• ranten

Vi som har BIM november 18

Hoppar in här, varit mer aktiv i de andra trådarna men denna månaden fick jag inte ta pergotime så vi laddade inför nästa månad men nu har det synts något på testen i 2 dagar. Igår svagt svagt idag lite tydligare, vad tror ni är det spökstreck eller ett plus?

• ranten
    JohannaLi skrev 2018-11-17 09:31:31 följande:

Jag ser ett streck!! Vågar nog säga grattis! När har du BIM?

Tack! Alltså jag vet inte när bim är för jag har pcos och fick inte ta stimulering denna månaden så vet inte när äl varit, eller om jag ens haft äl men det verkar ju som om jag hade det på testet! :) men 15e var bim de senaste månaderna med ägglossningsspruta
  • ranten
    mammsenS skrev 2018-11-17 10:48:23 följande:

Fick exakt lika svagt på mitt RFSU test imorse. Är såå rädd för att det är spökstreck då mitt resultat inte visades förens 10 20 minuter ungefär. Är sjukt trött och på nått sätt så känner jag mig gravid men ändå inte. Hoppas det är pluss för oss :)

Håller tummarna för att vi har lyckats!

Men ska det inte vara inom en viss tid för att det ska vara giltigt? Du får testa imorgon igen :)
  • ranten
    JohannaLi skrev 2018-11-17 11:09:04 följande:
    Grattis!! Ingen tvekan! :)
  • ranten

Hej!

Är det någon som har koll på teststickor?

Jag har graviditetskollens stickor och de visar såå olika! Idag tog jag tre test alla visade olika starkt på samma urin. Ett var supersvagt syntes knappt, ett med ett plus och ett därimellan. Igår var testet lite starkare.

Känns ju inte som så bra test som visar så olika! Nu tror jag att det är ett mf på gång men ändå att samma urin ska visa så olika?

Svar på tråden Vi som har BIM november 18