• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Pixma
    Lägg till kommentar

11 teresee, kstadtjej87, mallllllin

2/11 Nova92, Ma18

3/11 gummsanmadde, Z1987

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte

5/11 mimmisen1991, Emmas92

6/11 Va1kyrja, Sångfågeln87

7/11 Incognita, CE, LoveEver

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda

9/11 ero13

10/11 Strösocker

11/11 Livethänder, Selmans , Carola18

12/11 Missempi , Mezzy, Pixma

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fian82

14/11 mangon,

15/11 April2, Granskott

16/11 SofieElise,

17/11 Clemmentina, marängsviss, EllieJo

18/11 småfossingar

19/11 JohannaLi, Evi 82 , MammsenS, MrsMM

20/11 idaisraelsson, Ängel, Tredtopp, nathel

21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad, Olivia1992

22/11 väntarpåplusset, CarrooJ, Tiolina, Linzan

23/11 Miichaella, lw12, Solgul

24/11 Persi91, Tirin, Jordgubb

25/11 saraholm

26/11 Mia86a, Piffan87, DoriaP, mallllllin

27/11 Cassandra92

28/11 LinaLinnea, Jagerika

29/11 minnie768

30/11 em0ma, Canary, Ma18, Jsv17, Kstadtjej87

Pluslista:

Emmas92 bim -1

Pemmelie BIM -1

Va1kyrja BIM -3

LoveEver BIM +1

EllieJo BIM -7

småfossingar BIM -5

Evi82 BIM -6

Pixma BIM

• DoriaP
    Jagerika skrev 2018-11-16 08:37:56 följande:

Åh vad roligt med fler! Ja denna tiden på månaden är värst Hahaha!! Man blir knäpp speciellt om man får symtom :)

Såg nu att det lutar mer mot 28:e precis som du.

Förra månaden kände jag mig typ gravid direkt vi hade haft sex förra gången, molvärk, svullen mage, annorlunda. Dock ingen bebis. Nu känner jag ingenting alls....bara vänta och se.
  • Jagerika
    LinaLinnea skrev 2018-11-16 12:41:08 följande:

Jag har BIM samma dag som du! :) Hade ÄL den 13/11 tror jag. Har du några känningar av något?

Jag hade också ÄL 13:de :D jag har haft jätteont i magen idag, mensvärk typ fast mer att det svider! Kanske är efterkänningar från ÄL? Känner du nått?
  • Tredtopp

Hej, säkert JÄTTEDUM fråga men jag undrar hur ni räknar från äl? Jag hade äl smärta för en vecka sen den 9e räknas det som äl+1 eller räknar jag dagen efter som äl +1?

• Jagerika
    Tredtopp skrev 2018-11-16 21:22:50 följande:

Hej, säkert JÄTTEDUM fråga men jag undrar hur ni räknar från äl? Jag hade äl smärta för en vecka sen den 9e räknas det som äl+1 eller räknar jag dagen efter som äl +1?

När jag har tagit tester så har jag tagit dagen EFTER positivt ÄL-test som själva äldagen! Men nu när jag inte testar så från det att jag får smärtor räknar jag som Äldagen :) det är lite upp till en själv tror jag! Men FLO app brukar pricka ÄL bra och då tar jag efter vad den säger ungefär :)
  • Anonym (Trean)
    Tredtopp skrev 2018-11-16 21:22:50 följande:

Inte alls en dum fråga. Allt detta är ju en djungel. Man brukar säga äl +1 och mena äl plus en dag (alltså dagen efter äl).
  • LinaLinnea
    Jagerika skrev 2018-11-16 20:46:01 följande:

Jag hade också ÄL 13:de :D jag har haft jätteont i magen idag, mensvärk typ fast mer att det svider! Kanske är efterkänningar från ÄL? Känner du nått?

Spännande! :D Jag har också haft lite konstiga smärtor i magen. Kände ju att jag hade lite ont vid ÄL för ett par dagar sedan men brukar inte känna något efter ÄL. Skumt!

Brösten har redan börjat ömma lite också men vet inte om det är pga ÄL eller något annat. Man går ju och känner efter konstant nu :) Hoppas vårt magont betyder att något är på G!
  • Honsomlängtar

Haft så otroligt ont i brösten senaste dagarna, gör bara ondare och ondare och spänner mer och mer för varje morgon jag vaknar. Och nu imorse när jag kissa så lukta kisset ungefär som det som är i blekning när man färgar håret, skumt aldrig känt sån doft förut när jag kissat

• Granskott

Wihoo!! Testade positivt i morse!

Helt overklig känsla!

Nu håller jag alla mina tummar för att ärtan ska trivas hos mig i nio månader <3

Lycka till alllihop! Håller tummar och tår för er

Svar på tråden Vi som har BIM november 18