• Siri88

BIM oktober-18

Startar en ny BIMtråd för oktober.

Vi försökte första gången förra nu i september men tyvärr kom mensen idag. Så nu siktar vi mot försök nummer två!

Denna månad ska jag köra med ägglossningsstickor i hopp om att bli gravid! Drömmen är ett juni-barn!

Jag har bim den 5/10.

• Svar på tråden BIM oktober-18
  • Evi82
    babyväntar skrev 2018-10-22 17:09:33 följande:

Hoppar också in här, har bim 25-26/10 och har tagit testa tidigt tester igår och idag och vet inte om jag vågar hoppas på att det är positivt?

Det är positivt grattis, dubbelkolla med clear blue digital annars men både testerna är positiva :)
  • babyväntar

Ja jag tror jag vågar hoppas! Hade samma med dottern 3 dagar innan bim, har även mått illa hela helgen och idag spydde jag nästan på väg från förskolan...

• Sommaren2018
    Tirin skrev 2018-10-19 15:13:19 följande:

Ahhh! Noterade pyttelite blod idag som spottings, är på äl +4-5, hoppfull att detta är en nidationblödning. Det får tiden utvisa för helt klart för tidigt för test, men ska tjuvstarta redan på måndag!

Hur har det gått :)?? Har du testa idag ?
  • Mia86a
    Sommaren2018 skrev 2018-10-22 16:45:38 följande:

Okej tack :)!

Har två tester hemma som är "vanliga" så tror jag testar mig imorgon o om det är negativt har jag ju två andra som jag har reserv haha :)

Ja men dåså! Haha då hade jag testat imorgon med gott samvete om jag var du

Sitter också i valet och kvalet, såååå sugen på att testa typ nu (har hållt mig ifrån att gå på toaletten snart 4 timmar så då ska det ju kunna gå att testa), men vill samtidigt spara lite på det och testa på morgonen imorgon...
  • babyväntar

Tog precis ett vanligt så nu har jag gjort 4 och detta visade också svagt positivt fast det inte var ett testa tidigt ????

• Sommaren2018
    Mia86a skrev 2018-10-22 17:42:32 följande:

Ja men dåså! Haha då hade jag testat imorgon med gott samvete om jag var du

Sitter också i valet och kvalet, såååå sugen på att testa typ nu (har hållt mig ifrån att gå på toaletten snart 4 timmar så då ska det ju kunna gå att testa), men vill samtidigt spara lite på det och testa på morgonen imorgon...

Ja ååh de är ju så lång o jobbigt väntan!

Åh när har du bim :)?

Ja man har ju läst att de är bäst med morgon urin (a)

Haha vill gå o lägga mig nu så de är morgon snart!
  • cassandra92
    babyväntar skrev 2018-10-22 17:54:54 följande:

Tog precis ett vanligt så nu har jag gjort 4 och detta visade också svagt positivt fast det inte var ett testa tidigt ????

Dåså! Fantastiskt!! Grattis! 
  • babyväntar
    cassandra92 skrev 2018-10-22 18:17:52 följande:

Dåså! Fantastiskt!! Grattis! 

Tack! Känns så overkligt och läskigt!
  • Mia86a
    Sommaren2018 skrev 2018-10-22 18:01:25 följande:

Ja ååh de är ju så lång o jobbigt väntan!

Åh när har du bim :)?

Ja man har ju läst att de är bäst med morgon urin (a)

Haha vill gå o lägga mig nu så de är morgon snart!

Det är min första cykel efter senaste graviditeten så den kan ju vara lite längre än vanligt misstänker jag. Räknat på mina vanliga cykler så hade jag BIM i onsdags
  • Sommaren2018
    Mia86a skrev 2018-10-22 18:40:14 följande:

Det är min första cykel efter senaste graviditeten så den kan ju vara lite längre än vanligt misstänker jag. Räknat på mina vanliga cykler så hade jag BIM i onsdags

Oj har du klarat dig så länge ifrån att ta ett test? De är bra jobbat :)!

Hur går det tar du ett test nu ikväll eller blir det imorgon på morgonen :)?
Svar på tråden BIM oktober-18