• Siri88

BIM oktober-18

Startar en ny BIMtråd för oktober.

Vi försökte första gången förra nu i september men tyvärr kom mensen idag. Så nu siktar vi mot försök nummer två!

Denna månad ska jag köra med ägglossningsstickor i hopp om att bli gravid! Drömmen är ett juni-barn!

Jag har bim den 5/10.

• Svar på tråden BIM oktober-18
  • NervösaNatta

För er som undrar hur det gått för mig så har jag gjort ett test idag. BIM +1

Negativt.

Tror även jag känner att mensen är på g.. har molvärk Och typiska symptom för mens. Så tyvärr tror jag inte något har satt sig denna gången. Hoppas vi på nästa månad istället.

Bara att ligga i eller vad man säger.

Lycka till alla ni andra!

• M11CK1S
    Saab92 skrev 2018-10-19 08:18:24 följande:

?? Är detta pos ??

Jag tycker absolut det ser ut som 2 streck, ta ett test imorgon också!

Annars grattis <3
  • Tirin

Ahhh! Noterade pyttelite blod idag som spottings, är på äl +4-5, hoppfull att detta är en nidationblödning. Det får tiden utvisa för helt klart för tidigt för test, men ska tjuvstarta redan på måndag!

• Tirin

Ahhh! Noterade pyttelite blod idag som spottings, är på äl +4-5, hoppfull att detta är en nidationblödning. Det får tiden utvisa för helt klart för tidigt för test, men ska tjuvstarta redan på måndag!

• Evi82

j! Var på vul idag som visade tjock livmoderslemhinna jag undrar om det kan va mensen på g el att man är på väg att bli gravid? Läkaren sa antingen blir du gravid eller så får du mens snart och sa inte när, hon sa bara att jag är mitt i cirkeln. Blir bara förvirrad. Tig gravtest i morse men negativ.

Någon som varit på vul och inte uppräckt graviditeten?

Hade min senaste mens 20/9 och fick positivt på ägglossning den 5-7 oktober hade mys med mannen 6/10.

Vad ska jag tro?

• Sommaren2018
    Tirin skrev 2018-10-19 15:13:26 följande:

Åååh hoppas hoppas hoppas!!

Själv har jag (förlåt för lite ofräsch) info men fått lite flytningar, också de är ju positivt haha!

Nc säger beräknad bim på onsdag och att jag bör ta gravtest nästa söndag, men vet inte om jag klara hålla mig så länge om mensen uteblir.

Hållar alla tummar att du får positivt på måndag!
  • Evi82
    Sommaren2018 skrev 2018-10-19 16:42:50 följande:

Åååh hoppas hoppas hoppas!!

Själv har jag (förlåt för lite ofräsch) info men fått lite flytningar, också de är ju positivt haha!

Nc säger beräknad bim på onsdag och att jag bör ta gravtest nästa söndag, men vet inte om jag klara hålla mig så länge om mensen uteblir.

Hållar alla tummar att du får positivt på måndag!

Ska också testa på måndag
  • Irene93

Hej!

Ny att skriva i denna grupp, men har kikat lite då vi försökt fått barn sedan missfall för 6 månader sedan.

Är på Bim -2 och tog precis ett test.

Tycker ni också det ser positivt ut? Syns dock bättre i verkligenheten..

• Mia86a
    Irene93 skrev 2018-10-19 17:36:53 följande:

Hej!

Ny att skriva i denna grupp, men har kikat lite då vi försökt fått barn sedan missfall för 6 månader sedan.

Absolut! Grattis!!
  • Evi82
    Irene93 skrev 2018-10-19 17:36:53 följande:

Hej!

Så där blev det för mig också två dagar i rad med RFSU röda gravtest sen 3 dagar senare köpte jag en clear blue fick negativt :(
Svar på tråden BIM oktober-18