa ägglossning. Vad gör ni andra kvinnor för att maximera era chanser för att bli gravida? Hit me med allt ni kan tänkas undvika eller göra. Folsyra tar jag. Bör vi använda sånt speciellt glidmedel istället för saliv tro.. är nyfiken på hur ni andra som försökt en stund tänker och ev gjort förändringar på med livsstilen. Lycka till alla

• Väntarpåpluset
    Alllleee skrev 2018-10-29 20:28:42 följande:

Jag skakar / är i chock, är detta sant? Jag ser här men jag vet inte???

Grattis!! Herregud så roligt!! Hoppas vi blir många som plussar nu i november
  • Väntarpåpluset

Så roligt att se alla som plussat de sista dagarna som jag inte varit inne och läst! Grattis till er alla <3

Imorse visade äntligen min teststrimmel svagt positivt och jag har aldrig fått det på de här 25 mlU tidigare men jag har fått svagt positivt på tidig tester från både CB och RFSU tidigare men mensen kommit efter några dagar. Så här ser mitt test på 25 mlU ut efter ett par minuter. Ska jag prova mig på ett digitalt redan ikväll eller vänta till imorgon bitti tycker ni?

• Väntarpåpluset
    SofieElise skrev 2018-11-18 12:54:20 följande:

Åh det ser lovande ut! Vänta till imorgon bitti med morgonurinet eller ev till tisdagmorgon

Ja det är nog bäst att vänta 2 dygn till men det är så svårt att hålla sig :D fick du några svaga streck innan du plussade?
  • Väntarpåpluset
    mammsenS skrev 2018-11-18 13:29:40 följande:

Jag hoppas verkligen ditt är positivt!

Jag litar inte alls på dom där testerna tyvärr:(

Fick lika som ditt igår morse och idag kom mensen :( men det betyder ju inte att det blir så för dig :D

Testa ett cb imorgon stort lycka till !

Det är så frustrerande olika tycker jag med alla de här olika testerna, jag blir nästan galen varje månad. Jag har råkat ut för för skuggstreck och falskt positivt med både RFSU testa tidigt och Cb testa tidigt men då alltid fått blankt med de här strimlorna så nu är det första gången någonsin som det visat ett svagt streck så jag är lite orolig för att det ska ge mig falska förhoppningar pga alla man läst som fått falskt positivt med dessa. Jag får hålla ut till i morgon bitti <3 tack
  • Väntarpåpluset
    SofieElise skrev 2018-11-18 15:11:04 följande:

Nej, fast jag hade bestämt mig för att inte testa mig innan mensen uppenbart var sen, så hade kanske kunnat få det

Wow det är verkligen imponerande gjort av dig!! Har tänkt det så många gånger men aldrig kunnat hålla mig borta från tester och besvikelse :/ va roligt att du är gravid :D grattis
  • Väntarpåpluset
    SofieElise skrev 2018-11-19 12:14:53 följande:

Hur har det gått?

Jag tycker att dom fortfarande är lika svaga så jag äg ganska så förvirrad och ångrar lite att jag testade innan bim. Har misstanke om att vi kan bli gravida men att fästningen inte sitter så är ganska inställd på att mensen kommer på fredag. Har ett digitalt CB som jag tar på lördag morgon om den inte dykt upp tills dess.
  • Väntarpåpluset

Hej då alla goa människor <3

Papperet var rosa när jag torkade mig imorse som alltid dagen innan mensen kommer så jag hoppar nu över till decembertråden och önskar er andra lycka till och att ni slipper komma efter mig dit :D

Jag är inte ledsen idag men gruar mig lite att berätta för min man när han kommer hem från jobb, jag vet att han blir ledsen för min skull. Grattis till er alla som plussat i november!

Svar på tråden Vi som har BIM november 18