• Siri88

BIM oktober-18

Startar en ny BIMtråd för oktober.

Vi försökte första gången förra nu i september men tyvärr kom mensen idag. Så nu siktar vi mot försök nummer två!

Denna månad ska jag köra med ägglossningsstickor i hopp om att bli gravid! Drömmen är ett juni-barn!

Jag har bim den 5/10.

• Svar på tråden BIM oktober-18
  • Mollymus1992

Testade med sticka imorse igen som inte visade nåt. Men envisade med att sen ta ett digitalt.. och JAG ÄR GRAVID!!!! <3 helt galet! Skakis...

• Anonym (Längtar)

Hej, är ny här och är inne på 4e försöket. Har alltid prickat in ÄL varje månad då jag använder digitala ältester från CB och nu denna månad börjat med NC. Hoppas på plus men känner mig inte så hoppfull :( bim 25-27 ca.

• Sommaren2018
    Mollymus1992 skrev 2018-10-21 06:17:28 följande:

Testade med sticka imorse igen som inte visade nåt. Men envisade med att sen ta ett digitalt.. och JAG ÄR GRAVID!!!! <3 helt galet! Skakis...

Åååh grattis va roligt :D !!

Ska testa med digitalt i veckan är så nervös.
  • Sommaren2018
    Anonym (Längtar) skrev 2018-10-21 07:44:10 följande:

Hej, är ny här och är inne på 4e försöket. Har alltid prickat in ÄL varje månad då jag använder digitala ältester från CB och nu denna månad börjat med NC. Hoppas på plus men känner mig inte så hoppfull :( bim 25-27 ca.

Då har vi BIM ungefär samtidigt jag har 23-25e.

Använder också CB o NC och är inne på andra försöket.

Hoppas verkligen på plus också men har en känsla på negativt, vi får hålla tummar o tår för varandra :)!!

När tänkte du testa dig?
  • Sommaren2018
    Evi82 skrev 2018-10-21 05:13:38 följande:

Fick mensen :(

Tråkigt :( men påt igen till nästa månad :)!

Håller alla tummar!

Tror inte jag är gravid heller så då ses vi i nästa tråd :)
  • Anonym (Längtar)
    Sommaren2018 skrev 2018-10-21 08:09:56 följande:

Då har vi BIM ungefär samtidigt jag har 23-25e.

Använder också CB o NC och är inne på andra försöket.

Hoppas verkligen på plus också men har en känsla på negativt, vi får hålla tummar o tår för varandra :)!!

När tänkte du testa dig?

Åh jag förstår, jag känner lite små hugg nu i magen så vi får se om jag hinner testa innan mensen kommer. Men annars tänkte jag göra de typ onsdag? Blev så besviken förra månaden när jag testa tidigt i flera dagar och allt var negativt :( du då?
  • Mollymus1992
    Sommaren2018 skrev 2018-10-21 08:07:37 följande:

Åååh grattis va roligt :D !!

Ska testa med digitalt i veckan är så nervös.

Tack! Så glad!

Lycka till!! Jag fick alltså positivt på testa tidigt sticka igår. Neg på vanlig sticka idag. Och pos (1-2 v) på digital :) så det kan vara förjäkla lurigt och förvirrande det där! Jag testade positivt på bim +3. Testade neg de gångerna innan det. Så mitt tips är att vänta till efter missad mens för att slippa förvirring. Men det är lätt att säga det nu i efterhand..

Håller tummarna för dig! <3
  • cassandra92
    Mollymus1992 skrev 2018-10-21 06:17:28 följande:

Wihoooop!!! Så glad för din skull! Grattis!!! <3
  • Sommaren2018
    Anonym (Längtar) skrev 2018-10-21 09:10:23 följande:

Åh jag förstår, jag känner lite små hugg nu i magen så vi får se om jag hinner testa innan mensen kommer. Men annars tänkte jag göra de typ onsdag? Blev så besviken förra månaden när jag testa tidigt i flera dagar och allt var negativt :( du då?

Spännande hoppas verkligen de blir positivt :)

Jag har också lite små ont ibland o haft sedan ÄL.

Men tänkte testa torsdag eller fredag om mensen inte kommit :)
  • Sommaren2018
    Mollymus1992 skrev 2018-10-21 09:14:14 följande:

Tack! Så glad!

Lycka till!! Jag fick alltså positivt på testa tidigt sticka igår. Neg på vanlig sticka idag. Och pos (1-2 v) på digital :) så det kan vara förjäkla lurigt och förvirrande det där! Jag testade positivt på bim +3. Testade neg de gångerna innan det. Så mitt tips är att vänta till efter missad mens för att slippa förvirring. Men det är lätt att säga det nu i efterhand..

Håller tummarna för dig! <3

Åh tack då vet jag lite vad som fungerar o inte :)!!

Så svårt att hålla sig ifrån testa om mensen uteblir men ska försöka!
Svar på tråden BIM oktober-18