• Siri88

BIM oktober-18

Startar en ny BIMtråd för oktober.

Vi försökte första gången förra nu i september men tyvärr kom mensen idag. Så nu siktar vi mot försök nummer två!

Denna månad ska jag köra med ägglossningsstickor i hopp om att bli gravid! Drömmen är ett juni-barn!

Jag har bim den 5/10.

• Svar på tråden BIM oktober-18
  • Saxin

Hoppar in i tråden såhär på slutet. :)

Har bim på torsdag. Är på ÄL +8 , BIM -3 ( om jag ska gå efter vad NC säger).

Fick missfall i v 12 i augusti vilket tog oerhört hårt på både mig och sambo. Känns som att jag börjar bli helt besatt av att känna efter och läsa tusentals trådar här på FL i hopp om att plussa igen . Haha!

Det som gör mig fundersam är att jag idag har fått en brun flytning. Mer eller mindre hela dagen men syns enbart när jag torkar mig. Var mer imorse och knappt någonting nu under kvällen.

Känner ingen direkt molvärk (kan strama till över livmodern emellanåt men inte så som jag känner vid mens) och inga andra symtom på att mensen är på väg (Har ingen tempdipp heller). Alla andra gånger innan mens så hugger det till ordentligt för att sedan komma rikligt med blod, ingenting sådant nu.

Skulle den bruna flytningen kunna vara en nidblödning eller greppar jag efter halmstrån?

Tog ett test nu ikväll men intalade mig själv att det är blankt. Ville ana en mörk skugga, men som sagt så letar jag efter alla små tecken. ;)

Ska givetvis testa imorgon bitti, som vanligt. Haha!

• Tirin
    Sommaren2018 skrev 2018-10-22 17:27:17 följande:

Hur har det gått :)?? Har du testa idag ?

Åh! Jag Har eesn tjuvstartat men egentligen tiölingen nytta, är på ÄL8-9 och testat med vanliga test så inte så sannolikt att se något, men har köpt ett testatidigt-test som jag tänkte spara till på torsdag, borde ge utslag då tycker jag!

Hur går det själv?
  • Sommaren2018
    Tirin skrev 2018-10-22 20:48:14 följande:

Åh! Jag Har eesn tjuvstartat men egentligen tiölingen nytta, är på ÄL8-9 och testat med vanliga test så inte så sannolikt att se något, men har köpt ett testatidigt-test som jag tänkte spara till på torsdag, borde ge utslag då tycker jag!

Hur går det själv?

Hör köpt testatidigt som jag tänkte ta imorgon på morgonen så får vi se. Sen har jag vanligt test som jag sparar om mensen uteblir :)

Har BIM nu på onsdag ÄL +9 imorgon
  • Mia86a
    Sommaren2018 skrev 2018-10-22 19:28:24 följande:

Oj har du klarat dig så länge ifrån att ta ett test? De är bra jobbat :)!

Hur går det tar du ett test nu ikväll eller blir det imorgon på morgonen :)?

Haha nej, sån disciplin har jag inte. Tog test senast i lördags morse

Imorgon blir det testdag! Spännande!!
  • cassandra92
    babyväntar skrev 2018-10-22 18:19:47 följande:

Tack! Känns så overkligt och läskigt!

Jag förstår! Men va HÄFTIGT!!!
  • Anonym (Längtar)

Har bim om 3-5 dagar men tog test imorse från testlagret som var totalt negativa ...

• Anonymlängtar
    cassandra92 skrev 2018-10-23 07:21:09 följande:

Min temp fortsätter gå upp och jag har 6 dager till BF! Håll tummarna!!!!!

Håller alla tummar och tår :D
  • babyväntar
    cassandra92 skrev 2018-10-23 07:21:09 följande:

Min temp fortsätter gå upp och jag har 6 dager till BF! Håll tummarna!!!!!

Håller tummarna!
Svar på tråden BIM oktober-18