• Mollymus1992

BIM oktober-18

Hej! Hakar på här???? bim 17/10. Testade idag med testa tidigt.... tyvärr negativt. Inväntar dock mensen innan jag ger upp hoppet. Annars är det nya tag nästa gång. Kul att ha denna tråd då detta väntande är olidligt.

• Mollymus1992

Kul att ha ett gäng här! Hoppas vi plussar snart :) jag ska ha mens förmodligen på onsdag, men känns lite i magen som den redan kan vara på g.. hoppas det är nåt annat som känns men är inställd på att vi får försöka till nästa äl. En helt annan sak, jag kände av min ägglossning? Känns som en lindrig mensvärk som höll i ett dygn. Någon mer som känner den? Och isåfall är den på samma dag som äl eller känns det innan? Fundersam...

• Mollymus1992

Jag har bim idag 17e men inte fått mens än, haft mensvärk till å från ett par dagar. Men inte idag? Håll tummarna snälla!! :) När tror ni jag kan testa mig om jag inte får min mens idag? Testade negativt 15e.

• Mollymus1992

Hmmm är det ett streck jag ser? Får nog vänta några dagar å prova igen med digitalt. På bim+3 idag :) vad tror ni?
  • Mollymus1992

Ser nu att bilden blev väldig dålig kvalité. Men ett litet spökstreck är det där iallafall :) vågar inte hoppas för mycket.

• Mollymus1992
    cassandra92 skrev 2018-10-20 14:20:38 följande:

Jag ty kar absolut det ser positivt ut!!!! Grattis!

Tack cassandra92!! Måste varit alla tummar du höll! <3 återkommer när jag får ev. starkare streck. Håll tårna oxå :D hihi
  • Mollymus1992

Testade med sticka imorse igen som inte visade nåt. Men envisade med att sen ta ett digitalt.. och JAG ÄR GRAVID!!!! <3 helt galet! Skakis...

• Mollymus1992
    Sommaren2018 skrev 2018-10-21 08:07:37 följande:

Åååh grattis va roligt :D !!

Ska testa med digitalt i veckan är så nervös.

Tack! Så glad!

Lycka till!! Jag fick alltså positivt på testa tidigt sticka igår. Neg på vanlig sticka idag. Och pos (1-2 v) på digital :) så det kan vara förjäkla lurigt och förvirrande det där! Jag testade positivt på bim +3. Testade neg de gångerna innan det. Så mitt tips är att vänta till efter missad mens för att slippa förvirring. Men det är lätt att säga det nu i efterhand..

Håller tummarna för dig! <3
  • Mollymus1992
    Sommaren2018 skrev 2018-10-26 05:28:25 följande:

Jag är gravid!!! :D

Åh jösses kan knappt tro att de är sant efter det första negativa testet.

Men då visade de sig att jag var en sen hormonare alltså :D

Tydligt plus idag på BIM +3

Megastort grattis!!!!
Svar på tråden BIM oktober-18