• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Jagerika
    LinaLinnea skrev 2018-11-20 17:20:08 följande:

La nyss upp en tråd i hopp om svar men tänkte fråga här också eftersom jag är med på BIM-listan.

Fick idag en svagt rosa/ något brunaktig flytning. Jag hade ÄL den 13/11 enl ÄL-test så ganska exakt en vecka sedan. Någon som har en aning om vad det kan betyda? Har en vecka kvar till BIM och har aldrig annars några spottings etc innan mensen. Blir lite fundersam!

Kanske nidblödning? :)
  • Evi82
    LinaLinnea skrev 2018-11-20 17:20:08 följande:

La nyss upp en tråd i hopp om svar men tänkte fråga här också eftersom jag är med på BIM-listan.

Fick idag en svagt rosa/ något brunaktig flytning. Jag hade ÄL den 13/11 enl ÄL-test så ganska exakt en vecka sedan. Någon som har en aning om vad det kan betyda? Har en vecka kvar till BIM och har aldrig annars några spottings etc innan mensen. Blir lite fundersam!

Nidblödning
  • LinaLinnea
    Jagerika skrev 2018-11-20 19:47:41 följande:

Kanske nidblödning? :)

Evi82 skrev 2018-11-20 19:56:12 följande:

Nidblödning

Jag hoppas verkligen ni har rätt! :)
  • Kretipleti

Kom på igår att jag glömde lägga till mig själv på BIM listan..! Men så idag kom äntligen mina grav.test. Tog ett nu efter jobbet!

• Paramore1
    Kretipleti skrev 2018-11-20 20:09:18 följande:

Kom på igår att jag glömde lägga till mig själv på BIM listan..! Men så idag kom äntligen mina grav.test. Tog ett nu efter jobbet!

Grattis! :)
  • Timal89
    Kretipleti skrev 2018-11-20 20:09:18 följande:

Grattis! Hade du några symptom?
  • Kretipleti
    Timal89 skrev 2018-11-20 20:41:45 följande:

Grattis! Hade du några symptom?

Illamående och noll aptit, molvärk och började storböla helt utan anledning i förrgår :P
  • Solgul
    Liit skrev 2018-11-20 05:39:58 följande:

Jag fick missfall i oktober. Men tog ägglossningstest som visade att jag hade ägglossning i fredags- lördags och så utgår jag från mina tidigare cykler. Så är inte heller helt säker på 28e. Förväntar mig mens om 12-14 dagar (eller ett plus) :)

Så jag är kvar i tråden ett tag till iaf! Lycka till <3

Spännande!! Ser ju ut som att tråden inte kommer vara helt öde i slutet på månaden ;)

Somnade i soffan kl åtta nu på kvällen. Bara ovanligt onsdagstrött eller något mer...? (Själv väljer jag att tro på det första men hoppas på det andra!)
  • Selmans
    Solgul skrev 2018-11-20 20:50:00 följande:
    Spännande!! Ser ju ut som att tråden inte kommer vara helt öde i slutet på månaden ;)

Somnade i soffan kl åtta nu på kvällen. Bara ovanligt onsdagstrött eller något mer...? (Själv väljer jag att tro på det första men hoppas på det andra!)
    Nu är det ju i och för sig tisdag, men kanske har onsdagströttheten kickat in redan ;)
    Själv är jag i vecka 6 nu och tröttheten är helt klart påtaglig. Började dock först förra veckan för min del, men alla är vi olika. Första två veckorna - inga symptom alls!
  • Solgul
    Selmans skrev 2018-11-20 20:55:23 följande:

Nu är det ju i och för sig tisdag, men kanske har onsdagströttheten kickat in redan ;)

Själv är jag i vecka 6 nu och tröttheten är helt klart påtaglig. Började dock först förra veckan för min del, men alla är vi olika. Första två veckorna - inga symptom alls!

Haha, ja det har du så klart helt rätt i! :O Och tror precis som du att det är för tidigt att ha några symtom oavsett. (BIM mellan fredag och måndag, skall testa först nästa fredag om det inte kommit något)

Men då skyller vi helt enkelt på tisdagströttheten!! ;)
Svar på tråden Vi som har BIM november 18