• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Marängsviss
    Evi82 skrev 2018-11-14 21:44:30 följande:

Har du tagit någon test ?

Tog på morgonen idag, negativt.
  • Anonym (Sandra)
    tisse_tuss skrev 2018-11-14 09:56:06 följande:

Tog det här testet nu imorse på ÄL+9 (BIM-3), kan det vara ett sånt spökstreck som ändå verkar ganska vanligt på Clearblue? Fick nämligen tokblankt på Testlagret.

Har inga symptom alls (inte ens PMS) så hade räknat med att det var kört, de två gånger jag varit gravid innan (tidiga missfall) så har jag haft extremt ömma bröst och lite illamående när jag plussat. Kan jag vara gravid utan symptom eller är det bara ett spökstreck?

Garanterat plus. Grattis!
  • LoveEver
    saraholm skrev 2018-11-15 05:11:32 följande:

Jag plussade imorse ?

Grattis och välkommen till Juli-tråden :))
  • Jsv17
    Mia86a skrev 2018-11-13 21:49:13 följande:

Ja det är ju inte lätt att veta efter MF hur snabbt kroppen kommer igång på de vanliga cyklerna igen, jag håller tummarna att du hinner med en BIM i slutet av november.

Själv är jag orolig att vi missat ägglossningen. Tar inga tester då jag brukar känna igen det hyfsat ändå på kroppen, men denna gång har det varit helt annorlunda. Vet inte alls om ägglossning varit eller om den är sen. Har varit så sjukt trötta bägge två de tre senaste kvällarna så det har inte blivit något mys. Hoppas stenhårt på att äghlossning var i mitten av förra veckan trots allt...

Hoppas, jag hade ju också toksvårt att känna när ägglossning var nu efter grav, håller tummarna att det var i förra veckan för er!

Man kan se på stickan som kommer ur digitala att ägglossning nog är rätt nära men inte än, så jag får nog hoppa in i December-tråden då bim kommer flyttas till början på December.
    Pojke 9-12-17
  • Jsv17

Då äl-testet var starkare men inte positivt än så hoppar jag in i December tråden då bim kommer flyttas in i början på December, grattis till alla som plussat och lycka till till er som väntar på bim!

Pojke 9-12-17
  • JohannaLi
    saraholm skrev 2018-11-15 05:11:32 följande:

Jag plussade imorse ?

Grattis!!! Vilket försök var ni på och kände du några symptom innan ni plussade?

Själv har jg BIM på söndag eller måndag och greppar alla halmstrån nu haha!! Har egentligen inga symptom förutom lätt molande i magen men det brukar jag ha ca en vecka innan mens så börjar ge upp..
  • tisse_tuss

Tack alla ni som kommenterade på min bild med test, ni hade rätt - idag visade cb digital POSITIVT! Jag är GRAVID! Efter 14 månaders försök! Men har haft två tidiga missfall innan dess i v. 5 och v. 6 så är totalt livrädd nu. Har inga symptom heller som jag haft de tidigare graviditeterna, inte ens ömma bröst som jag har varje månad oavsett gravid eller ej. Är det ett dåligt tecken att jag inte känner någonting?

Svar på tråden Vi som har BIM november 18