• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • saijda

Jag ser kanske ett ytterst svagt streck... men vågar inte hoppas. Så därför tror jag det är negativt :(

Bifogar bild som jag tog nyss... vad tror ni?

• DoriaP
    Anonym (Otur) skrev 2018-11-15 13:49:56 följande:

Exakt så kände ja förra månaden! Trodde verkligen ja va gravid. :(

Jag med, sen mens två dagar men nog kom den ändå =/. Denna månad känner jag ingenting alls.
  • Timal89

[quote=79220339][quote-nick]JohannaLi skrev 2018-11-17 11:09:04 följande:[/quote-nick][/quote]

Solklart plus!!! Grattis!!!!

• mammsenS
    saijda skrev 2018-11-17 12:29:34 följande:

Jag ser kanske ett ytterst svagt streck... men vågar inte hoppas. Så därför tror jag det är negativt :(

Jag ser ett svagt svagt streck så håller tummarna :) när har du bim ? Fick jätte svagt jag oxå i morse med RFSU har bim om 2 dagar
  • saijda
    mammsenS skrev 2018-11-17 15:36:42 följande:

Jag ser ett svagt svagt streck så håller tummarna :) när har du bim ? Fick jätte svagt jag oxå i morse med RFSU har bim om 2 dagar

Enligt flo så är jag fyra dagar sen med mensen. Är på dag 40. Men jag är osäker :/ jag vet inte vad jag ska tro..

Åh spännande!!
  • JohannaLi

Nu fick jag det svart på vitt!!!! Så lycklig! Tack för alla grattis!! Jag håller tummarna för alla här i gruppen!!! Ni kommer få era plus till slut <3
  • mammsenS
    saijda skrev 2018-11-17 18:02:11 följande:

Enligt flo så är jag fyra dagar sen med mensen. Är på dag 40. Men jag är osäker :/ jag vet inte vad jag ska tro..

Åh spännande!!

Flo vad är det ???? :)

Har du några symtom ? Jag har mensvärk och trött som bara den men säkert är det mensen :( jag håller tummarna för oss båda
  • mammsenS
    saijda skrev 2018-11-17 12:29:34 följande:

Jag ska ta ett nytt test imorgonbitti så blir det starkare då vågar jag hoppas :D
  • Skitfrustrerad

Tog ett test imorse som var negativt. CB digital. Är på BiM -4. Hade lovat mig själv att INTE testa innan BiM den här gången men nog fan kunde jag inte låta bli. Har inga symptom alls. Inte ens pms. Möjligtvis lite molvörk längst ner i magen men det kan ju vara vad som helst. Det känns som att jag aldrig kommer få det där plusset! Varje månad veckan innan mens känner jag mig som en missbrukare som jagar den stora kicken eller vinsten. Tror jag behöver en paus från allt det här!

• JohannaLi
    Skitfrustrerad skrev 2018-11-17 18:59:30 följande:

Tog ett test imorse som var negativt. CB digital. Är på BiM -4. Hade lovat mig själv att INTE testa innan BiM den här gången men nog fan kunde jag inte låta bli. Har inga symptom alls. Inte ens pms. Möjligtvis lite molvörk längst ner i magen men det kan ju vara vad som helst. Det känns som att jag aldrig kommer få det där plusset! Varje månad veckan innan mens känner jag mig som en missbrukare som jagar den stora kicken eller vinsten. Tror jag behöver en paus från allt det här!

Innan jag plussade imorse trodde jag aldrig det skulle gå, fem månader är helt normalt, har kompisar som Det tagit allt från ett halvår till ett år och det är helt normalt! Jag vet att det är svårt att ta in, trodde aldrig det skulle gå för oss. Ert plus kommer <3 jag håller alla tummar!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18