• Siri88

BIM oktober-18

Startar en ny BIMtråd för oktober.

Vi försökte första gången förra nu i september men tyvärr kom mensen idag. Så nu siktar vi mot försök nummer två!

Denna månad ska jag köra med ägglossningsstickor i hopp om att bli gravid! Drömmen är ett juni-barn!

Jag har bim den 5/10.

• Svar på tråden BIM oktober-18
  • cassandra92

Åh önskar att tiden skulle gå snabbare haha. Bara på ÄL+5/6 idag.... Börjar redan känna "symptom". Gud va knäpp kroppen är. Kunde man inte bara få skita i och tänka på det tills det var dags att testa! :(

• Anonymlängtar
    cassandra92 skrev 2018-10-21 21:32:33 följande:

Åh önskar att tiden skulle gå snabbare haha. Bara på ÄL+5/6 idag.... Börjar redan känna "symptom". Gud va knäpp kroppen är. Kunde man inte bara få skita i och tänka på det tills det var dags att testa! :(

Önskar också tiden kunde gå snabbare, vill spola fram några veckor :p håller tummar och tår att ni plussar den här gången :D
  • chouette

Tänkte höra med er vad ni tror om det här? Jag fick orgasm i sömnen tidigt igår morse och direkt efter det så fick jag som sammandragningar/kramp i livmodern. Det höll i sig i kanske 5 minuter. Kan det vara ett graviditetstecken..? Är idag på ÄL +9 eller +10 och fick i övrigt en brun flytning i fredags samt en rosa/blodblandad flytning under natten till lördagen. BIM är cirka 25:e oktober.

• Sommaren2018
    cassandra92 skrev 2018-10-21 21:32:33 följande:

Känner verkligen samma som dig, jag har bim på onsdag så får tidigast testa då.

Dem här dagarna kommer gå så på långsamt.

Och om de är negativt kommer man bli så ledsen :/

Har knappt symptom så är förberedd på negativt men man hoppas ju!
  • cassandra92
    Anonymlängtar skrev 2018-10-22 08:00:17 följande:
    Önskar också tiden kunde gå snabbare, vill spola fram några veckor :p håller tummar och tår att ni plussar den här gången :D
    Det förstår jag!! Hur mår du nu? Tack!!!! <3 
  • cassandra92
    Sommaren2018 skrev 2018-10-22 08:42:16 följande:

Sommaren2018 skrev 2018-10-22 08:42:16 följande:

Jag har BIM nästa måndag så det är långt kvar till jag kan testa.... Jaa man hoppas ju alltid. Jag har höjd temp och molvärk men jag tror mest man bara inbillar sig... Jag vill verkligen bli gravid nu känner jag.... Är det första barnet för dig?
  • Anonymlängtar
    cassandra92 skrev 2018-10-22 09:08:58 följande:

Det förstår jag!! Hur mår du nu? Tack!!!! <3 

Jag är livrädd för ett tredje missfall så kan inte riktigt slappna av men försöker njuta av plusset så gott de går

När har du bim? Har du tidiga tecken på att de kanske blir ett pluss? :D
  • cassandra92
    Anonymlängtar skrev 2018-10-22 10:42:54 följande:
    Jag är livrädd för ett tredje missfall så kan inte riktigt slappna av men försöker njuta av plusset så gott de går

När har du bim? Har du tidiga tecken på att de kanske blir ett pluss? :D
    Ja jag förstår. Men jag håller alla tummar och tår på att det håller sig kvar!! :D 

Jag har BIM 29e. Hoppas att det är ett plus, har fortsatt tempökning, svettningar, mer flyningar och molvärk. Men det kan vara så att jag bara är väldigt bra på att inbilla mig också.  
  • Anonymlängtar
    cassandra92 skrev 2018-10-22 11:25:25 följande:

Ja jag förstår. Men jag håller alla tummar och tår på att det håller sig kvar!! :D 

Jag har BIM 29e. Hoppas att det är ett plus, har fortsatt tempökning, svettningar, mer flyningar och molvärk. Men det kan vara så att jag bara är väldigt bra på att inbilla mig också.  

Tack <3

Ååh, hoppas de tyder på ett plus :D
  • Sommaren2018
    cassandra92 skrev 2018-10-22 09:13:19 följande:

Jag har BIM nästa måndag så det är långt kvar till jag kan testa.... Jaa man hoppas ju alltid. Jag har höjd temp och molvärk men jag tror mest man bara inbillar sig... Jag vill verkligen bli gravid nu känner jag.... Är det första barnet för dig?

Ja men samma här höjd temp, molvärk och flytningar.

Var garvid i våras med missfall o då kändes de mer annorlunda hade super ömma bröst o va super trött därför tror jag på negativt nu :( men i vårat upptäckte jag positivt på testet två veckor efter bim så man vet ju aldrig.

Jaa första barnet o jag känner samma sak vill verkligen bli gravid nu nu nu!

Första för dig med :)?
Svar på tråden BIM oktober-18