• M11CK1S

BIM oktober-18

Ska ha min mens 20/10, tog ett test imorse, Men råkade somna så det var 2 streck en timma senare med RFSUs test men törs ju inte lita på det, så åkte direkt senare och fyllde på massa test hemma. ????

• M11CK1S
    Anonymlängtar skrev 2018-10-16 11:29:07 följande:

Oj, vart samma bild flera gånger, det va inte meningen :p

Grattis så roligt!! ????
  • M11CK1S
    Anonym (Evi) skrev 2018-10-16 12:56:03 följande:
    Har också 20/10

Testade fick två streck men jag vet inte om jag litar på RFSU tester

Jag har testat med RFSUs tester tidigare och då var jag gravid, Men fick missfall senare.
    Men nu tog jag ju imorse men såg på testet 1h senare så därför litar jag inte på mitt.

Men kolla dig imorgon då du vaknat, Har du två streck så ska du ju vara gravid <3
  • M11CK1S
    Anonym (Evi) skrev 2018-10-16 12:56:03 följande:
    Har också 20/10

Testade fick två streck men jag vet inte om jag litar på RFSU tester

Jag har testat med RFSUs tester tidigare och då var jag gravid, Men fick missfall senare.
    Men nu tog jag ju imorse men såg på testet 1h senare så därför litar jag inte på mitt.

Men kolla dig imorgon då du vaknat, Har du två streck så ska du ju vara gravid <3
  • M11CK1S
    NervösaNatta skrev 2018-10-17 14:58:24 följande:

Jag had BIM imorgon inget plus i sikte.. vet inte om det är testerna eller så är jag bara inte gravid..

Tycker jag haft såna tydliga symptom som väldigt mycket värk i brösten. Spänningar i livmodern och liknande.

Vad tror ni? Ska man vågar testa imorgon eller på fredag igen eller ska man hålla sig å se om Tant röd kommer?

hej NervösaNatta
    Har också tydliga symptom, Men inget resultat imorse.
    Jag själv skulle inte kunna hålla mig från att testa. Men samtidigt bara leva i nuet som mina gravida kompisar har sagt och vänta till mensen kommer. svårt men så sant i det som säger..

Testa dig på fredag <3 
  • M11CK1S
    Saab92 skrev 2018-10-19 08:18:24 följande:

?? Är detta pos ??

Jag tycker absolut det ser ut som 2 streck, ta ett test imorgon också!

Annars grattis <3
Svar på tråden BIM oktober-18