• Siri88

BIM oktober-18

Startar en ny BIMtråd för oktober.

Vi försökte första gången förra nu i september men tyvärr kom mensen idag. Så nu siktar vi mot försök nummer två!

Denna månad ska jag köra med ägglossningsstickor i hopp om att bli gravid! Drömmen är ett juni-barn!

Jag har bim den 5/10.

• Svar på tråden BIM oktober-18
  • Paramore1

Jag har BIM idag men ingen mens i sikte än så länge. Jag beställde billiga stickor som ska komma idag så väntar tills dom kommer, är så dyrt att köpa testen som finns på apoteket :/

• cassandra92
    Anonymlängtar skrev 2018-10-23 09:42:35 följande:
    Håller alla tummar och tår :D
    Åååh tack!! Nu borde det väl ändå vara min tur!! :D 
    babyväntar skrev 2018-10-23 09:46:15 följande:
    Håller tummarna!
  • chouette

Finns det någon här som till synes har fått sin mens enligt beräknat datum, men som senare har visat sig vara gravid i alla fall..? Försöker hålla hoppet uppe lite  här då det verkar som att mensen kom idag :( Jag har BIM ca 24-25/10. Testade i söndags men det var negativt, och tänker att jag eventuellt kanske testar igen imorgon för att utesluta ev graviditet helt.

• norrsken91

Kul att följas åt alla, jag har BIM nu på fredag den 26:e. Sent igårkväll fick jag världens illamående och frös. Tog ett testa tidigt imorse men utan resultat. Så jag misstänker att det inte blir något denna månaden heller. Förmodligen en vanlig höstförkylning man åkt på. 

• Sommaren2018

Har BIM imorgon 23/10,

Tog ett testatidigt test imorse och negativt blev det.

Tror inte att jag är gravid men mår sjukt illa nu på kvällen och blev åksjuk i bilen på väg hem vilket jag aldrig blir, så det känns konstigt.

Men hoppas på att nästa månad blir vår månad och vår tur!

Vill så himla gärna också ha en liten nu <3

• Sommaren2018

Har BIM imorgon 23/10,

Tror inte att jag är gravid men mår sjukt illa nu på kvällen och blev åksjuk i bilen på väg hem vilket jag aldrig blir, så det känns konstigt.

• cassandra92
    Sommaren2018 skrev 2018-10-23 19:43:08 följande:

Har BIM imorgon 23/10,

Åh hoppas du bara är en sen hormonare haha :) Vänta några dagar! :) Håller tummarna! Jag längtar också massor
  • Sommaren2018
    cassandra92 skrev 2018-10-23 19:58:15 följande:

Åh hoppas du bara är en sen hormonare haha :) Vänta några dagar! :) Håller tummarna! Jag längtar också massor

Tack va söt du är vi får hoppas på det :)

Men annars känns det helt okej att gå vidare och hoppas på nästa månad :)

Men om man inte är gravid inom typ ett halvår då kommer man nog tycka att de känns värre.

Håller alla tummar för dig med :)!
  • cassandra92
    Sommaren2018 skrev 2018-10-23 20:12:50 följande:

Tack va söt du är vi får hoppas på det :)

Men annars känns det helt okej att gå vidare och hoppas på nästa månad :)

Men om man inte är gravid inom typ ett halvår då kommer man nog tycka att de känns värre.

Håller alla tummar för dig med :)!

Det är ju en bra inställning i all fall!!! :) Vilket försök är ni på?
  • Sommaren2018
    cassandra92 skrev 2018-10-23 20:23:04 följande:

Det är ju en bra inställning i all fall!!! :) Vilket försök är ni på?

Vi började försöka oktober förra året och blev gravid juni som sen ledde till mf.

Efter det blev de lite paus och så tog vi upp försöket förra månaden men då fick jag aldrig ägglossning :)

Själv då? :)
Svar på tråden BIM oktober-18