• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • MaalinJ
    saijda skrev 2018-11-17 12:29:34 följande:

Jag ser kanske ett ytterst svagt streck... men vågar inte hoppas. Så därför tror jag det är negativt :(

Bifogar bild som jag tog nyss... vad tror ni?

Har bara dålig erfarenhet av dessa tester tyvärr. Alldeles för många gången har det varit 2 streck men ändå negativt :/. Köpt ett digitalt testa tidigt. Då du ett säkert svar.

Lycka till
  • NervösaNatta

Vart väldigt inaktiv i tråden denna månad har försökt att inte tänka på det hela..

Är just nu lite inflyttningsfest med nära vänner.. gick på toa och rosa på pappret.. så jävla ledsen! Ingen som vet att jag å sambon försöker skaffa barn.. och jag var tvungen att gå undan. Är så jävla ledsen! Visst vi har inte försökt länge men min syster och alla i min familj har fått på första försöket. Så detta känns, det är ganska jobbigt.

Var tvungen att få skriva av mig. Usch! Näe vad det suger när man får ?besked? när man är bland folk som inte vet ochman bara vill gråta egentligen.

• saijda
    MaalinJ skrev 2018-11-17 20:59:44 följande:

Har bara dålig erfarenhet av dessa tester tyvärr. Alldeles för många gången har det varit 2 streck men ändå negativt :/. Köpt ett digitalt testa tidigt. Då du ett säkert svar.

Lycka till

Åh okej :( jag får köpa digitalt då om mensen inte dyker upp..
  • saijda
    mammsenS skrev 2018-11-17 18:41:19 följande:

Flo vad är det ???? :)

Har du några symtom ? Jag har mensvärk och trött som bara den men säkert är det mensen :( jag håller tummarna för oss båda

En app som man kan lägga in symtom, temp, ÄL tester osv. Den räknar ut ÄL och mens utifrån det.

Mina symtom är: tempen är fortfarande högre än normalt, ingen mens, illamående/halsbränna till och från, trötthet, och drar i höfterna/ljumskarna. Håller också tummarna för oss båda!
  • Kretipleti

Hoppar in här lite i sista stund :P BIM imorgon, tror jag. Senaste månaderna har varit väldigt oregelbundna så är liite osäker. Ingen mensvärk men annan värk och typ som stickningar.. bara att vänta och se!

26 år, tillsammans med sambo i 10+ år. Inga tidigare barn och vi har försökt "på riktigt" sedan innan sommaren.

• Solgul
    NervösaNatta skrev 2018-11-17 21:22:21 följande:

Vart väldigt inaktiv i tråden denna månad har försökt att inte tänka på det hela..

Är just nu lite inflyttningsfest med nära vänner.. gick på toa och rosa på pappret.. så jävla ledsen! Ingen som vet att jag å sambon försöker skaffa barn.. och jag var tvungen att gå undan. Är så jävla ledsen! Visst vi har inte försökt länge men min syster och alla i min familj har fått på första försöket. Så detta känns, det är ganska jobbigt.

Var tvungen att få skriva av mig. Usch! Näe vad det suger när man får ?besked? när man är bland folk som inte vet ochman bara vill gråta egentligen.

Usch, din stackare! Förstår att du har en tung kväll! :/
  • Anonym (Ängel)
    Skitfrustrerad skrev 2018-11-17 18:59:30 följande:

Tog ett test imorse som var negativt. CB digital. Är på BiM -4. Hade lovat mig själv att INTE testa innan BiM den här gången men nog fan kunde jag inte låta bli. Har inga symptom alls. Inte ens pms. Möjligtvis lite molvörk längst ner i magen men det kan ju vara vad som helst. Det känns som att jag aldrig kommer få det där plusset! Varje månad veckan innan mens känner jag mig som en missbrukare som jagar den stora kicken eller vinsten. Tror jag behöver en paus från allt det här!

Vi har bim på exakt samma dag! Är också på bim-4, tog också ett cb digitalt imorse.. men det var negativt... :/ det enda som skiljer oss åt är att jag har massssssa symptom. Men det har jag haft alla andra månader oclså.. så det blir nog inget denna månad heller.. jag känner också att jag skulle behöva en paus från allt det här.. men jag vill ju verkligen ha barn. Då känns det så konstigt att ta en paus... ville bara skriva av mig, känns som vi är i exakt samma situation
  • DoriaP
    NervösaNatta skrev 2018-11-17 21:22:21 följande:

Skickar en stor kram !!!!!
  • Skitfrustrerad
    JohannaLi skrev 2018-11-17 19:30:25 följande:

Innan jag plussade imorse trodde jag aldrig det skulle gå, fem månader är helt normalt, har kompisar som Det tagit allt från ett halvår till ett år och det är helt normalt! Jag vet att det är svårt att ta in, trodde aldrig det skulle gå för oss. Ert plus kommer <3 jag håller alla tummar!

Tack! <3
  • Skitfrustrerad
    Anonym (Ängel) skrev 2018-11-17 22:18:46 följande:

Vi har bim på exakt samma dag! Är också på bim-4, tog också ett cb digitalt imorse.. men det var negativt... :/ det enda som skiljer oss åt är att jag har massssssa symptom. Men det har jag haft alla andra månader oclså.. så det blir nog inget denna månad heller.. jag känner också att jag skulle behöva en paus från allt det här.. men jag vill ju verkligen ha barn. Då känns det så konstigt att ta en paus... ville bara skriva av mig, känns som vi är i exakt samma situation

Man blir ju så besviken när testen visar negativt! Som att man drar en nitlott varje gång... Det är tur att julen snart är på intåg så man får lite annat att tänka på en stund.
Svar på tråden Vi som har BIM november 18