• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • ranten

Hoppar in här, varit mer aktiv i de andra trådarna men denna månaden fick jag inte ta pergotime så vi laddade inför nästa månad men nu har det synts något på testen i 2 dagar. Igår svagt svagt idag lite tydligare, vad tror ni är det spökstreck eller ett plus?

• JohannaLi
    Granskott skrev 2018-11-17 09:05:40 följande:

Wihoo!! Testade positivt i morse!

Helt overklig känsla!

Nu håller jag alla mina tummar för att ärtan ska trivas hos mig i nio månader <3

Lycka till alllihop! Håller tummar och tår för er

Vad kul! Grattis! Har du haft några symptom?
  • JohannaLi
    ranten skrev 2018-11-17 09:06:51 följande:

Hoppar in här, varit mer aktiv i de andra trådarna men denna månaden fick jag inte ta pergotime så vi laddade inför nästa månad men nu har det synts något på testen i 2 dagar. Igår svagt svagt idag lite tydligare, vad tror ni är det spökstreck eller ett plus?

Jag ser ett streck!! Vågar nog säga grattis! När har du BIM?
  • JohannaLi

Är så nervös hade tänkt testa idag men vill inte bli besviken, BIM imorgon eller måndag. Inga symptom förutom molvärk.... min temp har stigit varje dag de senaste dagarna så håller verkligen tummarna!

• ranten
    JohannaLi skrev 2018-11-17 09:31:31 följande:

Jag ser ett streck!! Vågar nog säga grattis! När har du BIM?

Tack! Alltså jag vet inte när bim är för jag har pcos och fick inte ta stimulering denna månaden så vet inte när äl varit, eller om jag ens haft äl men det verkar ju som om jag hade det på testet! :) men 15e var bim de senaste månaderna med ägglossningsspruta
  • JohannaLi
    ranten skrev 2018-11-17 09:45:12 följande:

Tack! Alltså jag vet inte när bim är för jag har pcos och fick inte ta stimulering denna månaden så vet inte när äl varit, eller om jag ens haft äl men det verkar ju som om jag hade det på testet! :) men 15e var bim de senaste månaderna med ägglossningsspruta

Ta en CB-veckoindikator så får du svart på vitt
  • MissJibs

Testade starkare positivt igår mitt på dagen. Idag har jag fått ljusbruna flytningar... Jag har inga bra erfarenheter av d. Finns d ngn som haft så utan att d varit missfall?
  • Granskott
    JohannaLi skrev 2018-11-17 09:27:33 följande:

Vad kul! Grattis! Har du haft några symptom?

Tack:)

Har varit väldigt trött den senaste veckan (men det kan ju lika gärna vara höstmörkret). Det tydligaste symptomet och som också gjorde att jag trodde att det verkligen skulle bli något denna gång är att jag haft en ganska dålig smak i munnen i sedan bara några dagar efter äl och fram till nu. Lite som när man är på väg att bli sjuk, en nästan metallisk smak liksom oavset hur mycket jag borstar tänder, sköljer med munskölj och tuggar tuggummi.

Var i cykeln är du?
  • JohannaLi
    Granskott skrev 2018-11-17 09:57:12 följande:

Tack:)

Har varit väldigt trött den senaste veckan (men det kan ju lika gärna vara höstmörkret). Det tydligaste symptomet och som också gjorde att jag trodde att det verkligen skulle bli något denna gång är att jag haft en ganska dålig smak i munnen i sedan bara några dagar efter äl och fram till nu. Lite som när man är på väg att bli sjuk, en nästan metallisk smak liksom oavset hur mycket jag borstar tänder, sköljer med munskölj och tuggar tuggummi.

Var i cykeln är du?

Ja tröttheten är ju svårt att gå på då man är konstant trött av mörkret i november. Mina enda symptom är högre temp innan BIM än jag haft tidigare samt lite molvärk. Har BIM imorn eller måndag, har inte vågat testa än, är så rädd att bli besviken igen....
  • Evi82
    JohannaLi skrev 2018-11-17 10:10:23 följande:

Ja tröttheten är ju svårt att gå på då man är konstant trött av mörkret i november. Mina enda symptom är högre temp innan BIM än jag haft tidigare samt lite molvärk. Har BIM imorn eller måndag, har inte vågat testa än, är så rädd att bli besviken igen....

Vi hade bim samma dag men jag plussade 6 dagar innan bim. Har du inte testat ?
Svar på tråden Vi som har BIM november 18