Inlägg från: Marängsviss |Visa alla inlägg
  • Marängsviss

Vi som har BIM november 18

Vi är inne på första försöket till första barnet. Har bim 16e eller 17e november. Testade igår med cbs testa tidigt men det visade negativt. Ska försöka att hålla mig från att testa igen förrän i helgen.

Jag har haft ont i brösten men det är i vanlig ordning mellan äl och mens, inga avvikande symtom ännu.

• Marängsviss

1/11 teresee, kstadtjej87, mallllllin

2/11 Nova92, Ma18

3/11 gummsanmadde, Z1987

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte

5/11 mimmisen1991, Emmas92

6/11 Va1kyrja, Sångfågeln87

7/11 Incognita, CE, LoveEver

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda

9/11 ero13

10/11 Strösocker

11/11 Livethänder, Selmans , Carola18

12/11 Missempi , Mezzy, Pixma

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fian82

14/11 mangon,

15/11 April2, Granskott

16/11 SofieElise, EllieJo

17/11 Clemmentina, marängsviss

18/11 småfossingar

19/11 JohannaLi, Evi 82 , MammsenS,

20/11 idaisraelsson, Ängel, Tredtopp, nathel

21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad

22/11 väntarpåplusset, CarrooJ, Tiolina

23/11 Miichaella, lw12

24/11 Persi91, Tirin

25/11 saraholm

26/11 Mia86a, Piffan87, DoriaP

27/11 Cassandra92

28/11 LinaLinnea, Jagerika

29/11 minnie768

30/11 em0ma, Canary, Ma18, Jsv17, Kstadtjej87

Pluslista:

Emmas92 bim -1

Pemmelie BIM -1

Va1kyrja BIM -3

• Marängsviss

Testade nu på morgonen och såg inte minsta antydan till streck. Nu ska jag försöka hålla mig från att testa imorgon och prova på fredag igen, då jag har bim fredag eller lördag.

• Marängsviss

Har bara de vanliga från rfsu hemma så blev ett sånt. Så resultatet var väntat med det är såå svårt att hålla sig!

• Marängsviss
    Johannamari skrev 2018-11-14 07:17:29 följande:

Jag testade igårkväll.. Inte heller någon antydan. Suck.. 

Men så länge mensen inte är här så får vi ju hålla hoppet uppe. (BIM fre eller lör)

Jag har mått som vanligt, spänt lite i magen till och från som det inte brukar göra annars. Men kan lika gärna vara att jag överanalyserar alla symtom. 

Hur mår du?

Har varit lite illamående/dålig aptit och varit öm i brösten plus huvudvärk senaste veckan. Men det är ganska normalt för mig innan mens så det känns som vilken cykel som helst tyvärr. Försöker verkligen att inte överanalysera men det är så lätt att göra det ändå!
  • Marängsviss
    Johannamari skrev 2018-11-14 08:38:55 följande:

Ja, det är så lurigt det där. 

Tycker också mina bröst är ömma, men det är inte ovanligt innan mens heller. Dock är jag lite sådär PMS'ig så väntar mig att mensen knackar på dörren till helgen. Suck. 

Har du tänkt testa på fredag? 

Kan jag inte hålla mig till lördag så blir det fredag. Vi får hålla tummarna för helgen!
  • Marängsviss
    Johannamari skrev 2018-11-14 08:38:55 följande:

Ja, det är så lurigt det där. 

Tycker också mina bröst är ömma, men det är inte ovanligt innan mens heller. Dock är jag lite sådär PMS'ig så väntar mig att mensen knackar på dörren till helgen. Suck. 

Har du tänkt testa på fredag? 

Kan jag inte hålla mig till lördag så blir det fredag. Vi får hålla tummarna för helgen!
  • Marängsviss

Bim -2 eller -3 idag. Fick en svagt rosa flytning nu på kvällen och har känt mig lättirriterad. Gissar att mensen kommer imorgon ????

• Marängsviss
    Evi82 skrev 2018-11-14 21:44:30 följande:

Har du tagit någon test ?

Tog på morgonen idag, negativt.
  • Marängsviss

Min kropp spelar nog mig ett spratt. I fredags fick jag bruna, något blodblandade flytningar och jag tänkte att mensen var på g. Sedan har det bara fortsatt så, idag är dag 3 med små, små, bruna flytningar. Ingen riktig mens i sikte. Såhär var det även förra månaden, men då satte mensen igång dag 3 på kvällen... Jag har aldrig haft liknande innan förra månaden utan mensen brukar vara som en klocka och komma igång direkt.

Jag hade kvar rfsu-stickor hemma och har testat, det visar absolut ingenting. Bim var igår eller i förrgår.

Någon som känner igen sig? Vad kan det vara som händer i kroppen? Känner inte igen hur kroppen beter sig.

Svar på tråden Vi som har BIM november 18