• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Johannamari
    Marängsviss skrev 2018-11-14 07:26:21 följande:
    Har varit lite illamående/dålig aptit och varit öm i brösten plus huvudvärk senaste veckan. Men det är ganska normalt för mig innan mens så det känns som vilken cykel som helst tyvärr. Försöker verkligen att inte överanalysera men det är så lätt att göra det ändå!
    Ja, det är så lurigt det där. 
    Tycker också mina bröst är ömma, men det är inte ovanligt innan mens heller. Dock är jag lite sådär PMS'ig så väntar mig att mensen knackar på dörren till helgen. Suck. 

Har du tänkt testa på fredag? 
  • Missempi

Bim +2 , ingen mens å helt blankt...antar att det är kört. Känner mig så trött de senaste dagarna. :/

• tisse_tuss

Tog det här testet nu imorse på ÄL+9 (BIM-3), kan det vara ett sånt spökstreck som ändå verkar ganska vanligt på Clearblue? Fick nämligen tokblankt på Testlagret.

Har inga symptom alls (inte ens PMS) så hade räknat med att det var kört, de två gånger jag varit gravid innan (tidiga missfall) så har jag haft extremt ömma bröst och lite illamående när jag plussat. Kan jag vara gravid utan symptom eller är det bara ett spökstreck?

• Anonym (Ängel)
    tisse_tuss skrev 2018-11-14 09:56:06 följande:

Tog det här testet nu imorse på ÄL+9 (BIM-3), kan det vara ett sånt spökstreck som ändå verkar ganska vanligt på Clearblue? Fick nämligen tokblankt på Testlagret.

Har inga symptom alls (inte ens PMS) så hade räknat med att det var kört, de två gånger jag varit gravid innan (tidiga missfall) så har jag haft extremt ömma bröst och lite illamående när jag plussat. Kan jag vara gravid utan symptom eller är det bara ett spökstreck?

Jag tycker det där ser positivt ut!
  • Anonym (Trean)

Jag tycker det ser ut som ett plus. Jag fick ett svagt plus med cb tre dagar innan bim och ett nästan osynligt med testlagret (fastnade knappt på bild) som fortsatte vara väldigt svagt fram till bim. - bild finns på s. 99 i den här tråden om du vill jämföra med ditt plus. Två dagar senare (eller var det en dag senare minns inte) så var det starkt och blått och digitala visade gravid 1-2. Jag vågar mig på ett grattis :)
  • Marängsviss
    Johannamari skrev 2018-11-14 08:38:55 följande:

Tycker också mina bröst är ömma, men det är inte ovanligt innan mens heller. Dock är jag lite sådär PMS'ig så väntar mig att mensen knackar på dörren till helgen. Suck. 

Kan jag inte hålla mig till lördag så blir det fredag. Vi får hålla tummarna för helgen!
  • Marängsviss
    Johannamari skrev 2018-11-14 08:38:55 följande:

Kan jag inte hålla mig till lördag så blir det fredag. Vi får hålla tummarna för helgen!
  • Johannamari
    Marängsviss skrev 2018-11-14 12:11:08 följande:
    Åh, det är så långt tills helgen. :O 
  • JohannaLi

Tycker det swe positivt ut!! Ta ett CB digital veckoindikator så får du svart på vitt :)
  • JohannaLi
    Johannamari skrev 2018-11-14 07:17:29 följande:

Jag testade igårkväll.. Inte heller någon antydan. Suck.. 

Men så länge mensen inte är här så får vi ju hålla hoppet uppe. (BIM fre eller lör)

Jag har mått som vanligt, spänt lite i magen till och från som det inte brukar göra annars. Men kan lika gärna vara att jag överanalyserar alla symtom. 

Hur mår du?

Kommer ihåg dig från oktober tråden, tror vi hade BIM ungefär samtidigt då med. Nu har jag söndag eller måndag, men ska verkligen hålla mig till att inte testa före lördag! Pallar inte få negativt innan man ska gå till jobbet. Vill va hemma och va ledsen hela dagen om det nu är så!

Försöker också att inte känna efter alls, men är ju sviinsvårt! lite molvärk men det brukar jag ha veckan innan mens, är på otroligt dåligt humör idag med så det visar väl mest på pms tyvärr :( håller tummarna för att vi båda får plus denna månad!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18