• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Tirin
    Mia86a skrev 2018-11-22 09:43:45 följande:

Jag ser! övertygad om att strecket blir starkare om du testar igen om 1-2 dagar.

Tack för svar! Jag kommer säkert testa varje dag fram tills strecket antingen försvinner eller lyser tydligt som ett stoppljus, haha. Men försiktig optimism råder och svårt att tänka på något annat. Jag uppdaterar när jag vet säkert.
  • Evi82
    Tirin skrev 2018-11-22 08:20:32 följande:

Hej, som planerat testade jag morse (BIM-2) med testa tidigt test och det är så där att jag pendlar mellan glädje och osäkerhet. Det streck som kommer fram finns där men är så otroligt svagt....bifogar bild. Vad tror ni?

Kör med vanliga cb test.
  • Väntarpåpluset

Hej då alla goa människor <3

Papperet var rosa när jag torkade mig imorse som alltid dagen innan mensen kommer så jag hoppar nu över till decembertråden och önskar er andra lycka till och att ni slipper komma efter mig dit :D

Jag är inte ledsen idag men gruar mig lite att berätta för min man när han kommer hem från jobb, jag vet att han blir ledsen för min skull. Grattis till er alla som plussat i november!

• Anonym (Trean)
    Tirin skrev 2018-11-22 08:20:32 följande:

Hej, som planerat testade jag morse (BIM-2) med testa tidigt test och det är så där att jag pendlar mellan glädje och osäkerhet. Det streck som kommer fram finns där men är så otroligt svagt....bifogar bild. Vad tror ni?

Svårt att säga. Jag ser ngt men har själv flera gånger fått spökstreck med cb early. Om jag vore du skulle jag köpa ett vanligt CB +. För mig har de visat minst lika tidigt som early (men hittills aldrig haft spök med cb +). Håller tummarna.
  • Tirin
    Anonym (Trean) skrev 2018-11-22 13:58:33 följande:

Svårt att säga. Jag ser ngt men har själv flera gånger fått spökstreck med cb early. Om jag vore du skulle jag köpa ett vanligt CB +. För mig har de visat minst lika tidigt som early (men hittills aldrig haft spök med cb +). Håller tummarna.

Tack! Jag har en arsenal av tester hemma, mest stickor från testlagret, så kommer testa ned dessa varje dag och om det verkar öka så kör jag med en vanlig CB, har även en sån på lager:) Jag såg även ett streck på testlagretssticka morse men så svagt att det inte går att få på bild, det finns hopp i alla fall!
  • Anonym (Hoppas)

Hej! Har beräknad bim i nov enligt appen flo.

Men datumet föyttas hela tiden o jag blir inte klok.

Kan någon banka vett i skallen på mig!

Slutade med minipiller i juli.

Fick första blödningen 30/7, varade 7 dagar. Blödde som stucken gris.

Andra kom efter 35 Dagar o varade 5

Tredje kom efter 27 Dagar o varade 6

Fjärde kom efter 26 dagar o varade 5 dagar.

Nu är vi uppe i 28 dagar men neg på test i morse.

Appen sa äl den 6 el 7/11 och vi hade oskyddat den 6/11.

Nu skjuts ägglossningen bara fram eftersom mensen inte kommit.

Har inga jättesymtom men jag blir knäpp eftersom jag vill ha ett plus. Det är sista försöket.

Någon som kan förklars?

• Emsopemso
    malllllin skrev 2018-11-22 17:48:11 följande:

Någon som ska testa imorgon bitti förutom jag ?

Jag ska prova testa imorgon :)

Känns dock lite som mensen är på G. Men ska testa endå då jag ska ut på galej å vill va säker innan alkohol inmundigas! :)

Har inte bim förns måndag men provar ett testa tidigt :)
  • malllllin
    Emsopemso skrev 2018-11-22 19:46:48 följande:

Jag ska prova testa imorgon :)

Känns dock lite som mensen är på G. Men ska testa endå då jag ska ut på galej å vill va säker innan alkohol inmundigas! :)

Har inte bim förns måndag men provar ett testa tidigt :)

Vad kul ! Jag har också den 26
  • Jagerika
    Anonym (Hoppas) skrev 2018-11-22 16:12:49 följande:

Hej! Har beräknad bim i nov enligt appen flo.

Men datumet föyttas hela tiden o jag blir inte klok.

Kan någon banka vett i skallen på mig!

Slutade med minipiller i juli.

Fick första blödningen 30/7, varade 7 dagar. Blödde som stucken gris.

Andra kom efter 35 Dagar o varade 5

Tredje kom efter 27 Dagar o varade 6

Fjärde kom efter 26 dagar o varade 5 dagar.

Nu är vi uppe i 28 dagar men neg på test i morse.

Appen sa äl den 6 el 7/11 och vi hade oskyddat den 6/11.

Nu skjuts ägglossningen bara fram eftersom mensen inte kommit.

Har inga jättesymtom men jag blir knäpp eftersom jag vill ha ett plus. Det är sista försöket.

Någon som kan förklars?

Det är helt normalt när man slutar med piller. Min mens gjorde så också men nu efter 1 år är den regelbunden. Tror den blev regelbunden vid typ månad 4-5 efter pillerstoppet :) varför är det sista försöket?
Svar på tråden Vi som har BIM november 18